Gå til innhold

dagens kvinner bør ikke hvelge hvit brudekjole

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Vi trenger jo heller ikke å gifte oss da vi forsørger oss selv, og bestemmer hvor skapet skal stå.

Menn bør foresten ikke få kjøre opp til motoriserte fartøy da d er de som står for de største ulykkene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi bør la være å gifte oss i det heletatt' date=' så lenge dagens menn ikke blir tørre bak øra før de er nærmere 60.[/quote']

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi bør la være å gifte oss i det heletatt' date=' så lenge dagens menn ikke blir tørre bak øra før de er nærmere 60.[/quote']

om det er noen som ikke blir tørr bak ørene så er det dere

det meste av det dere har oppnådd i dette samf. er takket være (dumsnille) menn som har sydd puter under armene på dere. :evil:

prøv ikke å påstå at flertallet av dere kan forsørge dere selv uten å sammtidig å ha et nettverk av støtteordninger rundt dere.

snørr-gul er en farge som kler mange av dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg fryktelig til en mann kommer og syr puter under armene mine! Skulle gjerne hatt en støtteordning også.

Hvis jeg får støtteordning og puter skal jeg kanskje gidde å la meg provosere av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er noen som ikke blir tørr bak ørene så er det dere

det meste av det dere har oppnådd i dette samf. er takket være (dumsnille) menn som har sydd puter under armene på dere.

prøv ikke å påstå at flertallet av dere kan forsørge dere selv uten å sammtidig å ha et nettverk av støtteordninger rundt dere.

Jeg er veldig tørr bak ørene jeg. Jeg trenger ikke hjelp fra mamma og pappa for å sørge for meg sjøl og mine.

Og, husk, Ford, er langt flere menn som har fått sydd puter under armene av mammaene deres, fordi de skal dulle med de selv når de er blitt voskne. Og når de blir gift, og har flyttet, så kjøper mamma fremdeles klær til dem og innreder huset og til og med.

Fordi tøffelhelten ikke sier noe som helst.

Og jeg kan forsørge meg selv uten støtteorndinger. Få ungene i barnehage og få meg en jobb: fiks ferdig!

Har du ikke hatt et godt forhold til mor du da, Ford?

Dakkar deg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
hvit står for renhet og passer dere ikke

dere bør velge en rød en eller aller helst en snørr-gul en.

Du er så ............................ ja, det finnes ikke ord.

Hællandussen så blåst det går ann og være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kanskje dette er noe du heller kan ta opp med din fremtidige kone?

heldige henne, som har en mann som er interessert i design og farger!

du kan sikkert gi henne gode råd om hvilke farger hun kler og hvilket snitt hun skal ha. ellers så er det jo et eget bryllupsforum her på kg, hvor du kan få nyttige tips og snakke med likesinnede om akkurat bryllup og alt som følger med. ettersom ikke alle er like interssert i bryllup og slikt, er det greit om slike innlegg som har med det å gjøre blir postet der inne.

nå kunne du kanskje trengt en liten fashion-oppdatering m.h.t den snørrgule fargen som du ser ut til å ha sansen for. det er ikke heldig å ha denne nyansen på en brudekjole, etter mitt syn. få kvinner kler denne fargen, og i bryllup står man jo naturlig ikke så fritt til å følge sin egen smak som ellers. det er jo visse tradisjoner å ta hensyn til. men resten av farge -og snitt-diskusjonen kan vi vel ta inne på "bryllup"?

alltid koselig å få en til med :)

*ravna* (jo det er en stille kveld..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns vi skal la lille ford være alene. han kan ikke noe for at han har stått rolig mens resten av verden spinner rundt.

Med den holdningen kan det jo hende han forblir ganske alene, og når han er eldre og gråere så kanskje han kommer på andre tanker.

Jeg skal gifte med i hvit kjole selv om jeg har et barn og planlegger å få flere.

Synes liksom at vi er ferdig med begrepene; leve i synd, og uekte barn. det hører gamledager til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner seg disse putesyende mennene og støtteordningene??? Jeg er sliten og drittlei og trenger begge deler som ren akutthjelp snarest!

Leo

(Har hatt en hard dag....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo også slik at en skitten, uvasket snørr-gul brudekjole kunne betraktes som kunst for mange av dagens unge kvinner siden den da står i stil med deres livsstil.

f.eks så skal et kunstnerisk portrett si noe om den personen den portretterer. Noe mer utover det å ligne rent utsenesmessig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...