AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Del Skrevet 1. mars 2022 Hei, datteren min på snart 13 ønsker seg nye rideting. Hva bør jeg kjøpe hun går fortsatt bare på rideskole, pisk, chaps? Hun har 4 ridebukser, masse ridestrømper, 2 par ridesko, to par ridestøvler, to ridehjelmer, 3 ridevester. Anonymkode: 932c7...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Del Skrevet 1. mars 2022 Høres ut som hun har mer enn nok fra før.. OM du skal kjøpe noe, ville jeg hørt med rideskolen hva de anbefaler av utstyr. Anonymkode: 245e1...9a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 Ridehansker? Ellers har hun vel alt hun trenger og vel så det. Anonymkode: 50666...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Del Skrevet 1. mars 2022 Jeg hadde kjøpt noen litt ekstra lekre ridehansker til spesielle anledninger (større treninger/stevner osv). Husker jeg selv syntes det var stas. Anonymkode: d15e0...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #5 Del Skrevet 1. mars 2022 En hest. Anonymkode: 951fe...df1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #6 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ridehansker? Ellers har hun vel alt hun trenger og vel så det. Anonymkode: 50666...52b Hun har 5 par ridehansker, glemte å skrive det Anonymkode: 932c7...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #7 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En hest. Anonymkode: 951fe...df1 Hun får hest til jul Anonymkode: 932c7...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #8 Del Skrevet 1. mars 2022 Høres ut som hun har mer enn nok klær/utstyr for en rideskoleelev. Nå er det mulig tidene har forandret seg, men da jeg var tenåring og rideskoleelev var det flere av oss som var hestepassere for favoritthesten vår en dag eller to i uka. Rideskolen hadde pusseutstyr etc., men de fleste av oss valgte å skaffe eget utstyr etter hvert. Om hun skal få hest etter hvert kan det jo være et alternativ å begynne å kjøpe pussesaker etc. som hun vil trenge når hun skal stelle egen hest. Anonymkode: 8a18b...fdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 6. mars 2022 #9 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 14.15): Hei, datteren min på snart 13 ønsker seg nye rideting. Hva bør jeg kjøpe hun går fortsatt bare på rideskole, pisk, chaps? Hun har 4 ridebukser, masse ridestrømper, 2 par ridesko, to par ridestøvler, to ridehjelmer, 3 ridevester. Anonymkode: 932c7...cc4 Hva med å heller gi henne «gavekort» på ekstra ridetimer? Høres ut som hun har det rideutstyret hun trenger allerede, men ekstra tid med hest vil hun nok elske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #10 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 14.29): Hun får hest til jul Anonymkode: 932c7...cc4 Da håper jeg virkelig at dere voksne er hestevant og har mulighet både økonomisk og praktisk å ha ansvaret for en hest. Husk forsikring. Anonymkode: f361a...6e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Del Skrevet 8. mars 2022 Hvorfor skal hun ha pisk tenker du? Høres ut som at hun har mer enn nok. Anonymkode: e4033...649 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 9. mars 2022 #12 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3/1/2022 den 20.06): Høres ut som hun har mer enn nok klær/utstyr for en rideskoleelev. Nå er det mulig tidene har forandret seg, men da jeg var tenåring og rideskoleelev var det flere av oss som var hestepassere for favoritthesten vår en dag eller to i uka. Rideskolen hadde pusseutstyr etc., men de fleste av oss valgte å skaffe eget utstyr etter hvert. Om hun skal få hest etter hvert kan det jo være et alternativ å begynne å kjøpe pussesaker etc. som hun vil trenge når hun skal stelle egen hest. Anonymkode: 8a18b...fdd Enig i dette. Husker jeg var kjempeglad i min egen pusseboks med egne børster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #13 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 15.50): Hvorfor skal hun ha pisk tenker du? Høres ut som at hun har mer enn nok. Anonymkode: e4033...649 Pisk er fint å ha fordi det er et “verktøy” når man rir Anonymkode: 932c7...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå