Gå til innhold

Sender halvnakne bilder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og han er endel år yngre enn meg. Jeg er ti år eldre enn han. Vi har snakket lenge, plutselig sender han et bilde i bokseren med en skikkelig 🍆. Vil han rett og slett ha sex med meg? Kun det? Dette kan umulig bli til noe seriøst? For å være ærlig, så er jeg ikke veldig vant med å få servert bilder som dette. 😅Han er 25... 

Anonymkode: 0ad02...202

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og han er endel år yngre enn meg. Jeg er ti år eldre enn han. Vi har snakket lenge, plutselig sender han et bilde i bokseren med en skikkelig 🍆. Vil han rett og slett ha sex med meg? Kun det? Dette kan umulig bli til noe seriøst? For å være ærlig, så er jeg ikke veldig vant med å få servert bilder som dette. 😅Han er 25... 

Er du gammel?

Anonymkode: d7a1e...4d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du gammel?

Jeg er 34 ja, men ærlig talt aldri mottatt bilder i erigert tilstand. Er nok noe med at jeg kommer fra et 13års langt forhold. Han virker utrolig kåt... det er han nok også. Tenker den aldersforskjellen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 34 ja, men ærlig talt aldri mottatt bilder i erigert tilstand. Er nok noe med at jeg kommer fra et 13års langt forhold. Han virker utrolig kåt... det er han nok også. Tenker den aldersforskjellen 

De fleste menn er sånn, om de er 24 eller 45...samme greia når de vil ha sex,

Anonymkode: d0453...a95

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt at han var kåt og har lyst på sex. Umulig å si om han vil noe annet/mer.

Anonymkode: 5b9a6...fe8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han vil nok pule deg 👍🏽  du ser vel bra ut til å være såppas mye eldre eller  han.

Endret av Elaine Marley
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville tenkt at han var kåt og har lyst på sex. Umulig å si om han vil noe annet/mer.

Anonymkode: 5b9a6...fe8

Tenker også det. Men jeg er jo så gammel for han.. aldri hatt en pur ung mann som dette. 😂 Jeg regner med han runket igår, det viste han ikke.. han roet seg litt

AnonymBruker
Skrevet

Ja han liker det han ser. Når man er 34år betyr det ikke at man har enn sliten kropp. Kan fint sammenligne meg med ei på 26 kroppslig. Likte bildene jeg. 

• Liker 1
Gjest Knalleballe
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Selvsagt vil han ha sex med deg..!..Skal du være glad for...møter du en som er interessert men ikke vil ha sex bør du løpe som bare F.

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye rare svar.

Jeg er på din alder og hvis jeg ikke hadde vært i et forhold så ville jeg sikkert syntes det var veldig spennende med en på 25! De er jo unge og testosteronen og spermen renner vel omtrent ut ørene deres så det er ikke sikkert at du kan regne med at han tenker langsiktig, det får du nesten bare spørre ham om tenker jeg hvis du er interessert i et forhold. Ellers hadde det sikkert vært morsomt å bare møtes og ha sex med ham også, ettersom du kommer rett fra et langvarig forhold😊

Anonymkode: f6992...a3d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er på din alder og hvis jeg ikke hadde vært i et forhold så ville jeg sikkert syntes det var veldig spennende med en på 25! De er jo unge og testosteronen og spermen renner vel omtrent ut ørene deres så det er ikke sikkert at du kan regne med at han tenker langsiktig, det får du nesten bare spørre ham om tenker jeg hvis du er interessert i et forhold. Ellers hadde det sikkert vært morsomt å bare møtes og ha sex med ham også, ettersom du kommer rett fra et langvarig forhold😊

Derfor det er så mange på din alder som legger seg etter yngre gutter,de vil ha spenning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du er jo alt for prippen. Hva tror du en ung mann vil med deg hvis det ikke er å pule? 

Anonymkode: df58c...04a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jaa, akkurat det😅 jeg føler meg som ei som prøver seg på unggutter, men han er jo myndig for lengst og litt til!  De bildene han sender frister jo noe villt. Menn på den alderen har som regel en lett kropp å trene opp, han har brede armer og fin mage. Altså... jeg blir nesten av meg selv. Men så er jo sexlysten på topp hos oss også i vår alder da;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er jo alt for prippen. Hva tror du en ung mann vil med deg hvis det ikke er å pule? 

Anonymkode: df58c...04a

Jojo jeg vil. Men aldri vært utfor dette. Alltid hatt litt eldre menn enn meg. 😅

AnonymBruker
Skrevet

Det store røde flagget er er dickpic'en. Kun svært enkle gutter og menn gjør dette og de burde bli blokkert og ghostet umiddelbart. Eller blir vi aldri kvitt dette.

Anonymkode: 95fe5...0cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha fin og stram kropp i denne alderen også, 34-35. 💃💃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jaa, akkurat det😅 jeg føler meg som ei som prøver seg på unggutter, men han er jo myndig for lengst og litt til!  De bildene han sender frister jo noe villt. Menn på den alderen har som regel en lett kropp å trene opp, han har brede armer og fin mage. Altså... jeg blir nesten av meg selv. Men så er jo sexlysten på topp hos oss også i vår alder da;) 

Hva er problemet da? Dere har jo lyst på hverandre så nyt stunden. Om han viser en boner i boxeren er det klart han har lyst på deg. Veldig spennende med en litt yngre og velutstyrt gutt/mann. Det behøver nødvendigvis ikke bli et forhold ut av dette.

Håper dere får noen fine opplevelser sammen ❤️ Om du føler for det så oppdater oss gjerne.

AnonymBruker
Skrevet

Menn i den alderen kan pule hva som helst, et hull i en trestamme you name it, og være fornøyd med det. Ingen grunn til å ta helt av.

Anonymkode: 745fc...0b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste menn er sånn, om de er 24 eller 45...samme greia når de vil ha sex,

Anonymkode: d0453...a95

Nei det stemmer ikke. Ikke alle menn runker, ikke alle menn vil ha sex hele tiden eller kun er ute etter det. Men ja her virker det som han vil ha sex.

Anonymkode: 4575f...79f

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporing og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...