Gå til innhold

Drømmeferie!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei folkens!

Min kjære mann har bestemt seg for å ta meg med på en to ukers drømmetur!!! :sjokk: Vi har lyst til å reise et sted det er varmt, lange sandstrender, vannaktiviteter og en smule eksotisk.

Lurer på hvor dere vil anbefale oss å dra? Hvor har dere vært og hvilket reiseselskap reiste dere med? Var dere fornøyd med turen?

Gleder meg masse! :D

Frua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og typen min har nettopp vært i Kenya, Mombasa. Dette er jo ingen standard "sydenplass", men absolutt å anbefale.

Varmt, eksotisk, fine strender (kjempefint å gå ut og se på korallrevene) vannaktiviteter, og romantisk.

Vi var der i 2 uker, og hadde det helt fantastisk. Vi kommer garantert til å reise tilbake, utrolig masse vi hadde lyst til å gjøre som vi ikke fikk gjort. Nå bodde vi på en ganske så flott "Members Only Club". Tror kanskje jeg vil anbefale å velge en temmelig bra resort/hotell på en sånn plass. Men det er min mening da..liker å ha det litt luksus :wink:

Vi reiste med KLM og Kenya Airways. Lang flytur, ABSOLUTT verd det!! Vaksinene og de ekstra utgiftene som følger med det er også verd turen.

Kanskje ikke dette var det du tenkte på?! Men dette var et utrolig reisemål.

Ha en god tur, hvor enn dere finner ut den går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg og samboeren var i Mexico i tre uker tidligere i høst, og det anbefales på det varmeste. Vi reiste rundt som ryggsekkturister, men det går også an å velge et sted å ligge i ro.

Av badesteder kan jeg anbefale Playa del Carmen. Der er det flott strand, avslappet stemning, mange restauranter å velge mellom og mange muligheter til utflukter. Selv om det er deilig å slappe av når man er på ferie, vil jeg anbefale dere å reise litt rundt. Chichen Itza er et must - en stor mayapyramide. Ellers kan man snorkle, dykke, dra i forskjellige bade/fornøyelsesparker - noen steder kan man til og med svømme blant delfiner. Anbefaler også en tur til Tulum. Det er den flotteste stranda jeg noen gang har vært på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...