Gå til innhold

Er SÅ SYK


Hellisinhello

Anbefalte innlegg

EEØm skrev (1 time siden):

Ja, det synes jeg også. Jeg er fullvaksinert og hadde ikke symptomer i det hele tatt. Testet meg bare fordi min datter hadde vært syk. Hun hadde høy feber og forvrengt smakssans. 

Jeg tror det har en sammenheng med mengden virus man blir eksponert for. Et barn på jobb nøs meg i ansiktet… jeg måtte tørke av meg for jeg ble helt våt av snørr og spytt 🤢 Så da at han hadde gul/grønt snørr. Han testet positiv samme dag. Fire dager etterpå var jeg positiv. Jeg er helt sikker på at det var da jeg ble smittet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hummingbird2 skrev (3 timer siden):

Jeg tror det har en sammenheng med mengden virus man blir eksponert for. Et barn på jobb nøs meg i ansiktet… jeg måtte tørke av meg for jeg ble helt våt av snørr og spytt 🤢 Så da at han hadde gul/grønt snørr. Han testet positiv samme dag. Fire dager etterpå var jeg positiv. Jeg er helt sikker på at det var da jeg ble smittet. 

Kanskje, men min datter som var febersyk og litt redd lå i fanget mitt veldig mye første døgn, og noen ganger i noen dager til. Der ble det ekstra trøst og nærhet i stedet for avstand, men hun snørret ikke så mye på meg. Jeg hadde nettopp tatt min tredje vaksine, så det kan jo være det også hjalp meg, men ikke godt å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (På 2.4.2022 den 10.53):

Jeg tror det har en sammenheng med mengden virus man blir eksponert for. Et barn på jobb nøs meg i ansiktet… jeg måtte tørke av meg for jeg ble helt våt av snørr og spytt 🤢 Så da at han hadde gul/grønt snørr. Han testet positiv samme dag. Fire dager etterpå var jeg positiv. Jeg er helt sikker på at det var da jeg ble smittet. 

Omtrent det samme skjedde meg på jobb og jeg ble også skikkelig dårlig. Hadde tatt 3. dose 2 uker før jeg ble syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...