AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #81 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 13.31): Da er det lagt inn stopp for å strekke bena, så da kan man spise. Evt på ferge. Spiser du på halvveien, så klarer du tre timer til uten mat. Anonymkode: 9d559...096 Hvis man har irritabel tarm er det tryggere å spise på bussen en times tid før man kommer fram til pausested med toalett. Anonymkode: b95cc...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #82 Del Skrevet 18. juli 2022 Muskath skrev (På 8.3.2022 den 13.30): Satt en gang på t-banen, da en dame noen seter bak meg dro opp en grillet kylling fra en pose og begynte å gnage på den. Det luktet mye! Syntes ikke det var så veldig koselig, men det var ikke mange folk der og ingen sa noe. Litt rart var det da. Du skulle sett en dag jeg satt ved siden av en mann som tok opp en hel biff av sekken. Han hadde også med ferdigkokte poteter og selvsagt en boks med saus. Krydder hadde han også. Jeg inviterte ham med på teselskapet vi skal ha på bussen. Må huske vaffeljern så vi får stekt litt vafler på bussen også. Anonymkode: c42b2...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå