Gå til innhold

Bombing av barnesykehus…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Putin tenkte nok at de nyfødte barna var både nynazister og narkomane🙄😡

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bonsaijenta skrev (1 minutt siden):

Putin tenkte nok at de nyfødte barna var både nynazister og narkomane🙄😡

Antakelig gjorde han det. I tillegg står en hel gjeng "bezzerwizzere" i vest klare til å forsvare han og løgnene hans. Det er nesten ikke til å tro. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putin er en stor kuk og krigen er i seg selv en forbrytelse siden mange sivile garantert blir drept når man bomber en by. Jeg velger å tro at de ikke bevisst bestemte seg for å bombe det sykehuset.

Jeg tror heller det handler om at de bruker stote kraftige våpen med dårlig presisjon som rammer tilfeldig, og ofte andre ting enn de sikter på

Hvis det var bevisst så er det mer ondskapsfullt å skyte mot en fødestue enn å skyte mot soldater. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Gid a meg. Hvorfor skal alt plutselig bli så ille med en gang det er gravide og babyer involvert? 🙄 Er søren med like ille at ALLE menn mellom 18-60 år blir tvunget til å krige for landet sitt.

Anonymkode: 38443...609

For et provoserende innlegg. De er ganske mye mer i stand til å forsvare seg selv fra før, og har i tillegg beskyttelsesutstyr og er utstyrt med våpen. Hvis du ikke ser forskjellen på det så vet jeg ikke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutte skrev (1 minutt siden):

For et provoserende innlegg. De er ganske mye mer i stand til å forsvare seg selv fra før, og har i tillegg beskyttelsesutstyr og er utstyrt med våpen. Hvis du ikke ser forskjellen på det så vet jeg ikke.

Enig!  Merker bare forskjell på meg selv også, at om jeg hadde overlevd et bombeangrep nå som babyen har blitt over en måned, hadde vi hatt mye større sjanse for å komme oss i sikkerhet og rømme plassen, enn i svima rundt på barselhotellet hvor man er helt svimmel av blodtap/sying/revning osv osv og klarer så vidt å stå/gå, eller en svak nyfødt baby man i tillegg skal amme i ro og mak... selvfølgelig er det ekstra jævlig når disse helt forsvarsløse blir angrepet, bare en idiot klarer å sette spørsmål ved det!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nå mener Putin at dette er falske nyheter og at Ukarina har iscenesatt hele situasjonen. Helt sykt.

Anonymkode: 5318c...23b

Russland har både sagt at sykehuset ikke ble bombet, og så at det var ukrainerne selv som bombet det. Russland blir mer og mer som en parodi på seg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Gid a meg. Hvorfor skal alt plutselig bli så ille med en gang det er gravide og babyer involvert? 🙄 Er søren med like ille at ALLE menn mellom 18-60 år blir tvunget til å krige for landet sitt.

Anonymkode: 38443...609

Det er mye verre at et barn blir drept enn at en voksen blir det. Og også verre at en uskyldig sivil blir drept enn at en soldat blir det.

Russland tvinger også menn til å krige, og de er enda verre på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.3.2022 den 20.21):

Hvem bomber et barnesykehus med fødende kvinner og syke barn!? Det bryter mot alt av «regler» i krig.

Fullstendig hårreisende ! Er helt enig ! Hvem er så syk i hodet ?!

Når det er krig så har folk en tendens til å bry seg midt i ryggen når det gjelder andres liv. Om det er barn eller voksne , syke folk eller eldre mennesker.... de betyr ingenting . Tror de aller fleste "regler" blir brutt i krig 😠

Skulle ha vært et forbud mot KRIG generelt !!   Grådigheten lenge leve 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...