AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Slik at folk som er ute etter beundring skal ha noe å vise seg frem for og skryte. Synes det virker som mange lar seg lure av folks «godhet». De som alltid er ivrige på å hjelpe til. Så ugleser de liksom de som ikke gjør noe (som andre ser). Sier at de er egoistiske, late. Et eksempel er når folk har reist fysisk til herjede steder med klær. Dette endte i kaos og det ble for mange klær der. Brukte klær som de selv ikke ville ha, og det endte opp som ei søppeldynge. I tillegg kaos i trafikken fordi det ble for mye og mange. Jeg kunne fint reist til Ukraina med klær, sengetøy, håndklær og litt mat. Men jeg tenker jeg skaper bare mer belastning enn nytte. Det er ikke engang sikkert jeg har noe de vil ha og jeg synes det nesten er frekt å komme med utslitte ting til andre. Anonymkode: a4533...223
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Hadde vi ikke hatt elendighet, hadde vi ikke kunnet være så mange mennesker på jorda som vi er. Den dagen alle lever etter vestlig, god standard, har kloden gått under for lenge siden. En annen ting, vi har alltid elendighet, men når vi har sett elendigheten vist på nyhetene i et par mnd. eller så, så slutter vi å bry oss. Når det oppstår en ny krig/elendighetssituasjon, så bryr vi oss veldig, men glemmer at det er pågående situasjoner til en hver tid. Vi bryr oss bare så lenge det er "nytt", når det har vart en stund så er det ikke så farlig med folka - selv om de måtte lide aldri så mye. Patetisk, egentlig. Anonymkode: 28d7e...c7c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå