Gjest Suzanne Skrevet 4. mars 2022 #1 Del Skrevet 4. mars 2022 Når jeg kjører i mørket, plages jeg ofte av veldig sterkt lys fra møtende biler. Det gjelder spesielt BMW i3 og noen Teslaer (sikkert flere). Er det noen som vet om det er eieren som har justert opp lysstyrken/byttet til sterkere xenon- pærer? Eller blir bilene levert med så sterkt lys? Andre som plages av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 Kan si at noen Teslaer har en produksjonsfeil, som gjør at lysene blir skarpere enn de skal være. Men eierene blir ikke informert om det av forhandler. Så mulig det er mange sjåfører som ikke faktisk vet om det. Anonymkode: 99578...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 4. mars 2022 #3 Del Skrevet 4. mars 2022 Plages ikke av de, men de som har satt inn noe annet en den originale glødepæra. Der lyser gjerne hele reflektoren på nærlys, og det er fordi pæra ikke korrekt laget. Og ikke minst de idiotene som bruker tåkelys sammen med nærlys. Begge deler er ulovlig, og gir forelegg/bot. Og ulovlig pære må byttes ut med korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 Noen biler har lysene "vippet opp" så de blender mer, noen kjører med langlys hele tiden (jævla idioter) og noen andre kjører med for tung henger så hele bilen vippes oppover (feillasting). Dritirriterende, men ingenting å gjøre noe med. Må bare holde blikket mot hvitstripen på høyreside, og unngå å se rett inn i lyktene. En ting som irriterer meg ENDA mer er de som skrur på langlysene rett før man har passert hverandre så man får en helt BLITZ i trynet. Grrrrr. Anonymkode: e877f...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En ting som irriterer meg ENDA mer er de som skrur på langlysene rett før man har passert hverandre så man får en helt BLITZ i trynet. Grrrrr. Anonymkode: e877f...7f2 Gjør du ikke det selv, er det noe i trafikkopplæringen du har gått glipp av. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå