ajarRun Skrevet 27. mai 2024 #41 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2022 den 13.39): Brudd på vikeplikt er sikkert stryk, samme som å kjøre på rødt lys. Det høres ut som du trenger mer trening, den totale vurderingen fra sensor sier litt om det. Anonymkode: 80c54...979 Du tar feil. Jeg har hatt bestått der eleven har kjørt på rødt lys. De fleste vikepliktsbrudd passerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 27. mai 2024 #42 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2022 den 20.38): Her har du tilbake meldingen jeg fikk når jeg besto. Jeg hadde ingen massive feil. Var et par ganger jeg var litt rask inn i rundkjøring(små luker) men da sa jeg høyt underveis at jeg kunne ha ventet der, også var det en hendelse hvor lyset ble gult og jeg måte bremse noe hardt. Men ikke noe ekstremt, og når vi var framme så hadde allerede sensor glemt det, så det var nok bare jeg som følte på det. Jeg kjørte også feil vei, men da fikk jeg beskjed om å finne en plass å snu også kjøre tilbake. Du trenger nok en god del mengde trening, om dette sensor skrev til deg er riktig. Med tanke på vikeplikts brudd, og mye småtteriet er det ikke rart du strøyk. Vikepliktsbrudd ses jo på som veldig alvorlig dessverre. Men husk å hold hodet kaldt, kjør masse til neste gang og har du noen feil si det høyt. Anonymkode: 0d42c...01a God nok betyr at det er dårlig, men ikke dårlig nok til å stryke. Står det god nok er det negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #43 Del Skrevet 27. mai 2024 ajarRun skrev (2 minutter siden): Du tar feil. Jeg har hatt bestått der eleven har kjørt på rødt lys. De fleste vikepliktsbrudd passerer. Å kjøre på rødt er total stryk sier alle kjørelærere. Anonymkode: 28327...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 27. mai 2024 #44 Del Skrevet 27. mai 2024 Anonym2203 skrev (På 6.3.2022 den 22.30): Jeg strøk på AKKURAT samme måte som deg! Og så fort sensor bremser, så blir det stryk. Hadde sensor ikke måttet bremse, så kanskje hadde du bestått. Ikke ta oppkjøring med mindre du føler deg klar. Jeg følte meg ikke klar til min første oppkjøring, og strøk på denne måten. Men den andre gangen, bestod jeg med glans og følte meg veldig klar føre. Så, øv mye. Og tro meg. Du gjør ikke samme feilen igjen noensinne😂 Sensor kan bremse uten at det blir stryk. Du kan krasje uten at det blir stryk. De vurderer helheten og om du kan kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 27. mai 2024 #45 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å kjøre på rødt er total stryk sier alle kjørelærere. Anonymkode: 28327...644 De er sikkert utdannet i Danmark og sender svake elevet på førerprøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #46 Del Skrevet 28. mai 2024 Åh, TS, det er så typiske, de svarene du får her. Ikke mist mote, de som svarer deg, er jo noen tåper som ikke klarte å oppnå NOE annet i livet enn å å bestå oppkjøring på første forsøk, så det er eneste de kan være stolt av. Skjønner godt det med nervene, håper du klarer å holde deg mer i ro neste gang, og masse lykke til for neste oppkjøring. Anonymkode: 9961a...a6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #47 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åh, TS, det er så typiske, de svarene du får her. Ikke mist mote, de som svarer deg, er jo noen tåper som ikke klarte å oppnå NOE annet i livet enn å å bestå oppkjøring på første forsøk, så det er eneste de kan være stolt av. Skjønner godt det med nervene, håper du klarer å holde deg mer i ro neste gang, og masse lykke til for neste oppkjøring. Anonymkode: 9961a...a6f Jaa det har jeg skjønt, hehe men skrev lenger opp her at jeg bestod til slutt Anonymkode: e601e...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå