AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Del Skrevet 3. mars 2022 Har ikke eggløsning hver mnd, er det noe jeg kan spise av matvarer eller vitaminer for å fremprovosere en eggløsning ? Eller er det kun reseptbelagte midler som kan hjelpe? Anonymkode: 4c70a...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 Inner Balance hjalp meg med å få regelmessig syklus. Er nå gravid. Anonymkode: 88e63...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Del Skrevet 4. mars 2022 Om grunnen til manglende eggløsning er PCOS, har en del god nytte av lavkarbo kosthold. Anonymkode: af00e...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg har ikke PCOS og jeg har regelmessig syklus. Lurer allikevel på om jeg ikke har selve eggløsningen. Har ikke fått positiv eggløsnings test de siste 2 mnd Anonymkode: 4c70a...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3/3/2022 den 20.59): Har ikke eggløsning hver mnd, er det noe jeg kan spise av matvarer eller vitaminer for å fremprovosere en eggløsning ? Eller er det kun reseptbelagte midler som kan hjelpe? Anonymkode: 4c70a...bb6 Hei, Det finnes reseptbelagte midler for å få eggløsning, men da må du til gynekolog og få bekreftet at du ikke har eggløsning. Letrozol f.eks hjelper med eggløsning. Anonymkode: 4421a...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Del Skrevet 5. mars 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke PCOS og jeg har regelmessig syklus. Lurer allikevel på om jeg ikke har selve eggløsningen. Har ikke fått positiv eggløsnings test de siste 2 mnd Anonymkode: 4c70a...bb6 Den beste måten å finne ut om du har hatt eggløsning på er å måle basaltemperaturen. Det er ikke alltid man klarer å finne eggløsning med tester, om man har kort lh-topp. Om du har regelmessig syklus med normal lengde ville det være uvanlig å ikke ha eggløsning. Ellers ville jeg kontakta gynekolog, de kan både sjekke om du faktisk har eggløsning og evt skrive ut noe for å stimulere om det trengs. Anonymkode: af00e...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå