AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Del Skrevet 4. mars 2022 Kjæresten min har skaffet seg en pakke med Jod tabletter i tilfelle atomulykke. Han har et barn på 10 og jeg har et barn som er 18 år, og våre barn trenger da kun én jod tablett hvis det blir nødvendig. Han har laget seg et utstyrslager i tilfelle ulykken er ute, mens jeg har ingen verdens ting utenom mat i huset. Siden Jodix er utsolgt spurte jeg kjæresten om jeg kunne få eller kjøpe en tablett av han til sønnen min, i tilfelle det blir nødvendig, men da fikk jeg nei ! Han sier han trenger alle tablettene selv til barnet sitt. Da sier jeg at det er kun én tablett barn skal ha, men det virker ikke som det går inn🤔 Snakk om å være sær. Vi er særboere, har vært sammen et par år og han kjenner barnet mitt godt Anonymkode: 0cedc...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amberleaf Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 For en egoistisk uvitende tosk han er! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 4. mars 2022 #3 Del Skrevet 4. mars 2022 Sikker på han ikke mente «nei, bestill et sted det selges»? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 Fløff skrev (Akkurat nå): Sikker på han ikke mente «nei, bestill et sted det selges»? Han sa: "Nei, jeg trenger de til ....." Ts Anonymkode: 0cedc...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 Det kommer nok nye tabletter for salg. En tablett virker bare 24 timer, deretter må man ta en ny tablett dersom man fremdeles befinner seg i et område med mye radioaktivitet. Anonymkode: d0db1...81d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Del Skrevet 4. mars 2022 Det er sært....unner han ikke barnet ditt å få der i stedet for å ruge på tablettene selv? Det er ikke innafor! Anonymkode: 83152...597 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Del Skrevet 4. mars 2022 Han hadde jeg dumpet. Anonymkode: fc028...1d8 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sært....unner han ikke barnet ditt å få der i stedet for å ruge på tablettene selv? Det er ikke innafor! Anonymkode: 83152...597 Virker nesten sånn Ts Anonymkode: 0cedc...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Del Skrevet 4. mars 2022 Hvorfor har du ikke bygget deg et utstyrslager selv? Anonymkode: 50880...81f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilili Skrevet 4. mars 2022 #10 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer nok nye tabletter for salg. En tablett virker bare 24 timer, deretter må man ta en ny tablett dersom man fremdeles befinner seg i et område med mye radioaktivitet. Anonymkode: d0db1...81d Men tom da har han mer enn nok. Kunne gitt 2 og sagt at du nå må bestille en pakke på apoteket for å ha mer.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #11 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor har du ikke bygget deg et utstyrslager selv? Anonymkode: 50880...81f Har ikke visst at man skal ha det/tenkt på det AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor har du ikke bygget deg et utstyrslager selv? Anonymkode: 50880...81f Hva skal utstyrslageret inneholde for to personer? Jodix, mat&drikke for tre døgn og 10 l vann? Ts Anonymkode: 0cedc...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #12 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg fatter ikke folk som er i forhold, og som ikke behandler partneres barn likt eller omtrent likt som egne barn! Trodde dette nærmest var en selvfølge. Men så leser jeg her om folk som kjøper dyre ting til eget barn osv. For meg hadde det vært veldig sårende dersom partner ikke viste mye omtanke for barnet til den man hadde et forhold til. Inngår du forhold til folk med barn får du jo barnet med på kjøpet, det er ikke noe alternativ til det. Tar jeg feil? Anonymkode: ebe47...409 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #13 Del Skrevet 4. mars 2022 Det er IKKE innafor! Da det var utsolgt over alt forrige uke så kjøpte jeg på apotek1 klikk og hent innen en time, men pga feil så var det ikke gitt beskjed om at de var tomme. Dermed var jeg en av de første som fikk da de fikk nye på lager her, og da ga jeg beskjed til mine 3 naboer under 40 at jeg deler tabletter med de hvis det smeller før de får sine. Så han typen din kan dra til helvete ass. Anonymkode: d694c...636 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2022 #14 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor har du ikke bygget deg et utstyrslager selv? Anonymkode: 50880...81f Hvorfor skal man ha et utstyrslager? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lavmålet Skrevet 4. mars 2022 #15 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva skal utstyrslageret inneholde for to personer? Jodix, mat&drikke for tre døgn og 10 l vann? Ts Anonymkode: 0cedc...9aa https://www.sikkerhverdag.no/din-beredskap/hendelser-og-kriser/beredskap-i-hjemmet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #16 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal utstyrslageret inneholde for to personer? Jodix, mat&drikke for tre døgn og 10 l vann? Ts Anonymkode: 0cedc...9aa Dette kan du lese deg til selv. Alle husstander har fått brosjyre om det, og info finnes på dsb.no. Ikke bruk kg som info til noe såpass alvorlig da, vær så snill. Anonymkode: ebe47...409 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #17 Del Skrevet 4. mars 2022 At en skal ha beredskapslager i hjemmet er gammelt nytt. Du kan vel skaffe deg Jodix selv, som andre gjør. Anonymkode: d41d8...ac6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #18 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er IKKE innafor! Da det var utsolgt over alt forrige uke så kjøpte jeg på apotek1 klikk og hent innen en time, men pga feil så var det ikke gitt beskjed om at de var tomme. Dermed var jeg en av de første som fikk da de fikk nye på lager her, og da ga jeg beskjed til mine 3 naboer under 40 at jeg deler tabletter med de hvis det smeller før de får sine. Så han typen din kan dra til helvete ass. Anonymkode: AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette kan du lese deg til selv. Alle husstander har fått brosjyre om det, og info finnes på dsb.no. Ikke bruk kg som info til noe såpass alvorlig da, vær så snill. Anonymkode: ebe47...409 Brosjyre i posten eller epost? Ts Anonymkode: 0cedc...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #19 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brosjyre i posten eller epost? Ts Anonymkode: 0cedc...9aa Se her https://www.sikkerhverdag.no/din-beredskap/hendelser-og-kriser/beredskap-i-hjemmet/ Anonymkode: d694c...636 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #20 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva skal utstyrslageret inneholde for to personer? Jodix, mat&drikke for tre døgn og 10 l vann? Ts Anonymkode: 0cedc...9aa https://www.sikkerhverdag.no/din-beredskap/hendelser-og-kriser/beredskap-i-hjemmet/ Anonymkode: bc29a...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå