GĂ„ til innhold

Vi trenger elendigheten i verden..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slik at folk som er ute etter beundring skal ha noe Ä vise seg frem for og skryte. Synes det virker som mange lar seg lure av folks «godhet». De som alltid er ivrige pÄ Ä hjelpe til. SÄ ugleser de liksom de som ikke gjÞr noe (som andre ser). Sier at de er egoistiske, late. 
Et eksempel er nÄr folk har reist fysisk til herjede steder med klÊr. Dette endte i kaos og det ble for mange klÊr der. Brukte klÊr som de selv ikke ville ha, og det endte opp som ei sÞppeldynge. I tillegg kaos i trafikken fordi det ble for mye og mange. Jeg kunne fint reist til Ukraina med klÊr, sengetÞy, hÄndklÊr og litt mat. Men jeg tenker jeg skaper bare mer belastning enn nytte. Det er ikke engang sikkert jeg har noe de vil ha og jeg synes det nesten er frekt Ä komme med utslitte ting til andre.

Anonymkode: a4533...223

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vi ikke hatt elendighet, hadde vi ikke kunnet vÊre sÄ mange mennesker pÄ jorda som vi er. Den dagen alle lever etter vestlig, god standard, har kloden gÄtt under for lenge siden.

En annen ting, vi har alltid elendighet, men nÄr vi har sett elendigheten vist pÄ nyhetene i et par mnd. eller sÄ, sÄ slutter vi Ä bry oss. NÄr det oppstÄr en ny krig/elendighetssituasjon, sÄ bryr vi oss veldig, men glemmer at det er pÄgÄende situasjoner til en hver tid.

Vi bryr oss bare sÄ lenge det er "nytt", nÄr det har vart en stund sÄ er det ikke sÄ farlig med folka - selv om de mÄtte lide aldri sÄ mye. Patetisk, egentlig.

Anonymkode: 28d7e...c7c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...