AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #21 Del Skrevet 3. mars 2022 Hørtes kjekt ut. Selv reiste vi til månen, men jeg ønsker ikke å gå ut med hvor mye vi betalte. Litt var spons. Anonymkode: ee8eb...033 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 3. mars 2022 #22 Del Skrevet 3. mars 2022 Hvis jeg hadde blitt invitert til et utdrikningslag i Dubai, hadde jeg takket nei, aelv om bruden var min beste venninne. 1) Jeg har ikke råd 2) Jeg har ikke tid 3) Det er ikke et regime jeg vil støtte 4) Jeg gidder ikke bruke så mye tid på transport for en helg/et par dager. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #23 Del Skrevet 3. mars 2022 Det er begrenset hvor mye penger folk er villige til å bruke på en annen persons bryllup. Det er rett og slett litt perspektivløst og navlebeskuende å tro at dette er av interesse for de som ikke står bruden svært nær. Hvis det er mest vesentlig å reise, og mindre viktig at alle hun er glad i er med på laget så er det sikkert en god idè. Anonymkode: a3bbe...189 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 3. mars 2022 #24 Del Skrevet 3. mars 2022 Utdrikningslag og Dubai er en selvmotsigelse. Bare syl harry folk, blottet for moral liker Dubai. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. mars 2022 #25 Del Skrevet 3. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tenkte kanskje prøve å få spons på deler av turen, i bytte mot IG-innlegg. Vet ikke om det er realistisk. Flere av de som evt. vil være med, har femsifret antall følgere på IG. Anonymkode: 160b4...097 Dropp å spørre etter sponsorer til en fest. Det blir bare flaut. Endret 3. mars 2022 av Honey Dew 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 3. mars 2022 #26 Del Skrevet 3. mars 2022 Honey Dew skrev (48 minutter siden): Kan ikke folk få kose seg og leve livet uten konstant å tenke politikk og boikott? Jeg ville heller ikke blitt med til Dubai for en fyllefest. Har andre prioriteringer. Ingen bør dra på fyllefest i Dubai. Selv om det er lov å selge alkohol på enkelte hoteller og spesielle utsalg for de med lisens, er det strengt forbudt å være beruset. Dette gjelder også for turister. Så lenge man oppfører seg normalt og ikke tiltrekker seg politiets oppmerksomhet går det jo vanligvis bra, men her er det snakk om et utdrikningslag. Er det virkelig verdt å ta sjansen på det? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #27 Del Skrevet 3. mars 2022 Og eg som syns det er litt pes å berre holde av ein laurdag til sånt liksom🤪🙈 Skilnad på folk.. Anonymkode: 3a585...234 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2022 #28 Del Skrevet 3. mars 2022 Herregud.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. mars 2022 #29 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Og eg som syns det er litt pes å berre holde av ein laurdag til sånt liksom🤪🙈 Skilnad på folk.. Anonymkode: 3a585...234 Samme her. Hadde nesten blitt glad om jeg hadde blitt invitert på utdritningslag til Dubai, kjempeenkelt å si nei i så fall 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. mars 2022 #30 Del Skrevet 3. mars 2022 Jdz skrev (1 time siden): Ingen bør dra på fyllefest i Dubai. Selv om det er lov å selge alkohol på enkelte hoteller og spesielle utsalg for de med lisens, er det strengt forbudt å være beruset. Dette gjelder også for turister. Så lenge man oppfører seg normalt og ikke tiltrekker seg politiets oppmerksomhet går det jo vanligvis bra, men her er det snakk om et utdrikningslag. Er det virkelig verdt å ta sjansen på det? Så lenge de holder seg på hotellet og ikke ute på gaten, vil det gå fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #31 Del Skrevet 3. mars 2022 Så bruden elsker Dubai. Hva med de aktuelle gjestene? Elsker de også Dubai? Har de råd til å reise dit for et utdrikningslag? Har de anledning til å bruke av ferien sin til et slikt formål? Dette må du spørre alle aktuelle deltakere om i forkant. Anonymkode: 6d813...8ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #32 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte kanskje prøve å få spons på deler av turen, i bytte mot IG-innlegg. Vet ikke om det er realistisk. Flere av de som evt. vil være med, har femsifret antall følgere på IG. Anonymkode: 160b4...097 😂 Anonymkode: 552c6...88e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2022 #33 Del Skrevet 3. mars 2022 Tipper det koster minimum 10 000 kr for en langhelg. Lykke til med å få med folk på det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #34 Del Skrevet 3. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Dersom alle venninnene: 1. Liker Dubai 2. Har over gjennomsnitts god økonomi 3. Kan når som helst ta seg fri fra jobb i flere dager så er det vel greit. Hvis ikke: Nei. Anonymkode: f74f0...20f 4. Er harrytasser som driter i grove menneskerettsbrudd og elendig kvinnesyn Anonymkode: b13bc...bb1 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #35 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenkte kanskje prøve å få spons på deler av turen, i bytte mot IG-innlegg. Vet ikke om det er realistisk. Flere av de som evt. vil være med, har femsifret antall følgere på IG. Anonymkode: 160b4...097 Enda større grunn til å gå foran som gode forbilder og ikke støtte slike regimer. Anonymkode: bc5cf...ab0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #36 Del Skrevet 3. mars 2022 Tidenes dårligste forslag. Finn på noe hyggelig på hjemstedet som ikke koster skjorta! Anonymkode: 183c8...2ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. mars 2022 #37 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Glemte kanskje å nevne at bruden elsker Dubai etter å ha vært der en gang, og har snakket om å ta med venninegjengen dit. Så alle kommentarer her er ikke relevante. Anonymkode: 160b4...097 Hvorfor legger du ut en tråd hvis alle kommentarer her ikke er relevante? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #38 Del Skrevet 3. mars 2022 O.G. skrev (1 time siden): Hvorfor legger du ut en tråd hvis alle kommentarer her ikke er relevante? Det er trollets fremgangsmåte Anonymkode: 2ef3f...dbc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #39 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dersom alle venninnene: 1. Liker Dubai 2. Har over gjennomsnitts god økonomi 3. Kan når som helst ta seg fri fra jobb i flere dager så er det vel greit. Hvis ikke: Nei. Anonymkode: f74f0...20f Du glemte punkt 4.: Er nek som driter i arbeideres forhold, og synes bedritent kvinnesyn og nedrakking av minoriteter er ok. Anonymkode: ce913...73b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. mars 2022 #40 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du glemte punkt 4.: Er nek som driter i arbeideres forhold, og synes bedritent kvinnesyn og nedrakking av minoriteter er ok. Anonymkode: ce913...73b Så lenge de får billig alkohol og fest, er det ikke så nøye. Drikke seg full kan de gjøre i et sivilisert land og da kan de også gå rundt og rave fulle på byen helt til de blir bortvist av politiet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå