Gå til innhold

Null symptomer 10 dpo. Erfaringer?

Anonym2203

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er nå 10 dpo, men har INGEN symptomer. Rundt 6 dpo hadde jeg veldig svake stikkende smerter sånn innimellom, men har ikke merket noe etter det.

Jeg har heller ingen pms. Og skal ha mens om 4 dager. Pleier ha pms over en uke før mens.
Har tatt eggløsningstester så vet når jeg sånn ca hadde eggløsning.

Er det en sjans for at jeg er gravid selv med ingen symptomer? Har en følelse på at det ikke gikk denne mnd. Vanligvis har jeg hatt håpet oppe.

Noen andre som ikke har merket noe så tidl i svangerskapet? Evt vil dele erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er rundt uke 14 nå, null symptomer bortsett fra litt kvalme rundt uke 6. 

Anonymkode: 967b9...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, mange som har lite symptomer :)  Hadde ingen symptomer før et godt stykke uti, bortsett fra litt menskramper første par ukene.

Anonymkode: 2200b...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså uten å google her og nå, skal det være nok så umulig å ha symptomer 10dpo. De fleste som sier de har symptomer, så dreier det seg mer om tilfeldigheter. Det skal altså være umulig, kanskje i få få tilfeller vil man kunne være så heldig å tilfeldigvis kjenne der og da om det skjer noe fysiologisk i kroppen rundt denne tiden. Om 4 uker vil man kanskje kunne kjenne en graviditet. Alt annet er bare tilfeldige tegn som prøvere strever etter å kjenne. Dermed kan du ikke hente noe tegn fra om det er sjans eller ei:)

Anonymkode: d169c...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg e veldig tidlig gravid (Et par dager over dato for mens). For meg 9 dpo var vel eneste symptom fravær av PMS-symptomer. Pleier å være sterkt plaget med PMS på den tiden i syklusen, så når de plagene ikke dukket opp tok jeg en test 9 dpo som var positiv ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym2203 skrev (På 3/9/2022 den 18.49):

Hei.

Jeg er nå 10 dpo, men har INGEN symptomer. Rundt 6 dpo hadde jeg veldig svake stikkende smerter sånn innimellom, men har ikke merket noe etter det.

Jeg har heller ingen pms. Og skal ha mens om 4 dager. Pleier ha pms over en uke før mens.
Har tatt eggløsningstester så vet når jeg sånn ca hadde eggløsning.

Er det en sjans for at jeg er gravid selv med ingen symptomer? Har en følelse på at det ikke gikk denne mnd. Vanligvis har jeg hatt håpet oppe.

Noen andre som ikke har merket noe så tidl i svangerskapet? Evt vil dele erfaringer? :)

Kjente heller ingenting og tenkte det ikke gikk.. men var gravid. Kjente litt stikking i livmorområdet etter dpo 12-13 og positiv test.. ellers ingenting :)

Anonymkode: a4196...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kjente heller ingenting og tenkte det ikke gikk.. men var gravid. Kjente litt stikking i livmorområdet etter dpo 12-13 og positiv test.. ellers ingenting :)

Anonymkode: a4196...c88

Jeg kjente stikking i eggstokkområdet begge sider og var sikker på at mensen kom hvert øyeblikk. Men var gravid. 😊

Anonymkode: 5188b...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjente ingenting..

Jeg skulle til fastlegen fordi jeg var sikker på at noe var galt når vi ikke ble gravid. Jeg tok en graviditetstest den morgenen bare for å være sikker, slik at jeg ikke kom dit og garantert måtte ta en test. 
Husker jeg så på testen, satte meg ned i frustrasjon og gråt i noen minutter før det gikk opp for meg at det var antydning til strek. Så utrolig svak at jeg var usikker.

Kom på at jeg hadde lest at EL testene ofte slår ut på graviditet, så jeg tok den siste jeg hadde fra babyplan. Den viste nesten positiv test noe jeg ALDRI har fått utenom eggløsning, og da visste jeg at streken var en babystrek.

Så er du usikker, ta en eggløsningstest!

Jeg mener jeg var 10dpo den dagen.

Anonymkode: 5f1db...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er best å ikke tenke og styre så mye med dette. Vent heller en ukes tid og se om du får mensen. Hvis den er forsinket kan du ta en graviditetstest. Først da kan du vite. Ikke noe vits å stresse med dette så tidlig. 

Anonymkode: 5e2d1...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er best å ikke tenke og styre så mye med dette. Vent heller en ukes tid og se om du får mensen. Hvis den er forsinket kan du ta en graviditetstest. Først da kan du vite. Ikke noe vits å stresse med dette så tidlig. 

Fikk allerede positiv test 12 og 13 dpo. Og ser ut som det fremdeles går veldig fint. Starter på uke 6 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym2203 skrev (16 minutter siden):

Fikk allerede positiv test 12 og 13 dpo. Og ser ut som det fremdeles går veldig fint. Starter på uke 6 i dag:)

Så bra! ❤ Mitt råd var basert på at ts virker litt stresset/bekymret. Da er det ofte best å bare roe litt ned med tidlig testing. Man blir jo ikke mer gravid av å styre sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...