Humle Brumle Skrevet 6. mars 2022 #1 Del Skrevet 6. mars 2022 Jeg trenger litt motivasjon. Det er treningsdag men jeg føler at jeg ikke orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Del Skrevet 6. mars 2022 Dytt! Anonymkode: 1be41...617 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Del Skrevet 6. mars 2022 Du får en såå mye bedre kveld etterpå. Jeg kom nettopp tilbake fra en totimers gåtur, og har dusjet. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg vært rastløs ikveld, sittet for lenge oppe og antakeligvis gått og småspist. Nå vet jeg at jeg kommer til å bli trøtt i rimelig tid. Anonymkode: 427de...548 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 6. mars 2022 #4 Del Skrevet 6. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 6. mars 2022 #5 Del Skrevet 6. mars 2022 Tenk så deilig det blir å dusje og legge seg etter du har trent. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mars 2022 #6 Del Skrevet 6. mars 2022 Har aldri møtt noen som har angret på at de har trent på en dårlig dag. Og følelsen etterpå... deilig! Pluss at det er jo det som skiller taperne fra vinnerne, de som faktisk gidder å trene på dager de egentlig ikke har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 6. mars 2022 #7 Del Skrevet 6. mars 2022 Just do it 💪 I did! Handler mest om å komme seg i gang, angrer aldri på en økt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Del Skrevet 6. mars 2022 Begynn med å få på deg treningsklærne, og så er du et skritt nærmere! Og tenk på den deilige følelsen etterpå. (og du, kjenn etter hvorfor du ikke har lyst. Noen ganger er det faktisk også rett å ikke trene, fordi kroppen din trenger hvile. Men kjenn godt etter om det er dørstokkmila eller hvilebehov som er utfordringen). Anonymkode: 2e68a...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 6. mars 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 6. mars 2022 Nå starter jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 6. mars 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 6. mars 2022 Forventet ikke at jeg skulle få så mange svar❤️ Takk for at dere motiverte meg. Nå har jeg trent i en halvtime og skal dusje snart😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Del Skrevet 6. mars 2022 Humle Brumle skrev (1 minutt siden): Forventet ikke at jeg skulle få så mange svar❤️ Takk for at dere motiverte meg. Nå har jeg trent i en halvtime og skal dusje snart😊 Hurra! Hvordan trening ble det? Anonymkode: f7cda...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 6. mars 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hurra! Hvordan trening ble det? Anonymkode: f7cda...6e7 Det ble litt kondis og litt styrke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå