Gå til innhold

Dere som har/har hatt omikron

Fremhevede innlegg

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Jeg hadde en svak hodepine i 3-4 dager og hadde vanlige forkjølelsessymptomer. Jeg hadde ingen feber. Hostet et par dager etter at jeg følte meg frisk. Jeg er ikke vaksinert. 

Endret av Paramount
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varte ca to uker, litt kvalme, kveldstrøtt og trykk i ørene. Følte meg helt frisk bortsett fra det ubehaget og trente som vanlig.

Uvaksinert.

• Liker 2
Skrevet

Varte ca 10 dager. Kraftig forkjølet, sliten, litt hodepine og vond rygg. Mistet smak/lukt i 14 dager.

100% frisk etterpå. Ikke vaksinert. 

• Liker 3
Gjest honningblomst
Skrevet

Var dårlig et par dager ca (hodepine, vondt i kroppen), null feber. Litt hoste. Var helt fin etter 6 dager. Kunne sikkert vært på jobb etter 4. Første gangen jeg hadde korona (2020) så følte jeg det ca likt, bare at jeg mistet smak- og luktesans i et par ukers tid. Var litt mer forkjøla/influensaaktig, men merket ikke stor forskjell. Har ikke hatt noen seneffekter. Uvaksinert. Av erfaring er dette veldig individuelt. Familien min opplevde det likt, har en kollega som ikke merket noe og en annen kollega som ble dårlig med feber. Umulig å si hvordan en reagerer.

Skrevet
honningblomst skrev (1 time siden):

Var dårlig et par dager ca (hodepine, vondt i kroppen), null feber. Litt hoste. Var helt fin etter 6 dager. Kunne sikkert vært på jobb etter 4. Første gangen jeg hadde korona (2020) så følte jeg det ca likt, bare at jeg mistet smak- og luktesans i et par ukers tid. Var litt mer forkjøla/influensaaktig, men merket ikke stor forskjell. Har ikke hatt noen seneffekter. Uvaksinert. Av erfaring er dette veldig individuelt. Familien min opplevde det likt, har en kollega som ikke merket noe og en annen kollega som ble dårlig med feber. Umulig å si hvordan en reagerer.

Litt som influensa, en reagerer forskjellig.

• Liker 1
Skrevet

Våknet veldig forkjøla på dag en. Dag 6 nå. Vært veldig forkjøla, vond hals og feber. Litt rar stikking i øyne og væsking. Formen var bedre i går enn i dag, men er bedre enn på dag 1 - 3. Har hatt verking i kjevemuskler. Luktesansen forsvant plutselig 100% i går kveld. Har smak, men den er ikke som den skal. Har en merkelig smak i munnen hele tiden. Feberfri nå på dag 6, men formen er laber. 

Skrevet

Begynte å føle at noe var i ulage på søndag/mandag. Testet positivt på tirsdag kveld. Etter det gikk formen raskt nedover. Feber (har holdt seg under 39), ekstreme muskelsmerter, innmari bihuleverk og tørrhoste. I går kom slimhosten og vondt i brystet når jeg hostet. I dag har formen vært litt stigende og mindre hoste, men kjenner på en begynnende øreverk 😑

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min testet positivt tirsdag kveld. Han hadde svak feber som var borte neste dag. Han var snufsete og slapp på tirsdag kveld også. På onsdag fikk han hodepine. Han tilbrakte tirsdag og onsdag i sengen. I går var han litt mer oppegående. I dag har han jobbet hjemmefra, så han er på bedringens vei. Det som henger igjen nå er hosting. Han har 3 vaksiner.

Skrevet

3 doser vaksine, hadde feber og var totalt utsklitt i 2-3 dager, med hoste og tung pust. Det verste var over etter dag 3, syntes jeg var heldig som ikke ble mer syk.

• Opprett ny...