Gå til innhold

Sender halvnakne bilder

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Menn i den alderen kan pule hva som helst, et hull i en trestamme you name it, og være fornøyd med det. Ingen grunn til å ta helt av.

Anonymkode: 745fc...0b2

Ikke alle. Jeg var ikke sånn og kjenner flere damer som var sånn. 

Jeg har alltid siktet etter kvalitet fremfor kvantitet, men det er djevelsk vanskelig å finne.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (11 minutter siden):

Ikke alle. Jeg var ikke sånn og kjenner flere damer som var sånn. 

Jeg har alltid siktet etter kvalitet fremfor kvantitet, men det er djevelsk vanskelig å finne.

Så han liker det han ser her da? 

Han er så stilke igjen idag. Mystisk type kanskje😜 spiller kanskje på det. ;)

Anonymkode: 0ad02...202

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (24 minutter siden):

Jajjajjaja, så lenge han har bongel i boxern er du godkjent. Det er igrunn en stor indikator på lyst, en steinhard kuk lyver aldri, husk det😂

Men da forstår jeg ikke hvorfor han er så stille ikveld?😝 Sånn typiske sider jeg har sett tidligere. Plutselig stille. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Og han er endel år yngre enn meg. Jeg er ti år eldre enn han. Vi har snakket lenge, plutselig sender han et bilde i bokseren med en skikkelig 🍆. Vil han rett og slett ha sex med meg? Kun det? Dette kan umulig bli til noe seriøst? For å være ærlig, så er jeg ikke veldig vant med å få servert bilder som dette. 😅Han er 25... 

…..

Endret av Bos43
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men da forstår jeg ikke hvorfor han er så stille ikveld?😝 Sånn typiske sider jeg har sett tidligere. Plutselig stille. 

Da var han ikke så kåt i dag, da. Eller kanskje han er opptatt med noen andre akkurat i dag.

Anonymkode: a7212...9c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde du hintet til sex i kveld, så skriver han ingenting? Dæ, da får du heller kose deg med den beste vennen din... Womanizeren, han får iallefall deg til å si ifra når du kommer😋

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så han liker det han ser her da? 

Han er så stilke igjen idag. Mystisk type kanskje😜 spiller kanskje på det. ;)

Det gjør han nok.

Grunnen til at han er stille er to ting. Enten har han fikset ei ny dame i mellomtiden ellers så venter han litt. Dere damer er så rare for hvis vi menn sender meldinger ofte blir dere "lei" og dumper oss. Dette er et spill som du må bruke klokka til hvis ikke taper du. 

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (18 timer siden):

Det gjør han nok.

Grunnen til at han er stille er to ting. Enten har han fikset ei ny dame i mellomtiden ellers så venter han litt. Dere damer er så rare for hvis vi menn sender meldinger ofte blir dere "lei" og dumper oss. Dette er et spill som du må bruke klokka til hvis ikke taper du. 

Han sender bare sånn innimellom snap. Kan gå mange timer uten. Så anee ikke... 

AnonymBruker
Skrevet

Sant det, menn må ikke være for på. Da blir det uinteressant. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...