Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei Jeg er litt nyskjerrig på tonalin..noen som har prøvd dette? erfaringer`? ( neeei..ikke til slanking..men som et kosttilskudd) vil ha alles erfaringer though Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ehh...ja.. Kjøpte flytende tonalin. Den smakte helt utrolig forferdelig grusomt. *grøsse ved tanken* Pinte den i meg ei lita stund...vet ikke hvorfor, for jeg trengte det ikke. Men..så havna den rett i søpla. Så om det virker eller ikke, det aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Lula Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg forsøkte meg på en Tonalinkur i våres. Smaken var slett ikke så ille som mange her inne skal ha det til. Det smakte som tynn saft, så det gikk helt greit å drikke det. Men jeg merket INGN forskjell da. Verken på det ene eller det andre, så da tror jeg at det blir med det ene forsøket :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Svigerinna mi brukte tonalin en peripde hun ville gå ned i vekt. I tillegg spiste hun litt sunnere, og bevegde seg mer, så om tonalinen hadde noe å si er ikke godt å vite.. Hun gikk i allefall ganske mye ned, uten at det tok så lang tid. Men, så ga hun totalt faen igjen og nå er hun større enn før. tror ikke det er tonalinen/slankingens skyld, men alt snopet som går inn mens hun ligger på sofaen... Tonalin inneholder cla, og jeg kjenner ei som tok cla tilskudd en tid. Hun opplevde å bli noe bedre i huden, ble mindre plaget med utslett i hodebunnen enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har prøvd det jeg og, og merka ingenting på vekta. Ble kanskje mere sulten og gikk og smårapa den der forferdelige smaken som den har. :-? Det blir nok ikke mere tonalin på meg nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ble kanskje mere sulten og gikk og smårapa den der forferdelige smaken som den har Ja...*YUK* Helt grusomt. Tror jeg ville satsa på kapsler og ikke flytende. Lettere å få ned, men man kan allikevel bli gående å smårape den grusomme smaken når kapslene har løst seg opp. Den flytende var noe oljeaktig seig guffe. Fysjom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 en "bunsjh" med negative erfaringer jo ! . HVor lenge holdt dere på med det da..? og hvor lang tid tar det før det liksom skal fungere`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå