AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Del Skrevet 28. februar 2022 Hei alle kloke mennesker der ute. Jeg hadde eggløsning torsdag 24/2, noe jeg er 99% sikker på, da jeg satte Ovitrelle tirsdag 22/2 og hadde positiv eggløsningstest 23/2. Fra og med onsdagen 23/2 har jeg hatt eggløsningsslim for første gang. Det var ganske mye onsdag og torsdag, og «normal» mengde fredag og lørdag, mens i går var det ganske mye igjen. Noen som har erfaringer med dette? Har som nevnt ikke hatt slim før, men har lest at det stortsett kommer noen dager før eggløsning og ikke at det varer i flere dager etterpå Anonymkode: 65f6e...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Del Skrevet 28. februar 2022 Følger Anonymkode: 65f6e...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 Ingen? Anonymkode: 65f6e...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2/28/2022 den 18.03): Hei alle kloke mennesker der ute. Jeg hadde eggløsning torsdag 24/2, noe jeg er 99% sikker på, da jeg satte Ovitrelle tirsdag 22/2 og hadde positiv eggløsningstest 23/2. Fra og med onsdagen 23/2 har jeg hatt eggløsningsslim for første gang. Det var ganske mye onsdag og torsdag, og «normal» mengde fredag og lørdag, mens i går var det ganske mye igjen. Noen som har erfaringer med dette? Har som nevnt ikke hatt slim før, men har lest at det stortsett kommer noen dager før eggløsning og ikke at det varer i flere dager etterpå Anonymkode: 65f6e...987 Fikk noe så lignet eggløsningsslim frem mot ikm, men var da gravid Anonymkode: 271fc...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlilleflokk<3 Skrevet 13. mars 2022 #5 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 18.03): Hei alle kloke mennesker der ute. Jeg hadde eggløsning torsdag 24/2, noe jeg er 99% sikker på, da jeg satte Ovitrelle tirsdag 22/2 og hadde positiv eggløsningstest 23/2. Fra og med onsdagen 23/2 har jeg hatt eggløsningsslim for første gang. Det var ganske mye onsdag og torsdag, og «normal» mengde fredag og lørdag, mens i går var det ganske mye igjen. Noen som har erfaringer med dette? Har som nevnt ikke hatt slim før, men har lest at det stortsett kommer noen dager før eggløsning og ikke at det varer i flere dager etterpå Anonymkode: 65f6e...987 Hei!:) Jeg opplevde dette nå nettopp, første gang på Ovitrelle denne syklusen og var kjempespent. Testet negativt på graviditetstest på dag 11 og 12. og fikk isteden masse EL slim over flere dager og litt smerter i den ene eggstokken. Jeg testet ikke for eggløsning etter sprøyta, så hos meg vil jeg tro at eggløsning ikke kom når den skulle etter Ovitrelle. Gynekologen min syns dette hørtes veldig rart ut og mente at det var lite sannsynlig at jeg fikk EL så sent siden jeg brukte Ovitrelle. Så jeg er egentlig bare veldig forvirret😂 fikk mensen i dag, og fikk da en veldig lang syklus på 45 dager… håper det er tegn på graviditet for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå