Gå til innhold

​😡 Folk er så frekke på toget!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 18.31):

Jeg lar ikke en slabbedask sitte og okkupere to seter med bagen sin om det er fullt ellers på toget! Jeg sier rett og slett "Kan du flytte bagen din er du snill, så jeg får sitte?" Det har enda ikke skjedd at noen har sagt nei. De flytter sakene sine når noen kommer og skal ha setet. De kan jo ikke akkurat kreve to seter, med mindre de har betalt en ekstra billett for bagen sin,da...

Anonymkode: 1791e...ce9

Jeg hadde sagt nei.

Anonymkode: 3d2c8...341

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mysticgirl skrev (På 8.3.2022 den 22.50):

Jeg hadde kastet sekken din i fanget ditt og satt meg på plassen ved siden av deg. Du er uforskammet som tror at hele verden dreier seg om deg.

Du hadde ikke rukket å løfte den engang om det var min, for jeg hadde tatt tak i håndleddet ditt og stoppet deg. Godtar ikke at andre rører mine ting. Hadde sagt du kunne sette deg i et annet sete. Det er alltid flere tomme seter. Man må ikke sitte ved siden av andre. Spesielt ikke de som vil sitte i fred.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dette irriterer meg grenseløst også. PÅ bussen. 

Både det med sekker, men også det med å legge skoene oppi setet. Skitne, våte sko.

Jeg har null problemer med å be folk om å flytte sekken sin, og om de nekter, har jeg faktisk lempet hele driten på gulvet, og en gang satt meg oppå den. 

Men det er jo ikke alle som klarer å si ifra, og det er noe med frekkheten i det hele. Man skal ikke måtte spørre, enkelt og greit. 

Anonymkode: 3fd7e...861

Den skal jeg være enig i. Burde vært gebyrer for slikt. Ingen vil sitte i skitne seter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg gjør også dette. Hater folk så tett på. Mange lukter vondt, og ser skitne ut også. Det vil jeg ikke ha ved siden av meg.

Da får du betale for to seter. Ellers kan du gå. Tulling.

Anonymkode: 67118...c2b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde sagt nei.

Da hadde jeg bedt konduktøren kaste deg av.

Du hadde ikke rukket å løfte den engang om det var min, for jeg hadde tatt tak i håndleddet ditt og stoppet deg. Godtar ikke at andre rører mine ting. Hadde sagt du kunne sette deg i et annet sete. Det er alltid flere tomme seter.

Det er det ikke alltid.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da hadde jeg bedt konduktøren kaste deg av.

Det er det ikke alltid.

Da får du stå og vente da vettu.. du kan ikke bare presse deg på andre heller. Like egoistisk det som noe annet, at du bare skal ha det setet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iso1 skrev (3 timer siden):

Skylde heter det. Skylle gjør man når man vasker klær eller hår. 

Er dette det eneste måten som får deg til å føle deg bra?😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktorlesba96 skrev (1 time siden):

Er dette det eneste måten som får deg til å føle deg bra?😊

Føle meg bra? Viktig med rettskriving så folk skjønner hva som blir sagt. 😌

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (1 time siden):

Føle meg bra? Viktig med rettskriving så folk skjønner hva som blir sagt. 😌

Er jo tydelig at i hvert fall du skjønte hva som ble sagt. Så kunne heller de som ikke forsto heller spørre hva jeg mente 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 hours ago, Iso1 said:

Da får du stå og vente da vettu.. du kan ikke bare presse deg på andre heller. Like egoistisk det som noe annet, at du bare skal ha det setet.. 

Har du ikke betalt for to seter har du heller ingen rett til å okkupere to seter. Slik er det bare.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trist at folk er så egoistiske og ikke evner å ha omtanke for andre enn seg selv. Dersom du ikke vil ha noen tett innpå deg, så kan du stå og la noen andre sitte. 

Anonymkode: 96b22...ff5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du ikke betalt for to seter har du heller ingen rett til å okkupere to seter. Slik er det bare.

Jeg tar bare ett sete! Det innerste er ledig har jeg sagt flere ganger. Er det vanskelig å få inn? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/11/2022 at 1:48 PM, AnonymBruker said:

Du hadde ikke rukket å løfte den engang om det var min, for jeg hadde tatt tak i håndleddet ditt og stoppet deg. Godtar ikke at andre rører mine ting. Hadde sagt du kunne sette deg i et annet sete. Det er alltid flere tomme seter. Man må ikke sitte ved siden av andre. Spesielt ikke de som vil sitte i fred.

Jeg godtar ikke at andre rører meg, så da du tatt på meg så hadde du nok sittet svimeslått med bagen din på fanget i løpet av noen tideler...

Anonymkode: f3d14...5bd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 hours ago, Iso1 said:

Jeg tar bare ett sete! Det innerste er ledig har jeg sagt flere ganger. Er det vanskelig å få inn? 

Du skrev noe annet rett ovenfor.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du skrev noe annet rett ovenfor.

Er du ikke ferdig med dette her ennå? Tenk å kverulere i flere dager om et jævla sete😂 På tide at du finner noe mer givende i livet ditt. Dette er iallfall noe jeg ikke kommer til å tenke noe på. Andre får ta seg av det. 👋🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Iso1 said:

Er du ikke ferdig med dette her ennå? Tenk å kverulere i flere dager om et jævla sete😂 På tide at du finner noe mer givende i livet ditt. Dette er iallfall noe jeg ikke kommer til å tenke noe på. Andre får ta seg av det. 👋🏻

Du bare surrer og troller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Iso1 skrev (På 6.3.2022 den 18.26):

Hadde det vært meg noen hadde spurt hadde svarte vært nei, eller at jeg holder av plass. Det er helt lov.

Du har da ikke betalt for to seter. Er alt opptatt og du okkuperer setet ved siden av deg, da er du virkelig ikke riktig oppdratt :) . 

Hadde jeg møtt på en som deg, som sier «nei» når jeg trenger å sitte. Da hadde jeg nok fjerna vesken din, lagt den oppå deg og satt med ned. Hva er flauest for deg? Dét, eller at konduktøren kommer å ber deg flytte tingene dine så «jeg» også kan sitte? 

Fysj, er mange nordmenn som virkelig kunne trengt en ørefik! 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du prater visst over deg selv her. Du mener virkelig at du selv ikke er egoistisk, som trenger to seter? 

Selvinnsikt vokser ikke på trær, uheldigvis for folk flest 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (35 minutter siden):

Du har da ikke betalt for to seter. Er alt opptatt og du okkuperer setet ved siden av deg, da er du virkelig ikke riktig oppdratt :) . 

Hadde jeg møtt på en som deg, som sier «nei» når jeg trenger å sitte. Da hadde jeg nok fjerna vesken din, lagt den oppå deg og satt med ned. Hva er flauest for deg? Dét, eller at konduktøren kommer å ber deg flytte tingene dine så «jeg» også kan sitte? 

Fysj, er mange nordmenn som virkelig kunne trengt en ørefik! 😅

Du får ikke flyttet veska mi, for den står allerede på fanget. Det du kan gjøre er å spørre om jeg kan flytte litt på beina så du kommer til det innerste setet. Ser ikke ut som du har lest hva jeg har skrevet før, men jeg sitter aldri på det innerste setet så det er ledig hvis jeg reiser alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du bare surrer og troller.

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...