Lyre Skrevet 13. november 2022 #301 Del Skrevet 13. november 2022 Lillemor_Meg skrev (11 timer siden): Jeg har ennå ikke møtt noen som er enige med meg, men jeg mener at når et spill går ut over helsen i en slik grad som det visstnok har gjort her, blir mye av moroa ødelagt for min del. Dette er jeg enig i.. Det har vært spennende å se på, men også vondt. Vært så tydelig at det har gått innpå mange av dem, spesielt de lojale som har funnet ut at den de stoler helt på har vært forræder, og Cathrine og Karina som begge har kjent veldig på bittersøtheten ved forræderrollen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 14. november 2022 #302 Del Skrevet 14. november 2022 (endret) . Endret 14. november 2022 av Løkbolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. november 2022 #303 Del Skrevet 16. november 2022 Cathrine Fossum😍 Alltid hatt ett lite crush på henne! Rett og slett en nydelig dame. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2022 #304 Del Skrevet 27. november 2022 Lyre skrev (På 13.11.2022 den 20.22): Dette er jeg enig i.. Det har vært spennende å se på, men også vondt. Vært så tydelig at det har gått innpå mange av dem, spesielt de lojale som har funnet ut at den de stoler helt på har vært forræder, og Cathrine og Karina som begge har kjent veldig på bittersøtheten ved forræderrollen. Skjønner ikke helt det, er jo et spill med tildelte roller. det er helt annerledes om det skulle vært en vanlig realityserie der folk er seg selv og saboterer hverandre av egen vilje for å vinne etc. her er det jo et arrangert spill som alle er med på 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 28. november 2022 #305 Del Skrevet 28. november 2022 Pappadrømmen skrev (På 16.11.2022 den 18.52): Cathrine Fossum😍 Alltid hatt ett lite crush på henne! Rett og slett en nydelig dame. Veldig flott dame, helt enig - men jeg reagerer på at hun ser SKIKKELIG sliten ut i de siste episodene, det er tydelig at spillet går inn på henne. Hun er mer dradd i ansiktet og ser rett og slett trøttere ut for hver dag som går. Utrolig hvordan psyken kan påvirke utseendet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kukuluring Skrevet 2. desember 2022 #306 Del Skrevet 2. desember 2022 On 11/16/2022 at 6:52 PM, Pappadrømmen said: Cathrine Fossum😍 Alltid hatt ett lite crush på henne! Rett og slett en nydelig dame. Luksusmilf 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 9. desember 2022 #307 Del Skrevet 9. desember 2022 Ser på britiske versjonen av forræder. En god del høyere produsksjonskvalitet over, men i motsetning til oss bruker dem vanlige folk. Og konseptet funker jo faktisk like godt med dem, tror en versjon med vanlige folk her hadde vært like bra som den som var. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 10. desember 2022 #308 Del Skrevet 10. desember 2022 Quakecry skrev (3 timer siden): Ser på britiske versjonen av forræder. En god del høyere produsksjonskvalitet over, men i motsetning til oss bruker dem vanlige folk. Og konseptet funker jo faktisk like godt med dem, tror en versjon med vanlige folk her hadde vært like bra som den som var. Hva heter den og hvor kan man se den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 10. desember 2022 #309 Del Skrevet 10. desember 2022 10 hours ago, rosemarin said: Hva heter den og hvor kan man se den? Du kan se det her. https://solarmovies.win/watch-tv/watch-the-traitors-online-90766.9192685 jeg laster ned fra en annen plass personlig. Men synes britiske har utrolig bra musikk til øyeblikk. Anbefales. Kanskje bruk adblock på siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. februar 2023 #310 Del Skrevet 7. februar 2023 Lurer på når neste sesong kommer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 9. februar 2023 #311 Del Skrevet 9. februar 2023 Tradegy skrev (På 7.2.2023 den 16.04): Lurer på når neste sesong kommer! Enig! På jodel ryktes det at den spilles inn nå iallefall, da folk i omegn har sett bilene kjøre til og fra huset og på oppdrag 😀 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 9. februar 2023 #312 Del Skrevet 9. februar 2023 1 hour ago, mhjo said: Enig! På jodel ryktes det at den spilles inn nå iallefall, da folk i omegn har sett bilene kjøre til og fra huset og på oppdrag 😀 Takk for info! Men jøss, gjør de opptak på denne tiden av året altså Gøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 15. februar 2023 #313 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Dette er de nye forræderne: https://www.nettavisen.no/livsstil/avslorer-ny-forrader-tvist-dette-er-de-nye-deltakerne/s/5-95-916261?s=ios Endret 15. februar 2023 av Hjertestein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. februar 2023 #314 Del Skrevet 15. februar 2023 Hjertestein skrev (2 minutter siden): Dette er de nye forræderne: https://www.nettavisen.no/livsstil/avslorer-ny-forrader-tvist-dette-er-de-nye-deltakerne/s/5-95-916261?s=ios Gleder meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. februar 2023 #315 Del Skrevet 15. februar 2023 Athena Freyja skrev (4 minutter siden): Gleder meg Jeg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 15. februar 2023 #316 Del Skrevet 15. februar 2023 Håper bare det holder seg til å fokusere på at det er et spill der de har hver sine roller og ikke glir (mer) over i reality 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 15. februar 2023 #317 Del Skrevet 15. februar 2023 Er det er nytt opplegg, siden det presenteres som åtte par/duoer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 15. februar 2023 #318 Del Skrevet 15. februar 2023 Skuffende cast. Virker som kjendis-Norge begynner å gå lei, og ikke minst gå tomme for nye "kjendiser". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespetten Skrevet 15. februar 2023 #319 Del Skrevet 15. februar 2023 Oj, her var det flere jeg ikke aner hvem er, men håper programmet kan bli spennende likevel. Lurer på om Mads Hansen har noe å si angående hvilke deltakere som er med. Det er jo ingen slike typiske deltakere med som han pleier "gå etter/ta" på sosiale medier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 15. februar 2023 #320 Del Skrevet 15. februar 2023 Krutthøna skrev (49 minutter siden): Skuffende cast. Virker som kjendis-Norge begynner å gå lei, og ikke minst gå tomme for nye "kjendiser". Virker som det er en blanding av kjendiser og vanlige folk denne gangen.. var flere navn jeg ikke kjente igjen 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå