MaxMinus Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #21 Skrevet 19. mars 2022 Update: For ei uke siden hadde vi en flott kjærestekveld, med middag og vin. Mye kos og jeg ga henne en massasje. Etterpå gikk vi på soverommet og hadde sex og hun overnattet hos meg. Så en ny runde sengekos morgenen etter. I dag er hun langt mer distansert. Har ikke svart på min melding så langt, vi har nesten ikke hatt kontakt ila. uka bortsett fra i går. Blir ikke klok på denne damen... 😑
Engel Skrevet 19. mars 2022 #22 Skrevet 19. mars 2022 MaxMinus skrev (2 minutter siden): Update: For ei uke siden hadde vi en flott kjærestekveld, med middag og vin. Mye kos og jeg ga henne en massasje. Etterpå gikk vi på soverommet og hadde sex og hun overnattet hos meg. Så en ny runde sengekos morgenen etter. I dag er hun langt mer distansert. Har ikke svart på min melding så langt, vi har nesten ikke hatt kontakt ila. uka bortsett fra i går. Blir ikke klok på denne damen... 😑 Det skjønner jeg. Litt merkelig. Hadde en mann vært sånn mot meg hadde jeg nok spurt rett ut hva han egentlig tenker. Hadde vært ærlig og sagt at jeg ikke forstår oppførselen og blir forvirret.
MaxMinus Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #23 Skrevet 19. mars 2022 Engel skrev (6 minutter siden): Det skjønner jeg. Litt merkelig. Hadde en mann vært sånn mot meg hadde jeg nok spurt rett ut hva han egentlig tenker. Hadde vært ærlig og sagt at jeg ikke forstår oppførselen og blir forvirret. Jeg er i alle fall veldig forvirret over oppførselen hennes. Vurderer å dumpe henne, å gå i en sånn uvisshet tar på. Skulle ønske hun var mer oppmerksom, men det er hun ikke. Kanskje det er svaret? Kanskje jeg bør foreslå at vi kun skal være elskere og møtes ut fra det utgangspunktet...?!?
Engel Skrevet 19. mars 2022 #24 Skrevet 19. mars 2022 Da er jeg redd du ødelegger helt. Det er i grunnen noe av det verste du kan spørre en kvinne om, med mindre hun er ute etter kun det. Virker absolutt ikke som sexen er det som driver henne her. Du har ikke noe å tape på å spørre hva hun faktisk vil. Da kan hun vare ærlig uten at du risikerer å såre henne i forkant (Da får du neppe et ærlig svar)
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #25 Skrevet 19. mars 2022 MaxMinus skrev (4 timer siden): Jeg er i alle fall veldig forvirret over oppførselen hennes. Vurderer å dumpe henne, å gå i en sånn uvisshet tar på. Skulle ønske hun var mer oppmerksom, men det er hun ikke. Kanskje det er svaret? Kanskje jeg bør foreslå at vi kun skal være elskere og møtes ut fra det utgangspunktet...?!? Med tanke på at hun blir stille etter sex er det ganske usannsynlig at hun vil være elskeren din... Anonymkode: 36574...5ca
MaxMinus Skrevet 20. mars 2022 Forfatter #26 Skrevet 20. mars 2022 Historien fortsetter... Meldte henne i går. Da var hun fyllesyk etter en fest dagen før...! Så hører jeg ingenting på et døgn. Så tar jeg kontakt og spør om hvordan hun har det. Da spør jeg om hun har lyst på besøk og hun spør om jeg vil komme på besøk. Så jeg skal da innom henne i kveld, så får jeg se hvilke avklaringer jeg kan få ut av henne. Oppfatter henne som litt usikker... På seg selv... ? På situasjonen...? Tiden vil vise 😊
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #27 Skrevet 20. mars 2022 Ha litt is i magen. Alle kan være usikre, og det eneste du får gjort, er å være en stødig klippe, som viser helt klart hva du er ute etter. Hun må kun ha sin egen usikkerhet å deale med, og ikke din også. Anonymkode: 91899...936
MaxMinus Skrevet 20. mars 2022 Forfatter #28 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ha litt is i magen. Alle kan være usikre, og det eneste du får gjort, er å være en stødig klippe, som viser helt klart hva du er ute etter. Hun må kun ha sin egen usikkerhet å deale med, og ikke din også. Anonymkode: 91899...936 Takk, det er et veldig godt råd 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå