AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #21 Del Skrevet 7. mars 2022 Urias skrev (1 minutt siden): Det er også en stor misoppfatning at religioner fører til de fleste kriger. Det er ikke i nærheten av å stemme. Ukriana-krigen, begge verdenskriger har ikke noe med religion å gjøre. Helt riktig, har forsøkt å forklare ateistene det. Anonymkode: aa3c5...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #22 Del Skrevet 7. mars 2022 Urias skrev (3 minutter siden): Dette skjønte jeg ikke. Vesten blir tvert i mot mer og mer sekulær. Store religioner øker innad fordi de føder flere barn enn i vesten. Islam f.eks. Det er også en stor misoppfatning at religioner fører til de fleste kriger. Det er ikke i nærheten av å stemme. Ukriana-krigen, begge verdenskriger har ikke noe med religion å gjøre. Ingen har nevnt noe om ukrina her ikke heller verldenskrig! Vi snakker om religiøse krig Anonymkode: 35bca...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #23 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen har nevnt noe om ukrina her ikke heller verldenskrig! Vi snakker om religiøse krig Anonymkode: 35bca...4e9 Les hva vedkommende skriver: de fleste kriger er ikke startet pga. religion. Anonymkode: aa3c5...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #24 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Les hva vedkommende skriver: de fleste kriger er ikke startet pga. religion. Anonymkode: aa3c5...0e7 Men mye vondt er kommet ut av religion- og bøkene står ikke for kvinners rettigheter- det er det jeg er redd før???!!! at jeg ska bli stenet ikke få ta abort At folk ikke får lov å vare homo eller lesbiske at kvinnen ska lyde mannen og følge mannen og at religøse går emot hvarandre og begynner å drepe hvarandre fordi dem hater hvarandre osv osv kan dette skje Hvis vi får en ny statsreligion i Norge ? Så som ny kristemdom , eller islam? Anonymkode: 35bca...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #25 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men mye vondt er kommet ut av religion- og bøkene står ikke for kvinners rettigheter- det er det jeg er redd før???!!! at jeg ska bli stenet ikke få ta abort At folk ikke får lov å vare homo eller lesbiske at kvinnen ska lyde mannen og følge mannen og at religøse går emot hvarandre og begynner å drepe hvarandre fordi dem hater hvarandre osv osv kan dette skje Hvis vi får en ny statsreligion i Norge ? Så som ny kristemdom , eller islam? Anonymkode: 35bca...4e9 Er jo selv konfirmert, men betyr ikke at en er kristen. Står at det er ca 380k kristne i Norge Anonymkode: 35bca...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #26 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo selv konfirmert, men betyr ikke at en er kristen. Står at det er ca 380k kristne i Norge Anonymkode: 35bca...4e9 Feil, 370.000 er kristne utenfor DNK, og flertallet av kirkens 3.8 millioner mennesker er kristne. Altså et flertall av befolkningen. Anonymkode: aa3c5...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #27 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Feil, 370.000 er kristne utenfor DNK, og flertallet av kirkens 3.8 millioner mennesker er kristne. Altså et flertall av befolkningen. Anonymkode: aa3c5...0e7 Really? Ingen er jo i kirken? Og svært få som praktiserer religionen i Norge? Anonymkode: 35bca...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #28 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Really? Ingen er jo i kirken? Og svært få som praktiserer religionen i Norge? Anonymkode: 35bca...4e9 Man trenger ikke gå i kirken for å være kristen, trodde du virkelig det?😄 En annen sak er jo at deltakelsen er svært høy i trossamfunn utenfor DNK. Anonymkode: aa3c5...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #29 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne. Og Hvis religion vil ta over mer og mer i verlden , så kanskje en dag så har vi kristendom eller Noen andre religioner her i landet som styr Unnskyld meg. Har du ikke gått på skolen? Har du ikke lært om religioner på generelt grunnlag? Er du redd for at religion skal ta over mer og mer og du som kvinne skal være utsatt?? vi har hatt kristendom her i landet, og noe annet skal vi ikke ha. Interessante frykter folk går rundt med... tror du skal puste litt og slappe av i stedet jeg. Anonymkode: 19b85...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #30 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Unnskyld meg. Har du ikke gått på skolen? Har du ikke lært om religioner på generelt grunnlag? Er du redd for at religion skal ta over mer og mer og du som kvinne skal være utsatt?? vi har hatt kristendom her i landet, og noe annet skal vi ikke ha. Interessante frykter folk går rundt med... tror du skal puste litt og slappe av i stedet jeg. Anonymkode: 19b85...941 Ja stemmer , mest fordi at jeg har snakket med Noen kristne over nettet som rett og slett er skummle…. Anonymkode: 35bca...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #31 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva faan. Ateister nå.... Er vel ingen som har drept mer enn det er gjort i en eller annen gud sitt navn. Til TS ingen grunn til å frykte ateister, de er optatt av menneskerettigheter. Og jeg tenker at du ikke trenger å bekymre deg for religion her. Da Norge er et land bygget på kristendom . Men i dag et land med religionsfrihet, og setter menneskerett høyt over all form for religion også. Anonymkode: 50bfd...92e Takk for det! Ja jeg Håper det også Anonymkode: 35bca...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #32 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja stemmer , mest fordi at jeg har snakket med Noen kristne over nettet som rett og slett er skummle…. Anonymkode: 35bca...4e9 selvfølgelig er de det. De fleste religiøse på nett er skumle, nettopp fordi de der kan sitte å lage seg luftslott om hvordan ting skal bli, de kan spre propagandaen sin som de vil for de vet at de vil komme borti sånne som deg, uten kritisk tankegang, som bare sluker det de sier rått. Det er sånne som deg som blir med i sekter og sånn... vanlige kristne og andre religiøse har ingen tanker om verdensherredømme eller andre ting. Ta deg en prat med folk irl, så skal du se at det blir bedre. Anonymkode: 19b85...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #33 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne. Og Hvis religion vil ta over mer og mer i verlden , så kanskje en dag så har vi kristendom eller Noen andre religioner her i landet som styr. Er det stor risiko for at jeg som kvinne vil bli tortyrert? Hva med koranen? Bibeln? Det står i bibeln som jeg har hjemme att det er lov å Stene og brenne kvinner. Orker ikke ta bilde fra bibeln men sender linke her: ex fra nette: https://blastmagazine.com/2013/08/20/15-reasons-women-should-be-killed-according-to-the-bible/amp/ og Hva med islam eller koranen? står også at kvinnen ska følge mannen og masse annet. kjenner jeg er redd …. (har ikke noe emot snille religiøse, og har venner som er religiøse. Men dette er noe jeg gruer meg i over, for mye religion har skapt elende gjenom historien og fortsatt idag i verlden) Anonymkode: 35bca...4e9 Du trenger kanskje ikke være redd for religion, men det er ingen tvil om at religion er roten til mye ondt her i verden. Enemy of God🤘🏼 Anonymkode: 137b5...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 7. mars 2022 #34 Del Skrevet 7. mars 2022 Tråden er ryddet for krenkende og hatefullt innhold,brukerangrep,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 10. mars 2022 #35 Del Skrevet 10. mars 2022 Baby boys er ikke noe å være redd for. De tror, akuratt som ateister, men de vet ikke. Jeg har utkjempet ting som begge hadde begynt å tro på det sekundet de traff på dem, villig eller ikke 😉 Du kan ikke benekte noe som har ditt liv i hånda… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå