Gå til innhold

4+5 og Clearblue digital 3+

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

jeg er 4+5 idag etter innsett av blastocyst og fikk nå 3+ på Clearblue digital. Fikk 2-3 da jeg var 3+6. målte også hcg på 16dpo (4+2) til å være 505 og 181 14dpo. Er ikke dette ganske høyt? Er helt sikker på datoer da det er ivf.

Bekymrer meg selvfølgelig for at noe skal være galt, etter litt for mye googling.🤯

Noen som har hatt lignenende verdier/tester/erfaringer?

Anonymkode: 33aa9...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei!

jeg er 4+5 idag etter innsett av blastocyst og fikk nå 3+ på Clearblue digital. Fikk 2-3 da jeg var 3+6. målte også hcg på 16dpo (4+2) til å være 505 og 181 14dpo. Er ikke dette ganske høyt? Er helt sikker på datoer da det er ivf.

Bekymrer meg selvfølgelig for at noe skal være galt, etter litt for mye googling.🤯

Noen som har hatt lignenende verdier/tester/erfaringer?

Hva tenker du er bekymringsverdig med tallene og infoen du legger frem? :)  Jeg leste gjennom et par ganger, men forstår ikke helt hva som skulle vært feil hvertfall! 

Anonymkode: efa0b...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår heller ikke hva problemet er? 

Anonymkode: cb205...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine tall:

3+5: 50

4+2: 250

Du har høye takk ift meg, men man skal ikke sammenlikne hCG. Høye tall kan tyde på  flerlinger, at det er noe galt med fosteret eller at det er helt normalt. Gratulerer

Anonymkode: 2df46...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tenker du er bekymringsverdig med tallene og infoen du legger frem? :)  Jeg leste gjennom et par ganger, men forstår ikke helt hva som skulle vært feil hvertfall! 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Mine tall:

Du har høye takk ift meg, men man skal ikke sammenlikne hCG. Høye tall kan tyde på  flerlinger, at det er noe galt med fosteret eller at det er helt normalt. Gratulerer

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Mine tall:

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei igjen!

Takk for gratulasjon. Grunnen til bekymring er spm siste sier at det kan være tegn til at noe er galt med fosteret (i følge internett (i know..🙄) så kan det blant annet bære et tidlig tegn på downs syndrom. Har kun satt inn en blasto, så tenkte ikke på at flerlinger var et alternativ.

Takk for svar alle sammen uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...