Fru Fomle Skrevet 28. oktober 2005 #1 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg skal være noen dager i Trondheim neste uke og tenkte jeg skulle ta med badeklær og få svømt litt mens jeg er der. Noen som kan anbefale en grei sentrumsnær svømmehall? Har kikket på Pirbadet, men det virker litt dyrt til mitt behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #3 Del Skrevet 31. oktober 2005 Husebybadet kanskje? http://www.trondheim.kommune.no/content.ap?thisId=1094537375 Ligger en liten busstur unna sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #4 Del Skrevet 1. november 2005 Pirbadet er utrolig dyrt. Men utrolig flott også. Det er ikke verdt det (for mitt budsjett) å gå dit regelmessig, da blir det fort MANGE penger utav det. Men et besøk, for å SE det, er det verdt. Jeg går dit av og til for å nyte utsikten - svømme i velværebassenget mens man har full utsikt over fjorden og munkholmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #5 Del Skrevet 1. november 2005 Det er digg å ligge å duve på boblene og se utover fjorden da...... Pirbadet er dyrt, ja, men for besøkende i Trondheim anbefaler jeg det så absolutt for en badeopplevelse litt utnom det vanlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 1. november 2005 #6 Del Skrevet 1. november 2005 Ville helt klart valgt pirbadet, det er verdt de ekstra kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå