AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Del Skrevet 6. mars 2022 Noen her som har brukt evnene sine til å påvirke fortiden? Prøver selv å stoppe Holocaust, men det virker nytteløst. Kanskje det er lettere å fokusere på å redde ett menneskeliv enn, 6 millioner? Anonymkode: 65b8c...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Del Skrevet 6. mars 2022 Hvordan tenker du at du skal endre fortiden? Og hvorfor? La oss si at at det skulle være mulig, hva om du da endrer den til noe verre. Anonymkode: 42655...794 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Del Skrevet 6. mars 2022 Hva hvis noen allerede har forandret fortiden for at holocaust skulle skje?. Hvis det var mulig å forandre fortiden så ville det uansett blitt problem med tidsreiseparadoks, du kan gjøre en liten forandring i tidslinjen som igjen fører til at du aldri vil eksistere i fremtiden. Anonymkode: 8d99b...f4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 6. mars 2022 #4 Del Skrevet 6. mars 2022 Anbefaler deg denne serien: https://m.imdb.com/title/tt2879552/?ref_=m_nm_knf_act_i35 Veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Del Skrevet 6. mars 2022 Ja, jeg har endret fortiden ved å legge kort. Anonymkode: 54986...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasitas Skrevet 6. mars 2022 #6 Del Skrevet 6. mars 2022 ... Hææææ??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. mars 2022 #7 Del Skrevet 6. mars 2022 Det er jo selvsagt umulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Del Skrevet 6. mars 2022 Har du sett for mye på Back to the Furture? Anonymkode: c3b72...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan tenker du at du skal endre fortiden? Og hvorfor? La oss si at at det skulle være mulig, hva om du da endrer den til noe verre. Anonymkode: 42655...794 Er vanskelig å få noe verre enn Holocaust... Anonymkode: 65b8c...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis det var mulig å forandre fortiden så ville det uansett blitt problem med tidsreiseparadoks, du kan gjøre en liten forandring i tidslinjen som igjen fører til at du aldri vil eksistere i fremtiden. Anonymkode: 8d99b...f4a Om prisen jeg må betale for at Holocaust blir ugjort er at jeg aldri blir født så er det en pris jeg er villig til å betale. Jeg føler at jeg må prøve å bruke evnene mine til noe positivt og det finnes knapt noe mer positivt enn at Holocaust og hele andre verdenskrig blir ugjort. Tenk på hvor mange liv og hvor mye lidelse det vil spare verden for. TS Anonymkode: 65b8c...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. mars 2022 #11 Del Skrevet 6. mars 2022 Jah, jeg reiste nettopp tilbake og smiska med Hitler sånn at 2.verdenskrig ble avlyst. Det kommer på nyhetene i morgen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Del Skrevet 6. mars 2022 Kan du ikke reise litt kortere tilbake i tid og skyte Putin? Anonymkode: 22fa6...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ikke reise litt kortere tilbake i tid og skyte Putin? Anonymkode: 22fa6...9ef Vil ikke hjelpe så voldsomt. Selv om mange virker til å tro det, så er det ikke sånn at Putin er eneveldig diktator alene. Han har en stor krets med likesinnede rundt seg. Anonymkode: e3594...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #14 Del Skrevet 6. mars 2022 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Jah, jeg reiste nettopp tilbake og smiska med Hitler sånn at 2.verdenskrig ble avlyst. Det kommer på nyhetene i morgen. 😂 Anonymkode: 13e26...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #15 Del Skrevet 7. mars 2022 Jeg har reist tilbake til 1938 i en spiritistisk seanse med to andre individerer, en hund og et annet mennesker. Målet var å ta livet av Hitler. Men vi klarte aldri å finne Hitler selv om vi barn rundt i Berøon. Anonymkode: 54986...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #16 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er vanskelig å få noe verre enn Holocaust... Anonymkode: 65b8c...648 Nåja, det er utrolig hva et menneskesinn kan finne på… Anonymkode: 42655...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #17 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om prisen jeg må betale for at Holocaust blir ugjort er at jeg aldri blir født så er det en pris jeg er villig til å betale. Jeg føler at jeg må prøve å bruke evnene mine til noe positivt og det finnes knapt noe mer positivt enn at Holocaust og hele andre verdenskrig blir ugjort. Tenk på hvor mange liv og hvor mye lidelse det vil spare verden for. TS Anonymkode: 65b8c...648 Men om du aldri hadde blitt født, ville du heller aldri kunne dratt tilbake i tiden for å endre på fortiden. Det er vel det vedkommende over mener med paradoks. Anonymkode: 42655...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #18 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen her som har brukt evnene sine til å påvirke fortiden? Prøver selv å stoppe Holocaust, men det virker nytteløst. Kanskje det er lettere å fokusere på å redde ett menneskeliv enn, 6 millioner? Anonymkode: 65b8c...648 Hvilke evner snakker du om? Kom gjerne med en link eller dokumentasjon på dette og noen som i såfall har brukt disse "evnene" og fått dokumenterbare resultater. Kanskje lurt å lese linken også før man svarer... https://www.klikk.no/vitenskap/james-randi-viet-livet-til-a-avslore-svindlere-6984915 Anonymkode: 40e09...df9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasitas Skrevet 7. mars 2022 #19 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om prisen jeg må betale for at Holocaust blir ugjort er at jeg aldri blir født så er det en pris jeg er villig til å betale. Jeg føler at jeg må prøve å bruke evnene mine til noe positivt og det finnes knapt noe mer positivt enn at Holocaust og hele andre verdenskrig blir ugjort. Tenk på hvor mange liv og hvor mye lidelse det vil spare verden for. TS Anonymkode: 65b8c...648 Hvordan mener du at det her skal funke da? Blir minnene våre liksom bare slettet ? Hvordan vet vi om noen andre ikke har vært og tuklet med fortiden og skapt holocaust i etterkant?? Jeg er ganske åpen for det alternative. Men det her er ren fantasi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #20 Del Skrevet 7. mars 2022 Sesong 6 av Outlander starter i dag, se det i stedet 😘 Ps; det funket ikke der heller.. Anonymkode: 96f60...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå