Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Lillemor_Meg skrev (11 timer siden):

Jeg har ennå ikke møtt noen som er enige med meg, men jeg mener at når et spill går ut over helsen i en slik grad som det visstnok har gjort her, blir mye av moroa ødelagt for min del.

Dette er jeg enig i.. Det har vært spennende å se på, men også vondt. Vært så tydelig at det har gått innpå mange av dem, spesielt de lojale som har funnet ut at den de stoler helt på har vært forræder, og Cathrine og Karina som begge har kjent veldig på bittersøtheten ved forræderrollen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Lyre skrev (På 13.11.2022 den 20.22):

Dette er jeg enig i.. Det har vært spennende å se på, men også vondt. Vært så tydelig at det har gått innpå mange av dem, spesielt de lojale som har funnet ut at den de stoler helt på har vært forræder, og Cathrine og Karina som begge har kjent veldig på bittersøtheten ved forræderrollen.

Skjønner ikke helt det, er jo et spill med tildelte roller. 
det er helt annerledes om det skulle vært en vanlig realityserie der folk er seg selv og saboterer hverandre av egen vilje for å vinne etc.

her er det jo et arrangert spill som alle er med på

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (På 16.11.2022 den 18.52):

Cathrine Fossum😍 Alltid hatt ett lite crush på henne! Rett og slett en nydelig dame.

Veldig flott dame, helt enig - men jeg reagerer på at hun ser SKIKKELIG sliten ut i de siste episodene, det er tydelig at spillet går inn på henne. Hun er mer dradd i ansiktet og ser rett og slett trøttere ut for hver dag som går. Utrolig hvordan psyken kan påvirke utseendet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/16/2022 at 6:52 PM, Pappadrømmen said:

Cathrine Fossum😍 Alltid hatt ett lite crush på henne! Rett og slett en nydelig dame.

Luksusmilf 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på britiske versjonen av forræder. En god del høyere produsksjonskvalitet over, men i motsetning til oss bruker dem vanlige folk. Og konseptet funker jo faktisk like godt med dem, tror en versjon med vanlige folk her hadde vært like bra som den som var. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quakecry skrev (3 timer siden):

Ser på britiske versjonen av forræder. En god del høyere produsksjonskvalitet over, men i motsetning til oss bruker dem vanlige folk. Og konseptet funker jo faktisk like godt med dem, tror en versjon med vanlige folk her hadde vært like bra som den som var. 

Hva heter den og hvor kan man se den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Tradegy skrev (På 7.2.2023 den 16.04):

Lurer på når neste sesong kommer! :hoppe:

Enig! På jodel ryktes det at den spilles inn nå iallefall, da folk i omegn har sett bilene kjøre til og fra huset og på oppdrag 😀

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, mhjo said:

Enig! På jodel ryktes det at den spilles inn nå iallefall, da folk i omegn har sett bilene kjøre til og fra huset og på oppdrag 😀

Takk for info! :klappe: Men jøss, gjør de opptak på denne tiden av året altså :hoppe: Gøyt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper bare det holder seg til å fokusere på at det er et spill der de har hver sine roller og ikke glir (mer) over i reality

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skuffende cast.

Virker som kjendis-Norge begynner å gå lei, og ikke minst gå tomme for nye "kjendiser".

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her var det flere jeg ikke aner hvem er, men håper programmet kan bli spennende likevel. Lurer på om Mads Hansen har noe å si angående hvilke deltakere som er med. Det er jo ingen slike typiske deltakere med som han pleier "gå etter/ta" på sosiale medier. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (49 minutter siden):

Skuffende cast.

Virker som kjendis-Norge begynner å gå lei, og ikke minst gå tomme for nye "kjendiser".

Virker som det er en blanding av kjendiser og vanlige folk denne gangen.. var flere navn jeg ikke kjente igjen 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...