Tuppeluri Skrevet 5. mars 2022 #1 Del Skrevet 5. mars 2022 Fikk et 60l akvarium i dag og har satt det opp, putta sånn Tetra Aquasafe oppi. Lurer på om det er noen erfarne akvarister her som kan gi noen tips til startfisk? Er det noen fordel å ha ciklider enn guppyer for eksempel? Mamma holdt på med akvarium en del når jeg var mindre, men husker omtrent ingenting nå. Hva slags fisk bør jeg ikke ha i et 60l akvarium? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Del Skrevet 5. mars 2022 Tuppeluri skrev (3 timer siden): Fikk et 60l akvarium i dag og har satt det opp, putta sånn Tetra Aquasafe oppi. Lurer på om det er noen erfarne akvarister her som kan gi noen tips til startfisk? Er det noen fordel å ha ciklider enn guppyer for eksempel? Mamma holdt på med akvarium en del når jeg var mindre, men husker omtrent ingenting nå. Hva slags fisk bør jeg ikke ha i et 60l akvarium? Jeg digger sngler og de er superenkle, reker også. Ellers er jo kampfisk en dekorativ og fin fisk å starte med. Anbefaler masse gjemmesteder typ masse planter 👍 Anonymkode: 2b9d2...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 10. mars 2022 #3 Del Skrevet 10. mars 2022 60 liter er jo veldig lite, så ikke så mange fiskene som vil trives der. Henger meg på tipset om kampfisk og reker. Ellers vil du jo kunne ha småfisk som killi eller tetra, samt at du bør ha en algespiser som ancistrus, eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå