Gå til innhold

Prøver på nummer 2 💕


Juss-jenta

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye!! Så heldig du er som ble gravid på første forsøk 🥰🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjonene ❤️ Jeg føler egentlig at det er for godt til å være sant at det skal gå på første forsøket. Men jeg prøver å være positiv. Det er jo tross alt størst sjanse for at det går bra! Pappaen ble ekstremt glad, så det var kos ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 3+6 (etter beregning ut fra antatt unnfangelse) 

Hadde egentlig tenkt til å vente til i morgen med å ta ny digital. Men klarte ikke vente 🙈 Ble heldigvis ikke skuffet! 😍

Merker ikke så mye til graviditeten enda, men det gjorde jeg ikke forrige gang heller så tidlig. Jeg er mye mer sulten enn ellers, noe som er bra. Jeg bør gå opp et par kilo mer enn normalen denne graviditeten, så det jobber jeg hardt med nå 😋 

Har også begynt å brekke meg når jeg pusser tenna om morgenen. Og merker faktisk en del kvalme i løpet av formiddagen. Forrige gang kom ikke kvalmen før i uke 7, og jeg hadde håpt den skulle vente minst like lenge denne gangen. Men vi får se 😅

DE71C6AB-C670-4C67-8A97-B456C26E219E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med økning på testen! Er så sjalu at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg😅❤️ Håper jeg følger like etter, men realisten i meg vet at pcos sannsynligvis setter en liten stopper for det, men vi får se! 

Håper du slipper unna den verste kvalmen helt i starten, men den kommer jo plutselig før man vet ordet av det😶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (5 timer siden):

Så deilig med økning på testen! Er så sjalu at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg😅❤️ Håper jeg følger like etter, men realisten i meg vet at pcos sannsynligvis setter en liten stopper for det, men vi får se! 

Håper du slipper unna den verste kvalmen helt i starten, men den kommer jo plutselig før man vet ordet av det😶

Jeg krysser fingrene for at du også får en Hole-in-one! 😍 Nå vet jo kroppen din hva den skal gjøre. Kanskje det gjør det enklere 🤞🏻 Når skal du teste? 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juss-jenta skrev (12 timer siden):

Jeg krysser fingrene for at du også får en Hole-in-one! 😍 Nå vet jo kroppen din hva den skal gjøre. Kanskje det gjør det enklere 🤞🏻 Når skal du teste? 🤩

Jeg pleier å få mensen på dag 13 etter eggløsning, så jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal vente til onsdag (dag 13) eller om jeg skal ta en dagen før, for spenningens del🙈 Kjenner dagene gjerne kunne gått enda litt fortere enn de gjør akkurat nå, så det kan vel hende at jeg ryker på en test tidligere enn dag 13 som jeg opprinnelig planla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (9 timer siden):

Jeg pleier å få mensen på dag 13 etter eggløsning, så jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal vente til onsdag (dag 13) eller om jeg skal ta en dagen før, for spenningens del🙈 Kjenner dagene gjerne kunne gått enda litt fortere enn de gjør akkurat nå, så det kan vel hende at jeg ryker på en test tidligere enn dag 13 som jeg opprinnelig planla.

Du er flink hvis du klarer å holde deg til dag 13! Det hadde jeg aldri klart! 😂 Sååå spennende de neste dagene blir 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (1 time siden):

Du er flink hvis du klarer å holde deg til dag 13! Det hadde jeg aldri klart! 😂 Sååå spennende de neste dagene blir 🤩

Jeg røyk på en smell på dag 9 sist, så jeg skal ikke tøffe meg😂 da var det ikke nok hcg til noe utslag, men fikk en positiv test på dag 11, så fra dag 11 kommer det til å være vanskelig å la være😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 5+0

Da er jeg gått over i ny uke. Snart har jeg visst om graviditeten i to uker allerede. Tiden har gått ulidelig sakte, men samtidig kjempefort! Og om to uker og én dag er det tid for tidlig ultralyd. Jeg kjenner jeg er ekstremt nervøs angående dette. Den store frykten er jo å komme der og få beskjed om at det ikke er liv..

Jeg har fremdeles ikke noe særlig symptomer å prate om. Er litt småuggen på morgenen og formiddagen, men føler det like gjerne kan være innbilning 🙈 Trøttheten er kommet da! I går la jeg meg før kl 21 😅 

Tok ny digital test i dag, og den viste heldigvis 3+. Så nå er jeg ferdig med testingen for denne gang 🤩

2E729D32-AB66-4045-90B9-49891972EA08.jpeg

Endret av Juss-jenta
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye 🥰

Dette var jo virkelig bim-bam-bom og der satt den👏 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig start på dagen med godt resultat på graviditetstesten😍 Her går nok alt som det skal, det må jo bare ha vært meant to be🥰 

Endret av Noldi
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg så plutselig at du hadde laget deg ny dagbok - og jammen er ikke andremann på vei allerede! Hurra! Gratulerer så mye ❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SUPERMIRI skrev (2 timer siden):

Ååå, jeg så plutselig at du hadde laget deg ny dagbok - og jammen er ikke andremann på vei allerede! Hurra! Gratulerer så mye ❤️ 

Tusen takk kjære Supermiri! 🥰 Jeg håper alt står bra til med dere 🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag. Fikk se et nydelig bankende hjerte heldigvis 😍 Lille ble målt til mellom 6+6 og 7+2. Dette er helt perfekt da jeg etter egne beregninger er 6+6, mens menstermin sier 7+2. Er så sykt lettet! 💛

34D5BD44-6EA0-4C92-B09C-A65F864BC75E.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

I dag hadde jeg en dårlig dag med mye bekymringer. Det var ingen spesiell grunn til at jeg var bekymret, da jeg fremdeles er trøtt og kvalm, og jeg ikke har hatt noen blødninger. Jeg slet mye med bekymringer i forrige svangerskap, og er om mulig enda mer bekymret denne gangen.

Tok meg en tur til en privat ultralydklinikk, og der fikk jeg se en sprell levende loppe. Mini målte til 9+0, noe som stemmer på en prikk med mine egne beregninger ut fra temperaturmålingen ved eggløsning. Fikk høre sterk og god hjertelyd, med 173 slag i minuttet 😍 Så nå er jeg mye mer beroliget. Har lest at sjansen er svært liten for å miste etter en fin ultralyd i uke 9. Så nå håper jeg at jeg klarer å holde angsten i sjakk de neste fire ukene, frem til organrettet ultralyd ☺️

9046E80B-82A2-475A-9C6D-E1EECDA3E8D7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se så fin liten bebis!🥰❤️ Skjønner godt du er bekymret, det er nok bare et instinkt, men det virker absolutt ikke som det er noe å være redd for her🥰 Hvordan er graviditeten så langt? Kjennes kroppen fin ut? Og har du fortalt til noen at det kommer en liten lillebror eller storebror?🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (1 time siden):

Se så fin liten bebis!🥰❤️ Skjønner godt du er bekymret, det er nok bare et instinkt, men det virker absolutt ikke som det er noe å være redd for her🥰 Hvordan er graviditeten så langt? Kjennes kroppen fin ut? Og har du fortalt til noen at det kommer en liten lillebror eller storebror?🤩

Kroppen kjennes egentlig veldig bra ut! Sliter som sagt litt med kvalme og trøtthet, men ellers er jeg i fin form. Håper jeg slipper unna den verste bekkenløsningen denne gangen! ☺️

Vi har fortalt det til nærmeste familie og venner allerede faktisk. Rett og slett fordi de ville fått vite det om vi mistet uansett ☺️ Alle har blitt veldig overrasket, men veldig glad! 😍 Tenker å si det til sjefen snart også, slik at hun har god tid på seg til å finne en vikar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...