Gjest Bieter Skrevet 15. februar 2023 #321 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Så bra at alle har noen de kjenner denne gangen, tror det vil gjøre begynnelsen lettere. Kanskje det blir mindre av den der at alle bare bestemmer seg for en og stemmer den og ingen lærer noe. Tenker at når alle har noen de kjenner, så vil det endre dynamikken litt. Selvsagt vil noen være forræderen, men det er uansett lettere å planlegge og diskutere med noen du kjenner. Pluss at når man kjenner noen, kanskje man får mer mistanke når man merker den andre oppføre seg rart Tror denne sesongen blir bedre Endret 15. februar 2023 av Bieter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 15. februar 2023 #322 Del Skrevet 15. februar 2023 To av dem er sjakkpersonligheter. Akkurat de gleder jeg meg til å se i spill! Det handler jo mye om flaks, men de som er gode i strategi kan komme langt ved nettopp å spille spillet riktig. Og så må man være god på å snakke for seg og å manipulere. Katrine Moholt kan bli den nye forræderen som kommer seg unna alt dersom folk har glemt hva som skjedde i fjor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15. februar 2023 #323 Del Skrevet 15. februar 2023 Wohoo! Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 15. februar 2023 #324 Del Skrevet 15. februar 2023 De som er veldig tette, feks mor og datter, de kan jo planlegge seg i mellom "er du forræder så hjelper vi hverandre og deler potten"🤷🏻♀️ Spennende å se, skulle være noen nye regler og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 15. februar 2023 #325 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Dobbelpost Endret 15. februar 2023 av Hjertestein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 15. februar 2023 #326 Del Skrevet 15. februar 2023 Når kommeer dette på tv? Til høsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 15. februar 2023 #327 Del Skrevet 15. februar 2023 35 minutter siden, Peggy-Lovise said: Når kommeer dette på tv? Til høsten? Våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15. februar 2023 #328 Del Skrevet 15. februar 2023 Urk… Kathrine Moholt! Aldri slipper man henne 😖 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 15. februar 2023 #329 Del Skrevet 15. februar 2023 Bieter skrev (11 timer siden): Så bra at alle har noen de kjenner denne gangen, tror det vil gjøre begynnelsen lettere. Kanskje det blir mindre av den der at alle bare bestemmer seg for en og stemmer den og ingen lærer noe. Tenker at når alle har noen de kjenner, så vil det endre dynamikken litt. Selvsagt vil noen være forræderen, men det er uansett lettere å planlegge og diskutere med noen du kjenner. Pluss at når man kjenner noen, kanskje man får mer mistanke når man merker den andre oppføre seg rart Tror denne sesongen blir bedre Syns det var merkelig at de baserte seg på folks personlighet når de stemte. «Hun er en man kan stole på» etc- når konseptet er at de får tildelt roller og ikke er seg selv 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 15. februar 2023 #330 Del Skrevet 15. februar 2023 Quakecry skrev (1 time siden): Våren. 👏🏻👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 15. februar 2023 #331 Del Skrevet 15. februar 2023 Ååå, jeg gleder meg!!!! Kuleste som har vært på tv ever!! 😄 Men er alle disse folkene liksom kjendiser?? Eller er det "vanlige" folk også?? Var i alle fall flere der jeg ikke en gang har hørt navnet til... Uansett... Det begynner nok å bli vanskelig å få med a-kjendiser på slikt. Kult med Anne Marie Ottersen og Lasse Lindtner, da. Hadde vært gøy om en av de ble forræder. Et par som har vært sammen i nesten 40 år, liksom! Hvor lett er det å lure den andre da? Hadde vært kult å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 16. februar 2023 #332 Del Skrevet 16. februar 2023 57 minutter siden, Cookie123 said: Ååå, jeg gleder meg!!!! Kuleste som har vært på tv ever!! 😄 Men er alle disse folkene liksom kjendiser?? Eller er det "vanlige" folk også?? Var i alle fall flere der jeg ikke en gang har hørt navnet til... Uansett... Det begynner nok å bli vanskelig å få med a-kjendiser på slikt. Kult med Anne Marie Ottersen og Lasse Lindtner, da. Hadde vært gøy om en av de ble forræder. Et par som har vært sammen i nesten 40 år, liksom! Hvor lett er det å lure den andre da? Hadde vært kult å se!! Jeg er helt overbevist om at vi kommer til å se akkurat de samme antagelsene slengt rundt, samt folk som beskylder hverandre og alle som stemmer på en person grunnet den andre sine antagelser. I alle versjonene av Forræder jeg har sett gjør jo folk nøyaktig de samme greiene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. februar 2023 #333 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg gleder meg, jeg også. Det er ikke mange jeg kjenner til, ca 4-5. Det var gøy forrige gang, og et utrolig godt spill. Jeg hadde aldri klart det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 17. februar 2023 #334 Del Skrevet 17. februar 2023 Fjugur skrev (På 15.2.2023 den 20.55): Urk… Kathrine Moholt! Aldri slipper man henne 😖 Jaaa, hva er det med at de som caster tror hun er så populær?😩 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 18. februar 2023 #335 Del Skrevet 18. februar 2023 Fjugur skrev (På 15.2.2023 den 20.55): Urk… Kathrine Moholt! Aldri slipper man henne 😖 Veldig enig. Men gleder meg til ny runde, elsket første sesong! Mener jeg har lest at konseptet er nederlandsk. Noen som vet om de laget en par-versjon i andre runde der og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 18. februar 2023 #336 Del Skrevet 18. februar 2023 3 hours ago, Babyface said: Veldig enig. Men gleder meg til ny runde, elsket første sesong! Mener jeg har lest at konseptet er nederlandsk. Noen som vet om de laget en par-versjon i andre runde der og? I britiske forræder var ene kjærestepar. Gikk ikke spesielt bra for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 19. februar 2023 #337 Del Skrevet 19. februar 2023 Quakecry skrev (16 timer siden): I britiske forræder var ene kjærestepar. Gikk ikke spesielt bra for å si det sånn. Ble det slutt mellom dem eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 19. februar 2023 #338 Del Skrevet 19. februar 2023 Anbefaler dere å se The Mole på netlix i ventetiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 19. februar 2023 #339 Del Skrevet 19. februar 2023 ATLAS6 skrev (5 timer siden): Anbefaler dere å se The Mole på netlix i ventetiden! Er det de som er i jungelen? Begynte å se på det men syns det virka helt merkelig. Blir det bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 19. februar 2023 #340 Del Skrevet 19. februar 2023 rosemarin skrev (2 minutter siden): Er det de som er i jungelen? Begynte å se på det men syns det virka helt merkelig. Blir det bedre? Ja, er bare hakket mer intenst. Jeg hadde ikke lest noe på forhånd så jeg trodde jo at det var likt som det norske, men konseptet er: En er muldvarp (ergo navnet) og skal ødelegge spillet for de andre. De andre skal samarbeide for å øke potten. Samtidig så får enkelte egne oppgaver for å sabortere som gir dem fordel (feks at de ikke skal være med å stemme). Istedenfor å navngi hvem de mistenker så går de etter karakteristikk, og den som er lengst unna riktig svar blir sendt hjem. Derfor vil jo mulvarpen alltid ha rett fordi den stemmer på seg selv (istedenfor å stemme ut andre). Vi vet ikke hvem som er muldvarpen på forhånd, og vi får ikke vite hvem de stemmer på, så det blir fort en sjokkfaktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå