Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #41 Skrevet 19. november 2005 Katten vår maltrakterer doruller. Jo mer papir utover gulvet jo bedre. Han er ikke spesielt kosete, vil aldri ligge på fanget, men om kvelden kommer han og ber om å få ligge inntil oss under dyna. Hvis jeg sitter og jobber med noe blir han også kontaktsøkende og legger seg oppi papirer og alt, og prøver å ta blyanten mens han gjerne gnir deg mot hånda mi... Kaninen min tar gulrotbiter o.l han får og løper rundt i buret sitt med den i munnen før han til slutt bestemmer han seg for hvor han vil spise. Han har også utviklet et veldig bebreidende blikk om jeg kommer inn til han uten mat.
Gjest Miloine Skrevet 19. november 2005 #42 Skrevet 19. november 2005 (endret) Jeg har masse morsomme historier, kanskje ikke så rart, men har du katt så er det ikke bare koselig, men faktisk veldig mange morsomme episoder en opplever. ...Lillepus, som da er blitt døpt om til FATSO, har veldig merkelige vaner.... Når han skal få mat, løper han inn på "matrommet" sammen med de andre , setter seg i et hjørnet mens han lar de 2 andre kattene spise ferdig,før han selv spiser - han orker vel ikke slafsinga til de andre to...... Når de andre "bykser" opp i senga vår, kommer han diltende etter, hopper først opp på nattbordet, går så en runde rundt senga(altså oppi senga) før han legger seg ned. Når han skal ut av senga, tar han samme runde i omvendt rekkefølge. Når han skal hoppe opp i vinduskarmen i stua må han alltid hoppe opp fra høyre side. Når han skal legge seg godt til rette i eks. sofaen, må det alltid ligge et papir/avis o.l. der for at han skal legge seg ned....da må an ligge oppå avisen Dette var kanskje ikke noen morsomme historier, mer opplysning om hvor sære katter kan være... dette er bare en brøkdel av hans merkelige vaner.... Endret 19. november 2005 av Miloine
Gjest vimse Skrevet 19. november 2005 #43 Skrevet 19. november 2005 Så du bor så landlig til at du bare kan slippe dem ut? Finnes det ikke folk i nærheten av der du bor? ← Jeg bor veldig landlig til, heldigvis!! Har to naboer, den ene bor femti m fra, det nærmeste de går han er der låvene våres møtes. Den andre naboen bor over ei lita hei, der går de over akkurat som de vil. Leker litt med deres hund, som også alltid går løs, før den følger de halveis over heia, og så går hjem til seg selv igjen. Tror egentlig bare jeg er vanvittig heldig med disse to jentene mine, de har liksom bare skjønt at de skal gå i tunet, og har lov å gå over til naboen.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #44 Skrevet 19. november 2005 Jeg bor veldig landlig til, heldigvis!! Har to naboer, den ene bor femti m fra, det nærmeste de går han er der låvene våres møtes. Den andre naboen bor over ei lita hei, der går de over akkurat som de vil. Leker litt med deres hund, som også alltid går løs, før den følger de halveis over heia, og så går hjem til seg selv igjen. Tror egentlig bare jeg er vanvittig heldig med disse to jentene mine, de har liksom bare skjønt at de skal gå i tunet, og har lov å gå over til naboen. ← Så heldig du er!
Gjest vimse Skrevet 20. november 2005 #45 Skrevet 20. november 2005 Ja, jeg føler egentlig det! Er en fortryllende plass å ha dyr på i alle fall! Selvfølgelig, det kan skje, at de plutselig en dag finner ut de skal stikke en helt annen vei, finne en lastebil eller noe, men altså... Jeg venter til det motsatte er bevist... Høres kanskje kynisk og kaldt ut, men det er egentlig ikke det. Skulle det mot formodning skje noe med de, så føler jeg at jeg i alle fall har gitt de muligheten til å ¨leve¨. Stole på de, la de løpe og leke fritt, bruke kroppen og sansene som de ønsker. Og stole på meg selv om at jeg har gjort det rette valget for de
Gjest Fruktfat Skrevet 20. november 2005 #46 Skrevet 20. november 2005 Min Nemi drar ut hårstrikken på alle som har hestehale. Ingen får ha hestehale i dette huset Hvis jeg har besøk av noen venninner og en av de har hestehale så får den ikke være der lenge. la oss si at vi sitter i sofaen. Da spretter Nemi opp i sofaen, tar forsiktig tak i strikken med tennene og drar den ut uten å lugge. så legger hun strikken ned og logrer fornøyd, akkurat som hun tenker "my work here is done" ← det samme gjør min! bortsett fra at hun ikke legger den fra seg, hårstrikker er nemlig VELDIG moro å leke med! en labb inni strikken, og dra den ut med munnen, kaste den i været osv... hun er også helt ram på å finne ting i lommer. en gang dro hun fram en kondom som lå i bukselomma til sambos lillebror, gjett om han ble flau? ellers er lypsyl best, det snuser hun seg fran til i vesker og lommer.. har vi overnatingsbesøk må vi si ifra at de må legge bagen et sted hun ikke får tak i den, hun drar nemlig opp glidelåsen og roter nedi der til hun finner noe "godt", dvs undertøy...
Gjest Kålungen Skrevet 20. november 2005 #47 Skrevet 20. november 2005 Hunden min vasker seg også når hun har spist, hun kjører ansiktet rundt på teppet til hun føler seg ren. Når hun har badet løper hun helt vilt rundt i huset her, spinner og sladder rundt hjørnene, ser helt tragisk ut En jeg kjenner som bor ute på landet, har en doberman. Naboen, som bor noen hundre meter borte har en boxer. De to pleier å gå på besøk til hverandre. Det er en vei mellom husene deres, og ved veien stopper de og ser seg for før de går over. Så står de utenfor døra og bjeffer til noen lukker opp. Så løper de rundt ute og leker. De følger hverandre halvveis hjem også. Før hadde jeg en undulat som stupte kråke, det var det morsomste hun visste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå