Gå til innhold

Beklager så mye til alle folk der ute..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vet ❤

Anonymkode: 55d8f...eb2

  • Liker 12
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke trenge å beklage eller unnskylde for det en gal mann står bak. Og alle med litt omløp mellom ørene forstår forskjellen. Jeg får rett og slett vondt av alle dere som opplever å sitte med skyldfølelse og skam om dagen, eller som opplever hets ❤️❤️❤️

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet vi alle sammen! :) 
Er ikke deres feil dette her! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg lager denne innlegg, er fordi 2 folk på butikken ble sinte på meg i butikken i dag. :( De hørte at jeg snakket russisk på telefonen. Og sa at alt var vår feil. 
Jeg er veldig lei meg. 

Anonymkode: 5071f...c64

  • Liker 1
  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke beklage, dette er ikke din feil! Russere flest vil ha fred, og det forstår intelligente mennesker. Dessverre er det mange idioter som ikke forstår dette, ikke beklag deg til dem. Er født i St. Petersburg og jeg er stolt av mitt hjemsted. Dette kommer aldri til å endre seg. Putin kan dra en viss plass... 😈

Anonymkode: 8231c...a25

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, stakkars! Håper at folk tar til vett og ikke lar dette gå ut over vanlige mennesker som ikke har noe med dette å gjøre.♥️

Anonymkode: 0e070...0f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Grunnen til at jeg lager denne innlegg, er fordi 2 folk på butikken ble sinte på meg i butikken i dag. :( De hørte at jeg snakket russisk på telefonen. Og sa at alt var vår feil. 
Jeg er veldig lei meg. 

Anonymkode: 5071f...c64

Det er bare syke mennesker som sier sånt. Ikke hør på det. Russerhatet florerer, men gå med hodet hevet, du har ikke startet noen krig! 

Anonymkode: 8231c...a25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er russisk og jeg har bodd i Norge i snart 4 år. 
Dette er IKKE det vi vil!! Ingen vanlige russere utenom Putin og hans regjering vil dette.
Jeg beklager on behalf of russland. Vær så snill, ikke være sint på oss russere. :( 
Det er Putin som er gal.

Anonymkode: 5071f...c64

Vi vet at det ikke er deres skyld.Vi er ikke sinte på dere❤️ Vi er sinte på sinnsyke Putin og hans lakeier.

Endret av Adrenalina1
  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi vet ❤

Anonymkode: 55d8f...eb2

Nei, det er det ikke alle som vet! Mange stakkars russere har blitt dømt og ropt stygge ting etter i det siste. 

Anonymkode: 0dd55...caa

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, det er det ikke alle som vet! Mange stakkars russere har blitt dømt og ropt stygge ting etter i det siste. 

Anonymkode: 0dd55...caa

Nei, men det er jammen meg ikke alle som skjønner at himmelen er blå heller, noen går rundt og tror at den er grå uansett vær. OPPEGÅENDE mennesker oppfører seg ikke slik. Gi faen i dem!

Anonymkode: d6f1d...f09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er russisk og jeg har bodd i Norge i snart 4 år. 
Dette er IKKE det vi vil!! Ingen vanlige russere utenom Putin og hans regjering vil dette.
Jeg beklager on behalf of russland. Vær så snill, ikke være sint på oss russere. :( 
Det er Putin som er gal.

Anonymkode: 5071f...c64

Jeg har hele tiden tenkt at det er Putin. Og at befolkningen i Russland er uskyldige som blir rammet av sanksjonene. At dette vil få befolkningen til å snu ryggen til Putin. 
Befolkningen blir også lurt av massiv propaganda, så det kan få noen til å tro at det Putin gjør er bra.

Hadde jeg møtt deg hadde jeg aldri holdt deg personlig ansvarlig på noen måte. Jeg hadde heller spurt hvordan du har det, for dette forstår jeg at må være vanskelig og frustrerende

Anonymkode: 4c89f...cef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Grunnen til at jeg lager denne innlegg, er fordi 2 folk på butikken ble sinte på meg i butikken i dag. :( De hørte at jeg snakket russisk på telefonen. Og sa at alt var vår feil. 
Jeg er veldig lei meg. 

Anonymkode: 5071f...c64

Da vil jeg beklage på vegne av det norske folk😔 

Dette er typisk folk fra 60 år og oppover, spesielt damer. Var de såpass gamle? For da skal du vite at det er et kjent fenomen som rammer etniske nordmenn også.

Anonymkode: 4c89f...cef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er russisk og jeg har bodd i Norge i snart 4 år. 
Dette er IKKE det vi vil!! Ingen vanlige russere utenom Putin og hans regjering vil dette.
Jeg beklager on behalf of russland. Vær så snill, ikke være sint på oss russere. :( 
Det er Putin som er gal.

Anonymkode: 5071f...c64

hvorfor  protesterer dere ikke imot diktaturet i Russland?

En ting er sikkert Russland har nå visst sitt sanne jeg. 

Dere har hatt en morder, en falsk, en djevelsk og en maktsyk president i landet uten at dere har ofret dere en tanke? 

i dag er beviset på at morderen som dere har til president har drept mennesker forut. 

 

Anonymkode: 2e186...740

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

hvorfor  protesterer dere ikke imot diktaturet i Russland?

En ting er sikkert Russland har nå visst sitt sanne jeg. 

Dere har hatt en morder, en falsk, en djevelsk og en maktsyk president i landet uten at dere har ofret dere en tanke? 

i dag er beviset på at morderen som dere har til president har drept mennesker forut. 

 

Anonymkode: 2e186...740

Russland har diktatur. Befolkningen bestemmer ingenting. Putin har endret på lovverk for å få sitte så lenge han vil. Han driver propaganda og lurer befolkningen fordi han vet at hvis de visste sannheten hadde fler snudd ryggen til.

Er du helt dust?

Anonymkode: 4c89f...cef

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

hvorfor  protesterer dere ikke imot diktaturet i Russland?

En ting er sikkert Russland har nå visst sitt sanne jeg. 

Dere har hatt en morder, en falsk, en djevelsk og en maktsyk president i landet uten at dere har ofret dere en tanke? 

i dag er beviset på at morderen som dere har til president har drept mennesker forut. 

 

Anonymkode: 2e186...740

Det er mulig det forgår protester i Russland. Det kan hende ingen tør å gå i protest fordi de risikerer at det kan få konsekvenser.

Anonymkode: 4c89f...cef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er russisk og jeg har bodd i Norge i snart 4 år. 
Dette er IKKE det vi vil!! Ingen vanlige russere utenom Putin og hans regjering vil dette.
Jeg beklager on behalf of russland. Vær så snill, ikke være sint på oss russere. :( 
Det er Putin som er gal.

Anonymkode: 5071f...c64

Tror de fleste av oss skjønner dette. Det jeg likevel tror de fleste av oss ikke skjønner helt er hvordan såpass mange russere likevel har latt seg blende av Putins propaganda? Og gjør det fortsatt😳 At mange FORTSATT ser på ham som en magisk helt.

Og ja, hvordan har han klart å få med seg så mange støttere oppi dette tross alt?

Du som russer og som kanskje kjenner noen russere som er Putin tilhengere. Hva sier de nå?! Er det sant at det er først nå med økonomiske sanksjoner at folk begynner å åpne øynene for Putins handlinger?

Det kan ihvertfall neppe kun være Putin og hans regjering som støtter dette, da ville det ikke vært mulig å la seg gjøre. Det er fortsatt så altfor mye som skurrer her. Håper vi får noen klarere svar snart😞

Anonymkode: d8e11...520

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Da vil jeg beklage på vegne av det norske folk😔 

Dette er typisk folk fra 60 år og oppover, spesielt damer. Var de såpass gamle? For da skal du vite at det er et kjent fenomen som rammer etniske nordmenn også.

Anonymkode: 4c89f...cef

Jeg er 60, men kunne aldri oppført meg på den måten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...