AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #21 Skrevet 10. mars 2022 911 skrev (1 time siden): Hva er problemet da? Dere har jo lyst på hverandre så nyt stunden. Om han viser en boner i boxeren er det klart han har lyst på deg. Veldig spennende med en litt yngre og velutstyrt gutt/mann. Det behøver nødvendigvis ikke bli et forhold ut av dette. Håper dere får noen fine opplevelser sammen ❤️ Om du føler for det så oppdater oss gjerne. Takk, det skal jeg😄 Han sendte meg bilder som ble liggende i chatten på snap, hvis du skjønner. Så ser ut til at han vil bildene skal være der eller at han har tatt de tidligere. Ja han er ganske heit, det må jeg innrømme🤤🤤 Anonymkode: 0ad02...202 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #22 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn i den alderen kan pule hva som helst, et hull i en trestamme you name it, og være fornøyd med det. Ingen grunn til å ta helt av. Anonymkode: 745fc...0b2 De tar nok ikke hva som helst. De har vel en smak de også på daner, hva som er attraktivt og ikke. Sikkert lett å forføre en ung mann i senga, reiner med de fort blir kåte og lystne. Vi damer i 30årene er kanskje mer trygge i senga enn damer på de sin alder. Anonymkode: 0ad02...202 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #23 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det store røde flagget er er dickpic'en. Kun svært enkle gutter og menn gjør dette og de burde bli blokkert og ghostet umiddelbart. Eller blir vi aldri kvitt dette. Anonymkode: 95fe5...0cc Menn sender dickpic fordi det er kvinner som ønsker å motta det. Skyld heller på dine medsøstre som later som at det ikke er kåte og desperate menn som sender dickpic til tilfeldige kvinner, enn oss menn. Anonymkode: de448...e99 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #24 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Derfor det er så mange på din alder som legger seg etter yngre gutter,de vil ha spenning. Anonymkode: d7a1e...4d4 Så lenge alle er med på leken så er det vel bare å kjøre på Anonymkode: f6992...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #25 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn sender dickpic fordi det er kvinner som ønsker å motta det. Skyld heller på dine medsøstre som later som at det ikke er kåte og desperate menn som sender dickpic til tilfeldige kvinner, enn oss menn. Anonymkode: de448...e99 Jeg kjenner INGEN damer som liker dickpicks. Vi ler av dem og sånn, men vi blir på ingen måte kåte av det. Send oss gjerne nakenbilder hvis det er avtalt, men en halvslapp stake som plutselig ramler ned i innboksen under middagen er det ingen som får bedre appetitt av Anonymkode: f6992...a3d 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #26 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk, det skal jeg😄 Han sendte meg bilder som ble liggende i chatten på snap, hvis du skjønner. Så ser ut til at han vil bildene skal være der eller at han har tatt de tidligere. Ja han er ganske heit, det må jeg innrømme🤤🤤 Anonymkode: 0ad02...202 Da vil jeg minne om at dette bildet ble ikke tatt til deg spesifikt, men er tatt med kamera og sendt i ettertid. Ergo, kan hende han har sendt dette til mange. Forøvrig så har han nok fortsatt lyst til å flørte og mye mer også, bare ikke vær naiv i relasjonen, enn så lenge er han på fisketur😅 men du har jo muligheter for å bite på kroken da. Anonymkode: 76df0...e06
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #27 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det stemmer ikke. Ikke alle menn runker, ikke alle menn vil ha sex hele tiden eller kun er ute etter det. Men ja her virker det som han vil ha sex. Anonymkode: 4575f...79f De aller fleste menn runker, og de aller fleste vil ha sex hele tiden. Det er slik vi er skapt fra naturens side. Anonymkode: de448...e99 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #28 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner INGEN damer som liker dickpicks. Vi ler av dem og sånn, men vi blir på ingen måte kåte av det. Send oss gjerne nakenbilder hvis det er avtalt, men en halvslapp stake som plutselig ramler ned i innboksen under middagen er det ingen som får bedre appetitt av Anonymkode: f6992...a3d Nok av kvinner som tror at de ikke har blitt trakassert når de mottar dickpic fra en tilfeldig fyr. Forsøker man å forklare at den fyren har blottet seg for de, og begått en overtramp, så vil de komme med fjas om at det er jo bare en naken kropp bla bla. Hadde dere kvinner tatt dickpic på mer alvor som den alvorlige overtrampen det er, så ville færre dickpics ha blitt sendt. Kvinner har selv bagatellisert dickpics. Anonymkode: de448...e99 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #29 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da