Gå til innhold

10 år eldre enn han. Creepy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert i alle trådene om aldersforskjell. Men jeg har aldri likt yngre menn før nå🙈🙈 Har han på snap etter at han spurte. Han er utrolig kjekk og han liker kanskje at jeg er hele 34 år og han er 24. Er dette en fantasi menn liker ? 

Anonymkode: f499c...c2f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🙃🙄

Anonymkode: 88e5f...3b6

AnonymBruker
Skrevet

Min mor giftet seg med en mann som var 11 år yngre enn henne da hun var i slutten av 40-årene. Ingenting er umulig!

Skal sies at hun så ung ut for alderen, velstelt og alltid sminket og pent kledd, og han så litt gammel ut for alderen. Litt rynkete. Ingen som mistenkte han for å være yngre enn henne faktisk, ikke før vi kom hjem fra kirken og han la fra seg vielsesattesten på stuebordet. Da fikk ene broren min øye på den og så alderen deres - noe han opplyste alle i rommet om:fnise:

Anonymkode: eb63b...cee

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi er sammen med en som er 10 år yngre, hun er 38. Jeg har aldri sett henne så lykkelig som nå, og de passer så godt sammen. Det avhenger jo av alderen, så lenge han er godt over 20 er det vel greit? 19 og 29 er for eksempel helt uaktuelt mener jeg, uansett kjønn. 

Anonymkode: 93f7f...43c

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller en mann som er 10 år yngre enn en som er 10 år eldre!

Anonymkode: 53d1c...be9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er så sjukt creepy. Mennekser dere møter vil tro du er moren hans. 

🤡

Anonymkode: 3e106...765

AnonymBruker
Skrevet

Tror du er litt ung for den fantasien, da går de helst etter damer i 40-årene. Du er ingen MILF som 34-åring. Men hva vil du med han da? Kun sex? isåfall er det bare å kjøre på. Om du ønsker noe mer så er det nok lurt å sjekke om dere er på samme sted i livet først.

Anonymkode: 17a4a...fcb

AnonymBruker
Skrevet

Det er den beste kombinasjonen imo. Kjør på.

Anonymkode: b31b9...5a1

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt unaturlig at dama er eldst. Fysj!

Anonymkode: 660ac...b75

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. Hjernen er ikke ferdig utviklet før rundt 25 års alderen. Så 19 og 29 er mye verre enn 24 og 34, men helt ærlig. Hva har du til felles med han? 

Anonymkode: b56a2...9c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ekstremt unaturlig at dama er eldst. Fysj!

Hvorfor det? Damer blir eldre, så andre veien er mer naturlig om man skal være sammen livet ut

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

12 år forskjell her. Han er 22 🥰 Vært sammen i 3 år. Jeg ser yngre ut enn han, ( gode gener ), men trener og spiser sunt 😘 Ingen røyk og minimalt med alkohol. 

Anonymkode: 45ccf...fea

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor det? Damer blir eldre, så andre veien er mer naturlig om man skal være sammen livet ut

På tvers av alle kulturer, til alle tider, har kvinner foretrukket eldre partnere, og menn yngre.

Det er fordi det er sånn det skal være. Les litt forskning.

https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797620904154

https://www.cambridge.org/core/journals/behavioral-and-brain-sciences/article/sex-differences-in-human-mate-preferences-evolutionary-hypotheses-tested-in-37-cultures/0E112ACEB2E7BC877805E3AC11ABC889

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

12 år forskjell her. Han er 22 🥰 Vært sammen i 3 år. Jeg ser yngre ut enn han, ( gode gener ), men trener og spiser sunt 😘 Ingen røyk og minimalt med alkohol. 

Anonymkode: 45ccf...fea

Så du er 34? Godt å høre det går fint for dere❤

For meg har det bare vært litt sånn umulighets greie. Men plutselig har jeg fått en kjekkas på snap. Han ser virkelig bra ut. Sender meg bilder av en meget veltrent kropp itillegg. 😂 Han ser nok kanskje litt spenning i det da? 

Et lite problem. Han kjenner min tidligere "stesønn", som da er 20. De har hengt litt sammen. Jeg fant nettopp ut av det, men har kanskje lite å si. 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men det er det ingen som klarer i dagens samfunn. Og det blir ekstra vanskelig med stor aldersforskjell, for på et eller annet tidspunkt vil den ene vokse fra den andre.

AnonymBruker
Skrevet

snakk litt med bullehurk, hun er 45 og legger seg etter 18-åringer. Tror ikke hun har opplevd så mye hat akkurat, kanskje mer underlige blikk. Mulig det snakkes om henne når hun ikke er tilstede, da.

Anonymkode: f69b4...b16

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Sikkert i alle trådene om aldersforskjell. Men jeg har aldri likt yngre menn før nå🙈🙈 Har han på snap etter at han spurte. Han er utrolig kjekk og han liker kanskje at jeg er hele 34 år og han er 24. Er dette en fantasi menn liker ? 

Det er nok ikke spesielt utbredt blant menn å foretrekke 10 år eldre partnere, men det er veldig utbredt å ha et bredt utvalg av kvinner menn kan tenke seg en flyktig relasjon til. Hvorvidt det er tilfeller her vet vi så klart ikke, men om det er det du ønsker er det nok gode sjanser. 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir selvfølgelig et problem etterhvert når aldersforskjellen er så stor som 10 år +. Aldring er en aksellerende prosess, og den setter mer eller mindre fart hos alle når de passerer 60. Noen er flinkere til å kamuflere det enn andre, men det endrer ikke på de underliggende realiteten - verken  gener, kosthold eller trening gjør en 62 åring til en på 52, og den biologiske og psykologiske aldersforskjellen blir større jo eldre man blir (etter at den eldste har passert 60). Helseplagene kommer naturlig og gradvis krypende og absolutt ingen går fri, samtidig som det er vanskelig å kombinere et liv der den ene er mer eller mindre pensjonist mens den andre er i full jobb. Med ønsketenkning og selvbedrag kan man prøve å stikke hodet sanden, men det hjelper bare en stund.

Anonymkode: 1f900...24d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir selvfølgelig et problem etterhvert når aldersforskjellen er så stor som 10 år +. Aldring er en aksellerende prosess, og den setter mer eller mindre fart hos alle når de passerer 60. Noen er flinkere til å kamuflere det enn andre, men det endrer ikke på de underliggende realiteten - verken  gener, kosthold eller trening gjør en 62 åring til en på 52, og den biologiske og psykologiske aldersforskjellen blir større jo eldre man blir (etter at den eldste har passert 60). Helseplagene kommer naturlig og gradvis krypende og absolutt ingen går fri, samtidig som det er vanskelig å kombinere et liv der den ene er mer eller mindre pensjonist mens den andre er i full jobb. Med ønsketenkning og selvbedrag kan man prøve å stikke hodet sanden, men det hjelper bare en stund.

Anonymkode: 1f900...24d

De fleste forhold varer uansett ikke til man er såpass gammel (60+) 🙄

Jeg likte en fyr som var 10 år yngre og hadde måne, så tja, kan jo på en måte si at hans aldring var raskere enn min uansett. 

Anonymkode: 3bf71...de1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skjønner ikke helt hvordan en dame på 34 kan matche mentalt med en gutt på 24 år, men unntak finnes vel.

Kjenner til noen på den alderen som har sex med damer som eldre enn de 35-40, men de guttene er ikke ute etter noe mer enn sexen og har vel gitt uttrykk for at det er mindre press på prestasjonen (når de uansett ikke er ute etter noe seriøst) pluss de syns det er fint å slippe å bruke kondom. Men finnes kanskje unntak der også.

Anonymkode: e02c2...17c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...