Gladikaffe Skrevet 10. mars 2022 #1 Del Skrevet 10. mars 2022 Ok folkens 😛 Hva er det dummeste du har gjort på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 10. mars 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 10. mars 2022 Plommetre skrev (8 timer siden): Det aller dummeste jeg har gjort er å lukke døren og si til en mannlige kollega « hvis det ikke hadde vært for korona så skulle jeg ha gitt deg en klem». Dette tok han som meetoo og det blei bråk for meg. Ser i etterkant at det var feil av meg og ikke å gi en forklaring på forhånd. at ting har vært for å flørte osv. Jeg skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 10. mars 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2022 Plommetre skrev (8 timer siden): Å huff det er vell mye 🙉 Fyr løs 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 10. mars 2022 #4 Del Skrevet 10. mars 2022 (endret) Huff. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 10. mars 2022 #5 Del Skrevet 10. mars 2022 Tror ikke jeg har noen kjempebrølere på samvittigheten.. Jeg står ganske hardt på å følge regler og prosedyrer da, og prøver å få ledelsen til å rydde opp i farlige forhold. Jeg tror de hater meg, fordi det vil koste flere millioner å få alt på stell. Jeg har også satt i gang varslingssaker og nektet å utføre enkelte farlige operasjoner. Selvsagt kommer det en annen knøl og utfører jobben, selv om det bryter med regler på arbeidsplassen . Da står jo jeg der da, som den vanskelige... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 11. mars 2022 Plommetre skrev (21 timer siden): Du då ? 😅 Ååå det er så masse , jeg må ta det når jeg kommer hjem. Jeg kommer ikke på noe i farta 😄😛😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 11. mars 2022 #7 Del Skrevet 11. mars 2022 Må være den gangen jeg kom 5 min før sent til kaffepause,da følte jeg meg som en idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariama Skrevet 11. mars 2022 #8 Del Skrevet 11. mars 2022 Sendt 40 kg av en frossen matvare til kunde, i stedet for 5. 🤦♀️🤦♀️ Fikk solgt det videre, men måtte krype for mange gode hjelper og samtidig innrømme tabben. Leeenge siden, men husker det sikkert langt inn i alderdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mars 2022 #9 Del Skrevet 12. mars 2022 Plommetre skrev (På 10.3.2022 den 15.31): Det aller dummeste jeg har gjort er å lukke døren og si til en mannlige kollega « hvis det ikke hadde vært for korona så skulle jeg ha gitt deg en klem». Dette tok han som meetoo og det blei bråk for meg. Ser i etterkant at det var feil av meg og ikke å gi en forklaring på forhånd. at ting har vært for å flørte osv. Det var i overkant dramatisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 12. mars 2022 #10 Del Skrevet 12. mars 2022 Plommetre skrev (På 10.3.2022 den 15.31): Det aller dummeste jeg har gjort er å lukke døren og si til en mannlige kollega « hvis det ikke hadde vært for korona så skulle jeg ha gitt deg en klem». Dette tok han som meetoo og det blei bråk for meg. Ser i etterkant at det var feil av meg og ikke å gi en forklaring på forhånd. at ting har vært for å flørte osv. En skikkelig drama-king der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå