Juss-jenta Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #41 Del Skrevet 5. mai 2022 Uke 11+1 Var på ny ultralyd i dag. Lille spire har det kjempefint ❤️ Ligger til og med én dag foran skjema 😍 Nå begynner jeg å få litt trua på at dette kommer til å gå bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 6. mai 2022 #42 Del Skrevet 6. mai 2022 Det er nok ingen tvil om at dette går akkurat som det skal🥰😍 Hvordan er formen nå da? Alt bra?🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 6. mai 2022 #43 Del Skrevet 6. mai 2022 Nydelig! 😍 Dette skal gå bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #44 Del Skrevet 6. mai 2022 Noldi skrev (3 timer siden): Det er nok ingen tvil om at dette går akkurat som det skal🥰😍 Hvordan er formen nå da? Alt bra?🥰 Formen er stigende! Har hatt noen uker med mye kvalme. Det eneste som har hjulpet har vært å spise hele tiden 😂 Nå begynner det å komme seg. Er fremdeles veldig trøtt, men det vet jeg at går over snart. Alt i alt kan jeg virkelig ikke klage 🥰 Mallisa skrev (1 time siden): Nydelig! 😍 Dette skal gå bra! Ja, nå skal det jo det! 😍🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2022 #45 Del Skrevet 7. mai 2022 Så fin minibaby! ♥ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 19. mai 2022 Forfatter #46 Del Skrevet 19. mai 2022 (endret) 13+4 Da har vi vært på organrettet ultralyd. Termin ble satt til samme dag som mens-termin, så da er jeg plutselig 3 dager lenger på vei enn jeg selv har beregnet ☺️ Alt sto veldig bra til med lille! Fikk dessverre ikke vite kjønnet, da den var litt blyg 🥲 Hun ville tippet jente, men i noen vinkler så det ut til å være en oppovertiss der. Så hun var ekstremt usikker! Men fikk ny time i neste uke, hvor jeg gratis får komme inn og ta en kjapp titt på kjønnet 😍 Nå kjenner jeg at skuldrene er senker og at jeg bare skal nyte fremover! Har til og med kjent blafring et par ganger. Er jo veldig tidlig, men jeg er helt sikker på at det er babyen jeg har kjent. Har morkaken bak denne gangen, så det er kjekt! 🤩 Endret 19. mai 2022 av Juss-jenta La til noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mai 2022 #47 Del Skrevet 20. mai 2022 Naaw så fin bebis!! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 20. mai 2022 #48 Del Skrevet 20. mai 2022 Så kjekt med vellykket ul! Nydelig baby 😍 vi er jo omtrent likt. Jeg ble også satt tre dager frem på ul i dag, og er nå 13+0. Men gud så kjekt at du får en ny ultralyd for å se etter kjønnet. Det blir veldig spennende da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 25. mai 2022 Forfatter #49 Del Skrevet 25. mai 2022 Uke 14+3 Da har vi vært på ny ultralyd. Og det var ingen tvil om at vi venter på lillesøster 💕 Det blir veldig travelt med to under to. Men så stas med to jenter, som forhåpentligvis kommer til å få så mye glede av hverandre 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 26. mai 2022 #50 Del Skrevet 26. mai 2022 Ååå🥰🥹 Gratulerer så mye med en lillesøster🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 26. mai 2022 #51 Del Skrevet 26. mai 2022 Åå, så gøy! Gratulerer med ei lita jente 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. juni 2022 #52 Del Skrevet 7. juni 2022 Gratulerer så mye med lillesøster❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 20. juni 2022 Forfatter #53 Del Skrevet 20. juni 2022 Uke 18+1 Da har vi vært på ordinær ultralyd. Vesla er frisk og fin, og termindato er satt til samme dato som menstermin. Hun var som vanlig ikke veldig villig til å posere, så ble ikke noen bilder med hjem i dag 🙈 Formen er fin, foruten en del bekkensmerter. Kjenner masse liv! Tiden flyr, og jeg kan ikke tro at jeg snart er halvveis allerede 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 23. juni 2022 #54 Del Skrevet 23. juni 2022 Gratulerer med vel overstått ultralyd 🥰 Så kjekt å kjenne liv! Når begynte du å kjenne det første gang? Jeg er 17+6, og begynner å bli ganske utålmodig etter å kjenne noe Fin babymage ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 25. juni 2022 Forfatter #55 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Angeleye skrev (På 23.6.2022 den 17.28): Gratulerer med vel overstått ultralyd 🥰 Så kjekt å kjenne liv! Når begynte du å kjenne det første gang? Jeg er 17+6, og begynner å bli ganske utålmodig etter å kjenne noe Fin babymage ❤ Denne gangen kunne jeg kjenne blafring innimellom allerede fra uke 13. Kjente det på utsiden fra uke 17. Men jeg er undervektig, og andregangs med morkaken bak. Forrige gang tror jeg det var i uke 18-19 jeg begynte å kjenne en liten fiskehale innimellom ☺️ Det er nok ikke lenge til du kjenner noe nå 😍 Endret 25. juni 2022 av Juss-jenta . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 3. september 2022 Forfatter #56 Del Skrevet 3. september 2022 Uke 28+6 Da er jeg i uke 29 i morgen. Og hvor blir tiden av?! Her flyr dagene av gårde, og jeg kan ikke helt forstå at det er under 12 uker til lillesøster sannsynligvis er her 😱 Vi har vært på 3D-ultralyd nettopp, og lille lignet veldig på storesøsteren sin syntes vi! Hun målte helt på snittet, og var frisk og fin! Hjemme har jeg ikke begynt å forberede noe enda, men har god tid til det 😊 Kjenner at det er mer ork enn kos denne gangen å skulle vaske babyklær, finne fram seng, vugge osv. Har liksom ikke helt tid og ork når jeg er i full jobb, og har ei på 16 måneder å ta meg av. Men det kommer til å bli gjort på et eller annet tidspunkt 😝 Jeg sliter en del med bekkenløsning, og går til behandling hos både fysio og kiropraktor. Det hjelper mye, men dessverre kommer smertene fort tilbake. Får vurdere å godta gradert sykemelding, som både lege og jordmor mener er best for meg akkurat nå. Merker det sitter langt inne, da jeg jobbet 100% til permisjonsrett forrige gang. Har også et jobbarrangement i hovedstaden når jeg er i uke 36, noe jeg har veldig lyst til å få delta på! Må bare huske å skaffe legeerklæring slik at jeg får lov å fly. Nå håper jeg at tiden roer seg litt ned, da jeg vil nyte siste tiden som ettbarnsmor til det fulle! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 2. november 2022 Forfatter #57 Del Skrevet 2. november 2022 Uke 37+3 Første dag i permisjon i dag! Nå kan hun bare komme 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. november 2022 #58 Del Skrevet 2. november 2022 Åå gratulerer med permisjon! Så magisk! Håper du slipper å vente lenge nå ♥️ Når kom første etter terminen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 2. november 2022 Forfatter #59 Del Skrevet 2. november 2022 Amatariel skrev (59 minutter siden): Åå gratulerer med permisjon! Så magisk! Håper du slipper å vente lenge nå ♥️ Når kom første etter terminen? Takk! 🥰 Det håper jeg også! Første kom i uke 39+5. Så må nok smøre meg med en god dose tålmodighet ennå 😅 Er bare så utrolig sliten og lei av vondt bekken nå. Føler meg så hemmet i hverdagen. Blir fint å kunne være litt mer aktiv sammen med eldste også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. november 2022 #60 Del Skrevet 3. november 2022 Ja det har jeg all forståelse for nå, etter at jeg fikk siste tidligere i år. Jeg ble utrolig bevegelseshemmet og satt i sofaen hele januar 😳 Samtidig klarte jeg å nyte de ukene med permisjon før babyen kom også. Det var fint å stå opp med eldre barn på morgenene før skoletid, men såå godt å legge seg etterpå igjen, sove halve formiddagen 😶 og stå opp senere og bare spise mat og se serier. Det kan jeg ikke nå lenger for å si det sånn 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå