AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #21 Del Skrevet 9. mars 2022 Det kan være en fordel om hun skal søke lederstilling og de tror det er en Tobias (Ellers ser jeg ingen positive ting.) Anonymkode: 619bd...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pommen Skrevet 9. mars 2022 #22 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg kjenner en Eliah (gutt), istedenfor Elias. Tobiah blir hakket for spesielt for meg. Og jentenavn i tillegg? Tviler på at man får det godkjent... Anonymkode: 32b52...6f1 Eliah eller Elijah er i mine øyne veldig fint, tenker med en gang på Elijah i Vampire Diaries😍😍😂Det er jo et bibelsk navn, men Tobia/Tobiah derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #23 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 18.43): Hva ER det med alle de syke navnetrådene her på forumet? Folk sitter og dikter opp det ene stygge navnet etter det andre. Eller så er det en eller to personer som sitter og lager trådene som troll, for å ergre andre bare. Anonymkode: 03741...37b Ergrer det deg? Jeg ler meg skakk over fantasien til enkelte, det er jo bare for moro, og de ser med skråblikk mot dem som virkelig for fullt alvor tenker å kalle ungen sin for noe helt tåpelig. For de finnes, de også. Anonymkode: ad270...74a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #24 Del Skrevet 10. mars 2022 Hån mot navnet Tobias. Slutt med desse idiotiske vriene på navn som er så fine fra før av! Anonymkode: e1732...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #25 Del Skrevet 10. mars 2022 Hva med denne tvisten: Tobi. Or not to be. Anonymkode: 203b5...42f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #26 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ergrer det deg? Jeg ler meg skakk over fantasien til enkelte, det er jo bare for moro, og de ser med skråblikk mot dem som virkelig for fullt alvor tenker å kalle ungen sin for noe helt tåpelig. For de finnes, de også. Anonymkode: ad270...74a Spot on 😉 -TS Anonymkode: b96a6...0a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 10. mars 2022 #27 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 12.40): Kul tvist på Tobias eller? 😍 Anonymkode: b96a6...0a1 Nei absolutt ikke Like teit som å skrive Jojunn istedenfor Jorunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 10. mars 2022 #28 Del Skrevet 10. mars 2022 Det er da litt rart, med guttenavn som slutter på h.. eller ikke? Kjenner både Jonah og Lukah. Men liker Jonah da. Det blir nok en vane. Men Tobine passer bedre til jente enn Tobiah, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 10. mars 2022 #29 Del Skrevet 10. mars 2022 (endret) 6 minutter siden, Blomsterpotta said: Nei absolutt ikke Like teit som å skrive Jojunn istedenfor Jorunn. Noen uttaler det Jojunn da, av andre grunner. Som noen også sier Hengik istedenfor Henrik. Endret 10. mars 2022 av Muskath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 10. mars 2022 #30 Del Skrevet 10. mars 2022 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #31 Del Skrevet 10. mars 2022 Ville automatisk tenkt at foreldrene til Tobiah har dysleksi. Eventuelt lavpannet. Anonymkode: d35c0...6b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 10. mars 2022 #32 Del Skrevet 10. mars 2022 Muskath skrev (31 minutter siden): Noen uttaler det Jojunn da, av andre grunner. Som noen også sier Hengik istedenfor Henrik. Joa, men det kommer av en talefeil de ikke kan noe for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 10. mars 2022 #33 Del Skrevet 10. mars 2022 5 minutter siden, Blomsterpotta said: Joa, men det kommer av en talefeil de ikke kan noe for. Ja, jeg vet. Dumt av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. mars 2022 #34 Del Skrevet 10. mars 2022 Tobiah er jo et maskulint navn ja: https://www.behindthename.com/name/tobiah Quote Gender Masculine Usage Biblical Scripts טוֹבִיָּה(Ancient Hebrew) Pron. to-BIE-ə(English) [key·IPA] Meaning & History From the Hebrew name טוֹבִיָּה (Toviyyah) meaning "Yahweh is good", from the elements טוֹב (tov) meaning "good" and יָה (yah) referring to the Hebrew God. This was the name of an Ammonite in the Book of Nehemiah in the Old Testament. Tobia: Quote Gender Masculine Usage Italian, Biblical Italian Meaning & History Italian form of Tobiah. Bare fordi man ikke er kjent med navnet her til lands, betyr det ikke at de ikke kan brukes Bruker overnevnte link når jeg skal se på navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå