AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #41 Skrevet 6. mars 2022 Wow.. denne tråden ga meg litt håp.. 🙈 jeg har falt for en 8 år yngre fyr. Han blir 22 og jeg blir 30 i år. Vi er kollegaer dog.. Han vet jeg er forelsket i han, og han har sagt at han syns jeg er helt fantastisk, og føler seg veldig smigret og smiler mye om dagen, men han er usikker. Bla. Fordi han føler han ikke har noe å "tilby" meg når han fortsatt ikke har flyttet ut av foreldrene sine feks. Og så har jeg et barn som jeg er alene med og har kjøpt egen leil. Så han blir veldig usikker på seg selv. Vi har ikke satt punktum på noe mellom oss, men jeg ønsker heller ikke å presse han eller prøve meg noe mer. Ballen er på hans side nå så får tiden bare vise.. Men for en fantastisk mann! Hadde han vært 25+ med mer livserfaring hadde jeg gjort mitt ytterste for å kapre han 😅 så sånn utenom aldersforskjellen/de forskjellige livsstadiene vi er i, føles det som han er en jeg kunne vært veldig lykkelig med. Anonymkode: 231c1...1d0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #42 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 10.19): Ekstremt unaturlig at dama er eldst. Fysj! Anonymkode: 660ac...b75 Nei, faktisk ikke mtp at kvinner lever lengst. Har hørt at den ideelle aldersforskjellen er at kvinnen er 8 år eldre enn mannen, jf estimert levetid. Anonymkode: 3404a...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #43 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Wow.. denne tråden ga meg litt håp.. 🙈 jeg har falt for en 8 år yngre fyr. Han blir 22 og jeg blir 30 i år. Vi er kollegaer dog.. Han vet jeg er forelsket i han, og han har sagt at han syns jeg er helt fantastisk, og føler seg veldig smigret og smiler mye om dagen, men han er usikker. Bla. Fordi han føler han ikke har noe å "tilby" meg når han fortsatt ikke har flyttet ut av foreldrene sine feks. Og så har jeg et barn som jeg er alene med og har kjøpt egen leil. Så han blir veldig usikker på seg selv. Vi har ikke satt punktum på noe mellom oss, men jeg ønsker heller ikke å presse han eller prøve meg noe mer. Ballen er på hans side nå så får tiden bare vise.. Men for en fantastisk mann! Hadde han vært 25+ med mer livserfaring hadde jeg gjort mitt ytterste for å kapre han 😅 så sånn utenom aldersforskjellen/de forskjellige livsstadiene vi er i, føles det som han er en jeg kunne vært veldig lykkelig med. Anonymkode: 231c1...1d0 Oi, dette har jeg også fått høre, at han ikke har noe å "tilby". I ditt tilfelle er det mangel på materielle ting??? Lurer på hva han "min" egentlig mener, om det ev er en fin måte å formidle at han ikke er interessert...? Han "min" er 3 år yngre enn meg.... Anonymkode: 3404a...cb4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #44 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, faktisk ikke mtp at kvinner lever lengst. Har hørt at den ideelle aldersforskjellen er at kvinnen er 8 år eldre enn mannen, jf estimert levetid. Anonymkode: 3404a...cb4 Men det er flere faktorer enn bare estimert levetid inne i bildet. Når det gjelder graviditet, barn og biologi bør jo en dame som nærmer seg 30 ifølge denne logikken finne seg en mann på rundt 20. Det er ikke mange "menn" som går av russebussen og er klar for familieliv og alle forpliktelsene som følger med. Det er heller ikke mange som er klare for å forsørge en familie før de i det hele tatt har startet på studie, har null inntekt, spiser nudler og bor hjemme, eller i kollektiv. Anonymkode: 4de08...edb
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #45 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, dette har jeg også fått høre, at han ikke har noe å "tilby". I ditt tilfelle er det mangel på materielle ting??? Lurer på hva han "min" egentlig mener, om det ev er en fin måte å formidle at han ikke er interessert...? Han "min" er 3 år yngre enn meg.... Anonymkode: 3404a...cb4 Enten så tørr de ikke å si rett ut at de ikke er "that into us" eller så er de faktisk livredde fordi de føler de ikke er gode nok... liksom, en erfaren eldre dame kan kanskje virke litt skummelt 😅 jeg har bedt "min" være ærlig med meg og at jeg takler å høre sannheten, og han sier han er åpen og ærlig og at han føler seg trygg på meg, så ja... Men som sagt så føler jeg også veldig på at jeg ikke skal pushe han eller noe. Eller prøve å få han til å endre mening. Jeg lar han få litt tid nå og så får vi se... jeg tenker jo at hvis en fyr er intr og vil mer,så vil han ta det videre. Time will show 😊 lykke til til oss alle sier jeg bare 😆 love isnt easy Anonymkode: 231c1...1d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå