AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Del Skrevet 4. mars 2022 Helt sikker på at jeg hadde eggløsning 25-27 feb. Hadde myye eggløsningsslim og vonde brystvorter, men nå 5-6 dager etter på kom mensen.... Mye friskt mørk/rødt blod. Andre som har opplevd det samme? Syklusen min er helt på bærtur, forsatt nesten et år etter p pille slutt.....hjelp? Litt frustrert kvinne på 32 her.... Anonymkode: 11343...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 Ja jeg opplevde det samme. I februar kom menstruasjon en uke etter EL, og en uke før den skulle... Anonymkode: 99658...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja jeg opplevde det samme. I februar kom menstruasjon en uke etter EL, og en uke før den skulle... Anonymkode: 99658...1b9 Takk for svar....Har nå bestilt en time til gynekolog.. Anonymkode: 11343...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar....Har nå bestilt en time til gynekolog.. Anonymkode: 11343...c99 Jeg vurderer det samme. Jeg fikk menstruasjon igjen idag, og denne gangen er den "i rute". Men selvsagt skuffende at den kommer overhodet... Jeg lurer på om jeg hadde en mini-SA i februar. Det kan jo hende at egget ble befruktet og avvist tidlig, og at det skapte den forventede blødningen. Anonymkode: 99658...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 Husk at eggløsningen slim og vonde nippler ikke er garanti på eggløsning. Høres mer ut som symptomer før mensen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt sikker på at jeg hadde eggløsning 25-27 feb. Hadde myye eggløsningsslim og vonde brystvorter, men nå 5-6 dager etter på kom mensen.... Mye friskt mørk/rødt blod. Andre som har opplevd det samme? Syklusen min er helt på bærtur, forsatt nesten et år etter p pille slutt.....hjelp? Litt frustrert kvinne på 32 her.... Anonymkode: 11343...c99 Samme her, ble slik etter at jeg tok covid-vaksina Anonymkode: 22bf5...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Del Skrevet 4. mars 2022 Etter vaksinen har mine sykluser vært slik. Umulig å følge med på overhodet. Får oppfølging av gynekolog pga symptomene og de skjønner ingenting. Anonymkode: 0a915...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Etter vaksinen har mine sykluser vært slik. Umulig å følge med på overhodet. Får oppfølging av gynekolog pga symptomene og de skjønner ingenting. Anonymkode: 0a915...69b I forbindelse med IVF, ikke pga symptomene i seg selv. Dårlig ordleggelse av meg. Anonymkode: 0a915...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå