AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Hvorfor gjør noen så utrolig spesielle ting ? Det er en gutt som jeg gikk på barneskole med langt unna som jeg vet likte meg på den tiden som jeg har fått med meg at har flyttet til byen jeg bor i nå. Så det på en status på facebook (vi er venner der) så jeg lika statusen. Han har blitt ganske kjekk, så ja..men ikke snakket med han siden barneskolen. Noen dager etter så begynte han å følge meg på insta også godtok jeg og fulgte tilbake også også gikk det kanskje 5 min så unfollowet han meg og godtok heller ikke requesten. Han er også på tinder, så jeg vet at han er singel. Greit nok at han ikke liker "trynet" mitt nå lengre (vil si jeg ser en million ganger bedre ut nå men) og kanskje kom nær følge knappen, men hvorfor unfollowe uansett, vi er jo venner på Facebook. Er så mye latterlige ting med menn hele tiden. (Jeg er rundt 30 år). Hva ER greia... dette er jo en bagatell i det hele, men huff. Anonymkode: 045c6...4d8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Normale mennesker som forstår begrepene personvern og IT-sikkerhet er ikke på Facebook, uansett alder, med mindre man er håpløst naiv. Beklager at jeg sier det, men hvis han er spesiell, er jammen også du det. Anonymkode: e9fae...dc2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor gjør noen så utrolig spesielle ting ? Det er en gutt som jeg gikk på barneskole med langt unna som jeg vet likte meg på den tiden som jeg har fått med meg at har flyttet til byen jeg bor i nå. Så det på en status på facebook (vi er venner der) så jeg lika statusen. Han har blitt ganske kjekk, så ja..men ikke snakket med han siden barneskolen. Noen dager etter så begynte han å følge meg på insta også godtok jeg og fulgte tilbake også også gikk det kanskje 5 min så unfollowet han meg og godtok heller ikke requesten. Han er også på tinder, så jeg vet at han er singel. Greit nok at han ikke liker "trynet" mitt nå lengre (vil si jeg ser en million ganger bedre ut nå men) og kanskje kom nær følge knappen, men hvorfor unfollowe uansett, vi er jo venner på Facebook. Er så mye latterlige ting med menn hele tiden. (Jeg er rundt 30 år). Hva ER greia... dette er jo en bagatell i det hele, men huff. Anonymkode: 045c6...4d8 Hvorfor bryr du deg? Du bare vil ha han nå fordi han er blitt kjekk. Overfladiske kvinner er ikke menn interessert i. Anonymkode: aa4ac...908 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor bryr du deg? Du bare vil ha han nå fordi han er blitt kjekk. Overfladiske kvinner er ikke menn interessert i. Anonymkode: aa4ac...908 Jeg husker han som et lite barn, så ja han har BLITT kjekk. Han er på tinder, så overfladisk er han nok selv Anonymkode: 045c6...4d8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #5 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Normale mennesker som forstår begrepene personvern og IT-sikkerhet er ikke på Facebook, uansett alder, med mindre man er håpløst naiv. Beklager at jeg sier det, men hvis han er spesiell, er jammen også du det. Anonymkode: e9fae...dc2 Åja, så du er nok da en av de eneste i hele Norge som ikke er håpløst naiv altså 🤔 Daa må jeg bare gratulere deg med at du også er ganske spesiell! Anonymkode: 045c6...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #6 Skrevet 11. mars 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Åja, så du er nok da en av de eneste i hele Norge som ikke er håpløst naiv altså 🤔 Daa må jeg bare gratulere deg med at du også er ganske spesiell! Anonymkode: 045c6...4d8 Mange flere enn meg som har snudd ryggen til Facebook, og som ikke tror at Mark Zuckerberg gjør dette for å være snill og grei; personvernet til Facebook er på linje med Stasi. Man er ikke unormal om man ikke er på Facebook. Men man er definitivt unormal hvis man tror at "alle andre" er der; tro det eller ei, men det er faktisk mulig å leve uten Facebook. Anonymkode: e9fae...dc2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #7 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange flere enn meg som har snudd ryggen til Facebook, og som ikke tror at Mark Zuckerberg gjør dette for å være snill og grei; personvernet til Facebook er på linje med Stasi. Man er ikke unormal om man ikke er på Facebook. Men man er definitivt unormal hvis man tror at "alle andre" er der; tro det eller ei, men det er faktisk mulig å leve uten Facebook. Anonymkode: e9fae...dc2 Ok, men dette har absolutt ingenting med min tråd å gjøre. At du er totalt paranoid får være ditt problem. Du kan jo opprette din egen tråd om det istede for å reklamere for det i andres tråder. Anonymkode: 045c6...4d8 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #8 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok, men dette har absolutt ingenting med min tråd å gjøre. At du er totalt paranoid får være ditt problem. Du kan jo opprette din egen tråd om det istede for å reklamere for det i andres tråder. Anonymkode: 045c6...4d8 Veldig enig. Synes denne mannen hadde rar oppførsel. Hvorfor begynne å følge deg og 5 minutter senere unfollow? Veldig kleint for ham vil jeg si. Anonymkode: 24300...de0 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #9 Skrevet 11. mars 2022 Han kom sikkert bare borti follow ved en feil, slutt å lage så mye styr ut av det. Dere kvinner og deres sosiale medier, herregud. Anonymkode: 56cdf...b4b 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #10 Skrevet 11. mars 2022 Han fant vel kanskje ut at han hadde bilder på Insta som han ikke ville du skulle se da. Eller noe. tror du overtenkter noe voldsomt. Om du har sett han på Tinder så kan du jo sveipe han til høyre der og se om det blir match. Jeg er venn med de fleste fra barneskolen på FB. Det betyr virkelig ikke at jeg er det minste interessert i dem på DEN måten. Kun at det er litt gøy å se hvor i verden de har havnet. Og de jeg likte på barneskolen liker jeg definitivt ikke nå..😱 Anonymkode: 892ce...841
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #11 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kom sikkert bare borti follow ved en feil, slutt å lage så mye styr ut av det. Dere kvinner og deres sosiale medier, herregud. Anonymkode: 56cdf...b4b Ja. Jeg skriver jo akkurat det i tråden min? Men hvorfor ufollowe alikevel? Når man har mamge hundre følgere vil jeg ikke si at det er en veldig intern eller privat profil heller. Alle følger alle, så hvorfor unfolowe meg og avbryte requesten. Det er jo ikke sånn at han hater meg eller noe, da burde han ha slettet meg på Facebook også. Skjønner jo ikke hva jeg mener. Anonymkode: 045c6...4d8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #12 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han fant vel kanskje ut at han hadde bilder på Insta som han ikke ville du skulle se da. Eller noe. tror du overtenkter noe voldsomt. Om du har sett han på Tinder så kan du jo sveipe han til høyre der og se om det blir match. Jeg er venn med de fleste fra barneskolen på FB. Det betyr virkelig ikke at jeg er det minste interessert i dem på DEN måten. Kun at det er litt gøy å se hvor i verden de har havnet. Og de jeg likte på barneskolen liker jeg definitivt ikke nå..😱 Anonymkode: 892ce...841 Jeg mente jo absolutt ikke at vi er venner på Facebook fordi at han er interessert?! Jeg er også venn med alle fra barneskolen. Poenget mitt var at han har mange hundre følgere og følger også mange hundre. Dvs at profilen hans er ikke intern så hvorfor unfolowe, vi er jo venner på Facebook. Hadde han mislikt meg hadde han vel fjerna meg som venn der å. Snakk om å misforstå. Anonymkode: 045c6...4d8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #13 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja. Jeg skriver jo akkurat det i tråden min? Men hvorfor ufollowe alikevel? Når man har mamge hundre følgere vil jeg ikke si at det er en veldig intern eller privat profil heller. Alle følger alle, så hvorfor unfolowe meg og avbryte requesten. Det er jo ikke sånn at han hater meg eller noe, da burde han ha slettet meg på Facebook også. Skjønner jo ikke hva jeg mener. Anonymkode: 045c6...4d8 Bare fjern han fra facebook da, problem løst. Hvorfor gidde å bruke tid på å tenke på sånt, har du ikke ordentlige problemer i livet? Anonymkode: 56cdf...b4b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #14 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg mente jo absolutt ikke at vi er venner på Facebook fordi at han er interessert?! Jeg er også venn med alle fra barneskolen. Poenget mitt var at han har mange hundre følgere og følger også mange hundre. Dvs at profilen hans er ikke intern så hvorfor unfolowe, vi er jo venner på Facebook. Hadde han mislikt meg hadde han vel fjerna meg som venn der å. Snakk om å misforstå. Anonymkode: 045c6...4d8 Gi faen i å tenke på det, det er fredag, nyt livet ditt. Slett han fra fb om du vil, han og hans handlinger betyr ingenting. Dette klarer du jenta mi. Jørgen Anonymkode: 56cdf...b4b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #15 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare fjern han fra facebook da, problem løst. Hvorfor gidde å bruke tid på å tenke på sånt, har du ikke ordentlige problemer i livet? Anonymkode: 56cdf...b4b Jo, jeg har faktisk virkelige ordentlige problemer i livet, er deprimert og går på medisiner for der b.la. Jeg har heller aldri sagt at dette er et problem. Jeg bare lurer. Jeg har ligget rett ut med korona i nesten en uke nå og det begynner å bli kjedelig. Fjerne han 😂 nei jeg er ikke så barnslig at jeg skal "ta igjen" Anonymkode: 045c6...4d8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #16 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gi faen i å tenke på det, det er fredag, nyt livet ditt. Slett han fra fb om du vil, han og hans handlinger betyr ingenting. Dette klarer du jenta mi. Jørgen Anonymkode: 56cdf...b4b Ja hjelper særdeles mye med fredag, når man har korona og er isolert. Anonymkode: 045c6...4d8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #17 Skrevet 11. mars 2022 Oi, det hørtes ikke bra ut. Hadde korona selv for et par uker siden, og fikk ikke gjort stort, spesielt det å gå glipp av trening var frustrerende. Du høres ut som en god person, så om han ikke har lyst til å ha kontakt så er det hans tap. Håper du blir bra snart, god bedring.🌹 Jørgen Anonymkode: 56cdf...b4b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #18 Skrevet 11. mars 2022 Trodde det bare var besteforeldre som brukte Facebook. Du følger ikke med i tidene ser jeg… Anonymkode: 22823...0de
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #19 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja hjelper særdeles mye med fredag, når man har korona og er isolert. Anonymkode: 045c6...4d8 Hjelper hvertfall ikke å sette seg selv i offerposisjon og synes synd på deg selv. Jeg har også korona, men velger heller å bruke tiden min på hobbyer enn å irritere meg over hva andre velger å gjøre på FB. I dag har jeg holdt på med hobbyen min 6 timer i strekk. - Kvinne Anonymkode: b792e...056
Gjest Metalman4100 Skrevet 11. mars 2022 #20 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hjelper hvertfall ikke å sette seg selv i offerposisjon og synes synd på deg selv. Jeg har også korona, men velger heller å bruke tiden min på hobbyer enn å irritere meg over hva andre velger å gjøre på FB. I dag har jeg holdt på med hobbyen min 6 timer i strekk. - Kvinne Anonymkode: b792e...056 Litt nysgjerrig på hva slags hobby det er? 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå