AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #21 Del Skrevet 9. mars 2022 Tja jeg tar dem av så sant jeg ikke står med sola rett i øynene. Er avhengig av solbriller i sterk sol, ellers får jeg migreneanfall. Anonymkode: ecc8a...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #22 Del Skrevet 19. mai 2023 Velkommen ny sesong. Anonymkode: 87302...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 19. mai 2023 #23 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg setter pris på slike gester, så som regel tar jeg av solbrillene når jeg treffer noen og stopper for en prat. Er sola ubehagelig sterk tar jeg de på etter et par setninger, når øyekontakt er oppnådd og signalet er forstått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 19. mai 2023 #24 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg bruker dem inne på butikken, på jobb, i møter… hvis det trengs. Jeg får migrene av lysstoffrør i butikker. Og har tørre og lysømfintlige øyne. Det er viktigere for meg å unngå betennelser enn å være høflig, beklager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #25 Del Skrevet 19. mai 2023 Da unngår jeg heller å snakke med mennesker som syns det er vanskelig. Regner med at du var en av de som tok av deg munnbindet for å snakke med mennesker under pandemien også? Anonymkode: 0c9af...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #26 Del Skrevet 19. mai 2023 Jaja, noen har dannelse og oppdragelse, mens andre er så sarte at de ikke engang klarer å ta av seg solbrillene i et kort øyeblikk. Anonymkode: 86c9a...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #27 Del Skrevet 19. mai 2023 Tiuren skrev (8 minutter siden): Jeg setter pris på slike gester, så som regel tar jeg av solbrillene når jeg treffer noen og stopper for en prat. Er sola ubehagelig sterk tar jeg de på etter et par setninger, når øyekontakt er oppnådd og signalet er forstått. Dette. Anonymkode: 86c9a...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #28 Del Skrevet 19. mai 2023 Aldri tenkt på, men jeg har solbriller med Styrke, så er ganske klønete for meg å bytte, og ville nok vært en mye mer rar samtalepartner om jeg stod det uten briller og med dårlig syn å prøvde å snakke med noen Anonymkode: 1aa79...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #29 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 11.19): Det er skikkelig nok! Etikette 1; briller tas av når man snakker med folk. Anonymkode: 87302...2f5 Absolutt det dummeste jeg har hørt. Har selv jobba mye på sjøen i ung alder, uten solbriller, og svidd istykker deler av hornhinnen mine. Hadde ikke tatt av solbrillene i finvær for kong Harald engang B-) Anonymkode: d9e8d...bb4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #30 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jaja, noen har dannelse og oppdragelse, mens andre er så sarte at de ikke engang klarer å ta av seg solbrillene i et kort øyeblikk. Anonymkode: 86c9a...947 Jeg har både dannelse og oppdragelse, men liker å se den jeg snakker med. Jeg tar ikke med meg flere par briller ut på tur, er det sol, blir det solbriller med styrke. Anonymkode: 84a2c...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #31 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg kan ikke bry meg om etikette eller dannelse. Jeg er høflig og oppfører meg alltid pent, men det er en grunn for at jeg har på meg solbriller. Er veldig lysømfintlig. Kanskje tenke litt lenger før man dømmer noen for å ha solbriller på i en samtale Anonymkode: 401f3...fd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #32 Del Skrevet 19. mai 2023 Det er deilig at det er solbrillesesong, så kan man gjemme seg bak de når man har en dårlig dag. Føler meg naken i vintersesongen uten solbriller. Om sommeren går jeg i solbriller i regn og overskya vær også . Og beholder dem på ute hvis ikke dagen er bra. Anonymkode: e9517...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #33 Del Skrevet 19. mai 2023 Hehe.. virkelig? Nei, det gidder jeg ikke. Men elsker når jeg kan provosere folk over filleting. Så takk for å fortelle meg at dette er en greie som trigger 😜 Anonymkode: 0fe97...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 19. mai 2023 #34 Del Skrevet 19. mai 2023 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe.. virkelig? Nei, det gidder jeg ikke. Men elsker når jeg kan provosere folk over filleting. Så takk for å fortelle meg at dette er en greie som trigger 😜 Anonymkode: 0fe97...f97 Det gjør jeg og, slippe en brakfjert når jeg snakker med folk er kjempegøy!!!!! Endret 19. mai 2023 av Tiuren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cottontail Skrevet 19. mai 2023 #35 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg bruker briller, og har samme styrke på solbrillene mine. Hvis jeg går tur / bare skal være ute, har jeg ikke med meg «inne-brillene». Så hvis jeg stopper og snakker med noen må jeg fortsatt ha på solbrillene, hvis ikke ser jeg veldig dårlig. Og selv om jeg har med veske med brillene, skifter jeg ikke fra solbrillene bare for en kort samtale på et minutt eller to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mai 2023 #36 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg har solbriller med styrke og er dessuten lyssensitiv pga sykdom - hensynet til egne øyne veier tyngre enn hensynet til andres sosiale sensitiviteter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #37 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 11.19): Det er skikkelig nok! Etikette 1; briller tas av når man snakker med folk. Anonymkode: 87302...2f5 Er så enig! Jeg blir provosert av folk med solbriller som snakker til meg jeg bruker bare å gå.. Anonymkode: f6734...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 19. mai 2023 #38 Del Skrevet 19. mai 2023 Det er stor forskjell på manglende dannelse og fysiske begrensninger. Jeg forventer heller ikke at han som bare har venstre arm håndhilser på samme måte som meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #39 Del Skrevet 19. mai 2023 45 minutter siden, Tiuren said: Jeg setter pris på slike gester, så som regel tar jeg av solbrillene når jeg treffer noen og stopper for en prat. Er sola ubehagelig sterk tar jeg de på etter et par setninger, når øyekontakt er oppnådd og signalet er forstått. Samme her. Jeg er lyssensitiv pga. sykdom, men 30 sekunder for å si ordentlig hei til noen tåler jeg da virkelig. Anonymkode: 32394...7f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #40 Del Skrevet 19. mai 2023 Tiuren skrev (15 minutter siden): Det gjør jeg og, slippe en brakfjert når jeg snakker med folk er kjempegøy!!!!! Det er nok noen sosiale kodekser du sliter solid med om du mener dette er sammenlignbart. 😅 Anonymkode: 0fe97...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå