Gå til innhold

Noen her som har påvirket fortiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen her som har brukt evnene sine til å påvirke fortiden? Prøver selv å stoppe Holocaust, men det virker nytteløst. Kanskje det er lettere å fokusere på å redde ett menneskeliv enn, 6 millioner?

Anonymkode: 65b8c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan tenker du at du skal endre fortiden? Og hvorfor? La oss si at at det skulle være mulig, hva om du da endrer den til noe verre. 

Anonymkode: 42655...794

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva hvis noen allerede har forandret fortiden for at holocaust skulle skje?.

Hvis det var mulig å forandre fortiden så ville det uansett blitt problem med tidsreiseparadoks, du kan gjøre en liten forandring i tidslinjen som igjen fører til at du aldri vil eksistere i fremtiden.

Anonymkode: 8d99b...f4a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har endret fortiden ved å legge kort.

Anonymkode: 54986...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du sett for mye på Back to the Furture? 

Anonymkode: c3b72...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan tenker du at du skal endre fortiden? Og hvorfor? La oss si at at det skulle være mulig, hva om du da endrer den til noe verre. 

Er vanskelig å få noe verre enn Holocaust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis det var mulig å forandre fortiden så ville det uansett blitt problem med tidsreiseparadoks, du kan gjøre en liten forandring i tidslinjen som igjen fører til at du aldri vil eksistere i fremtiden.

Anonymkode: 8d99b...f4a

Om prisen jeg må betale for at Holocaust blir ugjort er at jeg aldri blir født så er det en pris jeg er villig til å betale. Jeg føler at jeg må prøve å bruke evnene mine til noe positivt og det finnes knapt  noe mer positivt enn at Holocaust og hele andre verdenskrig blir ugjort. Tenk på hvor mange liv og hvor mye lidelse det vil spare verden for. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jeg reiste nettopp tilbake og smiska med Hitler sånn at 2.verdenskrig ble avlyst. Det kommer på nyhetene i morgen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke reise litt kortere tilbake i tid og skyte Putin? 

Anonymkode: 22fa6...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke reise litt kortere tilbake i tid og skyte Putin? 

Anonymkode: 22fa6...9ef

Vil ikke hjelpe så voldsomt. Selv om mange virker til å tro det, så er det ikke sånn at Putin er eneveldig diktator alene. Han har en stor krets med likesinnede rundt seg.

Anonymkode: e3594...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Jah, jeg reiste nettopp tilbake og smiska med Hitler sånn at 2.verdenskrig ble avlyst. Det kommer på nyhetene i morgen. 

😂

Anonymkode: 13e26...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har reist tilbake til 1938 i en spiritistisk seanse med to andre individerer, en hund og et annet mennesker. Målet var å ta livet av Hitler. Men vi klarte aldri å finne Hitler selv om vi barn rundt i Berøon.

Anonymkode: 54986...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er vanskelig å få noe verre enn Holocaust...

Nåja, det er utrolig hva et menneskesinn kan finne på…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om prisen jeg må betale for at Holocaust blir ugjort er at jeg aldri blir født så er det en pris jeg er villig til å betale. Jeg føler at jeg må prøve å bruke evnene mine til noe positivt og det finnes knapt  noe mer positivt enn at Holocaust og hele andre verdenskrig blir ugjort. Tenk på hvor mange liv og hvor mye lidelse det vil spare verden for. 

TS

Men om du aldri hadde blitt født, ville du heller aldri kunne dratt tilbake i tiden for å endre på fortiden. Det er vel det vedkommende over mener med paradoks. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen her som har brukt evnene sine til å påvirke fortiden? Prøver selv å stoppe Holocaust, men det virker nytteløst. Kanskje det er lettere å fokusere på å redde ett menneskeliv enn, 6 millioner?

Hvilke evner snakker du om? Kom gjerne med en link eller dokumentasjon på dette og noen som i såfall har brukt disse "evnene" og fått dokumenterbare resultater.

Kanskje lurt å lese linken også før man svarer...

https://www.klikk.no/vitenskap/james-randi-viet-livet-til-a-avslore-svindlere-6984915

Anonymkode: 40e09...df9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

TS

Hvordan mener du at det her skal funke da? Blir minnene våre liksom bare slettet ? Hvordan vet vi om noen andre ikke har vært og tuklet med fortiden og skapt holocaust i etterkant??

Jeg er ganske åpen for det alternative. Men det her er ren fantasi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sesong 6 av Outlander starter i dag, se det i stedet 😘 Ps; det funket ikke der heller..

Anonymkode: 96f60...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...