Gå til innhold

​😡 Folk er så frekke på toget!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går var det buss for tog og det var helt jævlig. Mange som stinket kuk-ost 🤢 Må gå an å vaske seg før man tar offentlig transport.

Anonymkode: 3f9e9...32a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, skummelt å sitte ved siden av noen andre. 😄 Tror det er best du kjører egen bil.

Anonymkode: 67118...c2b

Egen bil? Tror du alle har lappen og bil eller? Er vel en grunn til at jeg har månedskort… 😂🙄🤦🏻‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, Iso1 said:

Egen bil? Tror du alle har lappen og bil eller? Er vel en grunn til at jeg har månedskort… 😂🙄🤦🏻‍♀️

Har du to månedskort da, siden du tar opp to seter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har du to månedskort da, siden du tar opp to seter?

Nei, og det tror jeg ikke de andre har heller som bruker to seter. Jeg er ikke alene om å gjøre det! Veldig mange som gjør det! Det er helt normalt! De eldre er jo verst på dette her. Men det er liksom greit? Og ungdom som tar firer-setene til sekkene og har bein oppi setet? Nei vet du hva? Jeg tror ikke det at jeg sitter ytterst er så farlig som du tror. De fleste foretrekker uansett å stå hvis de ikke får sitte alene. Er det jeg opplever mest iallfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/17/2022 at 6:59 AM, Iso1 said:

Nei, og det tror jeg ikke de andre har heller som bruker to seter. Jeg er ikke alene om å gjøre det! Veldig mange som gjør det! Det er helt normalt! De eldre er jo verst på dette her. Men det er liksom greit? Og ungdom som tar firer-setene til sekkene og har bein oppi setet? Nei vet du hva? Jeg tror ikke det at jeg sitter ytterst er så farlig som du tror. De fleste foretrekker uansett å stå hvis de ikke får sitte alene.

Det er mulig dere tenåringer gjør det. Vi andre har ikke noe problem med det. Da er det nok best du selv står så du ikke opptar en plass andre kunne brukt. Lurer litt på hva du gjør når du skal fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 19.05):

Det er mulig dere tenåringer gjør det. Vi andre har ikke noe problem med det. Da er det nok best du selv står så du ikke opptar en plass andre kunne brukt. Lurer litt på hva du gjør når du skal fly.

Jeg har ikke flydd på over 20 år og ingen planer om det foreløpig. Liker meg i Sverige og trenger ikke fly dit når man kan ta tog🤣

Men uansett så tror jeg bare at jeg fortsetter å gjøre som det passer meg så får du heller bare irritere deg over det, kommer ikke til å endre noe fra min side uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 4/23/2022 at 6:36 AM, Iso1 said:

Jeg har ikke flydd på over 20 år og ingen planer om det foreløpig. Liker meg i Sverige og trenger ikke fly dit når man kan ta tog🤣

Men uansett så tror jeg bare at jeg fortsetter å gjøre som det passer meg så får du heller bare irritere deg over det, kommer ikke til å endre noe fra min side uansett. 

Da må du regne med å få et smell i knehasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2022 den 17.51):

Da må du regne med å få et smell i knehasen.

Hva er vitsen med å bli voldelig pga dette her? Sier i såfall mye mer om deg enn en som okkuperer to seter og vold er iallfall en grunn til å bli kastet av og til og med anmeldt for vold. Bare idiotisk av deg rett og slett. Undermenneske er det du/dere er.

Da flytter jeg meg iallfall ikke hvis noen blir voldelig, vil ikke ha sånne rundt meg. Skal du sitte så sett deg innerst og hold kjeft rett og slett. Blir det vold blir du buret inne. Verst for deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 12.46):

Folk flest er ikke så urenslige at man ikke kan dele et dobbeltsete. Har du så følsom nese får du gå, sykle eller kjøre egen bil.

Skulle jeg gjerne gjort. Og jo, det er mange urenslige og ekle mennesker på offentlig transport.

Anonymkode: 3d2c8...341

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/7/2022 at 6:36 AM, Rucula said:

jeg har flere ganger vært vitne til folk som bare løfter opp sekken til folk og setter seg i setet ved siden av. 

De bare gjør det, uten å spørre. 

det synes jeg er så kult! man kan ikke velge å ikke gi folk plass fordi man ikke vil ha noen ved siden av seg. 

Haha jeg gjør det! Eller begynner å sette meg litt sakte over sekken, da får de panikk. Jeg er «tung» 😅

Anonymkode: 72eec...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 17.26):

Jeg bare setter meg på veskene deres hvis de nekter å flytte dem og resten av toget/bussen er full. 

Anonymkode: 32f81...cb8

Tror jeg skal begynne å legge en plankebit i veska, med en spiker som står rett opp 😈

Anonymkode: 3d2c8...341

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...