CrossRoad Skrevet 8. mars 2022 #41 Del Skrevet 8. mars 2022 (endret) Majer skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig er de heldige som slipper. Heldige ja, men årsaken til at de slipper er bare flaks? Hva sier det om menn? Endret 8. mars 2022 av CrossRoad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 8. mars 2022 Forfatter #42 Del Skrevet 8. mars 2022 CrossRoad skrev (1 time siden): Heldige ja, men årsaken til at de slipper er bare flaks? Hva sier det om menn? Det sier at det er en del råtne menn. Det er da ikke noe nytt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrossRoad Skrevet 8. mars 2022 #43 Del Skrevet 8. mars 2022 Majer skrev (1 minutt siden): Det sier at det er en del råtne menn. Det er da ikke noe nytt? Opprinnelig innlegg som jeg svarte på: "Han burde visst konsekvensene av dette. Å bli voldtatt fordi man går med korte klær er uflaks, men dette visste han om på forhånd. Han har sikkert blitt lurt av USA og co til å tro han kan bli med i nato, men det er en kjent sak at Russland aldri hadde gått med på det. En ting er å ødelegge for seg selv, men her er det tusenvis av mennesker som kan dø." Her la du skylden på Zelensky - at han mer eller mindre la opp til å bli voldtatt. Men nå er vi enige - det er de som voldtar som er råtne. Det gjelder å legge ansvaret der det hører hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 9. mars 2022 #44 Del Skrevet 9. mars 2022 Putin sitt mål er IKKE å drepe sivile og ødelegge landet. Hans mål er å avsette regjering. SÅ han har GOD tid til å bruke og avsatte regjering. Hver dag som går blir det helvete for Ukraina. Fordi de kan ikke å NATO hjelp, heller ikke fra andre land. Hvor lenge kan de overleve dette ? Det er Putin sin trekk. Han lar dem avgå selv og flykte. Så han drar dag etter dag med krigen. Han har ingen hastverk med krigen. MEN det er NATO og andre land som ødelegger for Ukraina. Når et annet land / NATO går inn og hjelper, bryter helvete løs. Da snakker vi om ordentlig krig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 9. mars 2022 #45 Del Skrevet 9. mars 2022 Så dersom naboen min kommer hjem til meg og rundbanker meg så er det min egen skyld om jeg tar igjen? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 9. mars 2022 Forfatter #46 Del Skrevet 9. mars 2022 Illuminatum skrev (12 minutter siden): Så dersom naboen min kommer hjem til meg og rundbanker meg så er det min egen skyld om jeg tar igjen? Nei, men du trenger ikke nødvendigvis ha på gressklipperen hver gang han jobber nattevakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 9. mars 2022 #47 Del Skrevet 9. mars 2022 matsats skrev (19 timer siden): Spiller ingen rolle nå som det faktisk har skjedd. Nå må Ukrainerne gjøre det som er best for landet deres videre fremover. Tror ikke det er fornuftig å kjøre en så hard media-kampanje som Ukrainerne gjør. Hva skal de gjøre da? Leve under et grusomt diktatur i et okkupert land resten av livet? Livet blir ofte ikke langt forresten, når du lever sånn... De gjør det som er best for landet deres, de slåss imot! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 9. mars 2022 #48 Del Skrevet 9. mars 2022 Majer skrev (48 minutter siden): Nei, men du trenger ikke nødvendigvis ha på gressklipperen hver gang han jobber nattevakt. Dårlig sammenligning. Det er ikke Ukraina som har ansvar for at Russland har gått til krig mot dem. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 9. mars 2022 #49 Del Skrevet 9. mars 2022 Illuminatum skrev (1 time siden): Så dersom naboen min kommer hjem til meg og rundbanker meg så er det min egen skyld om jeg tar igjen? Majer skrev (1 time siden): Nei, men du trenger ikke nødvendigvis ha på gressklipperen hver gang han jobber nattevakt. I dette tilfellet er det naboen som bryter seg inn fordi du har sagt at du vurderer å anskaffe alarmanlegg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. mars 2022 #50 Del Skrevet 9. mars 2022 matsats skrev (20 timer siden): Spiller ingen rolle nå som det faktisk har skjedd. Nå må Ukrainerne gjøre det som er best for landet deres videre fremover. Tror ikke det er fornuftig å kjøre en så hard media-kampanje som Ukrainerne gjør. Jeg forsto ikke nøyaktig hva du mente med det. Men de må være litt forsiktige og ikke manipulere mediene,fordi mediemanipulasjon koster troverdighet, og Ukraina må unngå å miste troverdighetsforspranget. Jeg tror media er en nøkkel og at dersom vi distruberer nok sannhet i Russland, så vil Putin falle ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matsats Skrevet 9. mars 2022 #51 Del Skrevet 9. mars 2022 5 hours ago, Kath H. said: Hva skal de gjøre da? Leve under et grusomt diktatur i et okkupert land resten av livet? Livet blir ofte ikke langt forresten, når du lever sånn... De gjør det som er best for landet deres, de slåss imot! De kan kjempe mot russerne uten å kjøre en hard og provoserende pr-kampanje samtidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stressedoutgurl Skrevet 9. mars 2022 #52 Del Skrevet 9. mars 2022 matsats skrev (1 time siden): De kan kjempe mot russerne uten å kjøre en hard og provoserende pr-kampanje samtidig. Det kan tenkes at det er for å holde motivasjonen oppe hos egen befolkning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 10. mars 2022 #53 Del Skrevet 10. mars 2022 matsats skrev (På 9.3.2022 den 15.28): De kan kjempe mot russerne uten å kjøre en hard og provoserende pr-kampanje samtidig. Teite Ukrainere som ikke slåss i mot slik du syns de skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 10. mars 2022 #54 Del Skrevet 10. mars 2022 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/bGbKag/russisk-ambassadoer-hevder-denne-gravide-kvinnen-er-skuespiller Ja jeg syns de går for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 10. mars 2022 #55 Del Skrevet 10. mars 2022 (endret) 26 minutter siden, Perfume said: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/bGbKag/russisk-ambassadoer-hevder-denne-gravide-kvinnen-er-skuespiller Ja jeg syns de går for langt. Russland vil påstå at slike saker er falske helt uavhengig av om det er sant eller ikke. De innrømmer ikke engang at de er i krig, langt mindre at de angriper sivile mål. Endret 10. mars 2022 av Fakta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 10. mars 2022 #56 Del Skrevet 10. mars 2022 Jeg tror de egger hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIapernille Skrevet 10. mars 2022 #57 Del Skrevet 10. mars 2022 Ja la oss endelig legge skylden på offeret. Det er ikke Z, feil at folket hans blør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå