Gå til innhold

Ting du savner i butikken.

supermamz

Anbefalte innlegg

Brunhilde skrev (2 timer siden):

Den er helt ok med litt tomat, oliven og ekstra krydder. Men noen høydare er det ikke 😉

Ikke det nei ☹️ da må man legge på seg😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner den gamle typen stålull uten såpe. Savner fortsatt litt de gamle mursteinsformede melkekartongerne uten skrukork. De enormt store avisene pre tabloid tiden. Savner røde fyrstikker, Capricosa frysepizzaen var veldig god, savner de små boksene med Nugatti, savner Kraft sin Thousand Island dressing på glassflaske, Delikat 2 pk. Tomatsild porsjonspakker, savner kontanter fordi de har sin egen sjarm, søndagslukkede butikker,  savner de små fryseboksene med appelsin juice som man tinet opp, savner de gamle kokosbollene, tykke gummistrikker, frimerker, kronespill, gratis bæreposer.

Endret av ThereGoesBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (4 timer siden):

Pepsi Max Cherry

porsjonsposer med chips! Dette har de i så mange andre land og det gjør det mulig (enklere) å kunne ha 30g chips ved siden av f.eks lønsj. Det gjør iallfall at jeg føler meg mer tilfreds etter måltidet, og med en så liten mengde gjør det ikke så mye for totalinntaket den såaktuelle dagen

Og apropos chips: Fritos!  Maischips med salt. Elsker dem! 

Bruker å kjøpe porsjonsposer med chips (lay’s) på rusta😊 

Anonymkode: 29d8e...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna skrev (På 16.3.2022 den 22.02):

Test av pastarett - Tester

Åh, den var god!

Savner også brokkoli og blomkål med eb slags ostesaus i frysedisken. Var bare å slenge på litt revet ost, steke i ovn og voilá 

Anonymkode: 0049a...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner ferskvarediskene i butikkene som var vanlig før. Jeg savner å kunne gå i butikken og be om to hekto roastbeef som da ble skåret opp og pakket inn for meg. Å kunne ha ferskvaredisk i gangavstand med fisk, skalldyr, oster og kjøttvarer som man kunne kjøpe i hvilke kvanta man ville, og som var ferskt og godt. Det savner jeg. 

Anonymkode: d8b07...812

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg savner ferskvarediskene i butikkene som var vanlig før. Jeg savner å kunne gå i butikken og be om to hekto roastbeef som da ble skåret opp og pakket inn for meg. Å kunne ha ferskvaredisk i gangavstand med fisk, skalldyr, oster og kjøttvarer som man kunne kjøpe i hvilke kvanta man ville, og som var ferskt og godt. Det savner jeg. 

Anonymkode: d8b07...812

Dette finnes jo enda?

Anonymkode: 6292b...ab8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette finnes jo enda?

Anonymkode: 6292b...ab8

Blir sjeldnere og sjeldnere..

Savner noe de hadde da jeg var liten, sikkert 30-35 år siden. Var ett slags middagskitt, kjøttsaus og sånne pastahjul, husker ikke navn å sånn, men beste pastasausn jeg har smakt ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner allerede Maaruds nacho cheese rifla, den var fantastisk, eneste chipsen jeg virkelig liker godt nå for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

durkie skrev (40 minutter siden):

Blir sjeldnere og sjeldnere..

Savner noe de hadde da jeg var liten, sikkert 30-35 år siden. Var ett slags middagskitt, kjøttsaus og sånne pastahjul, husker ikke navn å sånn, men beste pastasausn jeg har smakt ever.

Åh, den husker jeg. Den var skikkelig god. Var det ikke denne?

D03CA792-6651-4B2F-8DEE-F5F276759786.png.a61878b81de2f91700ef93cbc61178b0.png

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åh, den husker jeg. Den var skikkelig god. Var det ikke denne?

D03CA792-6651-4B2F-8DEE-F5F276759786.png.a61878b81de2f91700ef93cbc61178b0.png

Samme greia sikkert, men eska ser for ny ut 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...