vil jeg minne om at dette bildet ble ikke tatt til deg spesifikt, men er tatt med kamera og sendt i ettertid. Ergo, kan hende han har sendt dette til mange. Forøvrig så har han nok fortsatt lyst til å flørte og mye mer også, bare ikke vær naiv i relasjonen, enn så lenge er han på fisketur😅 men du har jo muligheter for å bite på kroken da. Anonymkode: 76df0...e06 Vet, tenkte tanken selv. Kan være han hadde det liggende fra tidligere, eller det hadde han jo mest sannsynlig. Kanskje han hadde rigget seg i senga og ikke var helt i modus for et bilde. Men han sendte video da han kom ut av dusjen, da var den erigert tilstand for å si det sånn, temmelig klar. Går ut ifra han runka like etterpå, så sendte han bildene tilslutt. Anonymkode: 0ad02...202
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #30 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Da vil jeg minne om at dette bildet ble ikke tatt til deg spesifikt, men er tatt med kamera og sendt i ettertid. Ergo, kan hende han har sendt dette til mange. Forøvrig så har han nok fortsatt lyst til å flørte og mye mer også, bare ikke vær naiv i relasjonen, enn så lenge er han på fisketur😅 men du har jo muligheter for å bite på kroken da. Anonymkode: 76df0...e06 Men han lagret chatten i 24t, sånn at de fortsatt kan ses. Var kanskje meningen, så jeg kunne få nyte hans bilder også. Kan være det var hensikten med det. Han ar nok fornøyd med de bildene, var jo rene modellmannen... 😅💪😏 Anonymkode: 0ad02...202 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #32 Skrevet 10. mars 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Vil du pule han da Skal ikke se bort ifra det🤤 Anonymkode: 0ad02...202 2
Bamseklemmer Skrevet 10. mars 2022 #33 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja han er ganske heit, det må jeg innrømme🤤🤤 Anonymkode: 0ad02...202 Haha, unnskyld at jeg ler... men de to siklefjesene dine sier meg at du er ei deilig kåtsara. Det må være utrolig makt å føle på at du kan knulle han når som helst. Den følelsen får man aldri til en kvinne, for jeg må bestandig få et ja først. Han viste jo sitt ja i boxeren sin, så nå er det opp til deg👌🤞 Lag søt musikk... 1 1
Gjest lurven Skrevet 10. mars 2022 #34 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skal ikke se bort ifra det🤤 Anonymkode: 0ad02...202 Jeg skal hvertfall ikke se på
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #35 Skrevet 10. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Jeg skal hvertfall ikke se på Det kan du slippe;) Anonymkode: 0ad02...202
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #36 Skrevet 10. mars 2022 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Haha, unnskyld at jeg ler... men de to siklefjesene dine sier meg at du er ei deilig kåtsara. Det må være utrolig makt å føle på at du kan knulle han når som helst. Den følelsen får man aldri til en kvinne, for jeg må bestandig få et ja først. Han viste jo sitt ja i boxeren sin, så nå er det opp til deg👌🤞 Lag søt musikk... Hehe, jo det er jo spennende. Men reiner med at han har et hav av viltre damer etter se med det utseende der. Men klart et kan bli lett å få et møte med han han, eller så er det kun for et bra runkemateriale. Han er veldig opptatt på dagen, men kvikner til på nattestidkveld. 🤔 Anonymkode: 0ad02...202 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #37 Skrevet 10. mars 2022 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Haha, unnskyld at jeg ler... men de to siklefjesene dine sier meg at du er ei deilig kåtsara. Det må være utrolig makt å føle på at du kan knulle han når som helst. Den følelsen får man aldri til en kvinne, for jeg må bestandig få et ja først. Han viste jo sitt ja i boxeren sin, så nå er det opp til deg👌🤞 Lag søt musikk... Tror du han vil møte meg da? Ja han viser at hn har lyst på meg. Han ville jeg skulle vise mer og mer. Det ble med noe. Anonymkode: 0ad02...202 1
911 Skrevet 10. mars 2022 #38 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du han vil møte meg da? Ja han viser at hn har lyst på meg. Han ville jeg skulle vise mer og mer. Det ble med noe. Anonymkode: 0ad02...202 Selvsagt. Det lyser jo av lyst og kåtskap lang vei. Håper du får til dette.
Gjest lurven Skrevet 10. mars 2022 #39 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan du slippe;) Anonymkode: 0ad02...202 Men du kan sende meg videoklipp
Bamseklemmer Skrevet 10. mars 2022 #40 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du han vil møte meg da? Ja han viser at hn har lyst på meg. Han ville jeg skulle vise mer og mer. Det ble med noe. Anonymkode: 0ad02...202 Jajjajjaja, så lenge han har bongel i boxern er du godkjent. Det er igrunn en stor indikator på lyst, en steinhard kuk lyver aldri, husk det😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå