Gå til innhold

Eggløsningsslim etter eggløsning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle kloke mennesker der ute. 
Jeg hadde eggløsning torsdag 24/2, noe jeg er 99% sikker på, da jeg satte Ovitrelle tirsdag 22/2 og hadde positiv eggløsningstest 23/2. Fra og med onsdagen 23/2 har jeg hatt eggløsningsslim for første gang. Det var ganske mye onsdag og torsdag, og «normal» mengde fredag og lørdag, mens i går var det ganske mye igjen. Noen som har erfaringer med dette? Har som nevnt ikke hatt slim før, men har lest at det stortsett kommer noen dager før eggløsning og ikke at det varer i flere dager etterpå

Anonymkode: 65f6e...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2/28/2022 den 18.03):

Jeg hadde eggløsning torsdag 24/2, noe jeg er 99% sikker på, da jeg satte Ovitrelle tirsdag 22/2 og hadde positiv eggløsningstest 23/2. Fra og med onsdagen 23/2 har jeg hatt eggløsningsslim for første gang. Det var ganske mye onsdag og torsdag, og «normal» mengde fredag og lørdag, mens i går var det ganske mye igjen. Noen som har erfaringer med dette? Har som nevnt ikke hatt slim før, men har lest at det stortsett kommer noen dager før eggløsning og ikke at det varer i flere dager etterpå

Fikk noe så lignet eggløsningsslim frem mot ikm, men var da gravid :)

Anonymkode: 271fc...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 18.03):

Hei!:) 

Jeg opplevde dette nå nettopp, første gang på Ovitrelle denne syklusen og var kjempespent.

Testet negativt på graviditetstest på dag 11 og 12. og fikk isteden masse EL slim over flere dager og litt smerter i den ene eggstokken. Jeg testet ikke for eggløsning etter sprøyta, så hos meg vil jeg tro at eggløsning ikke kom når den skulle etter Ovitrelle. Gynekologen min syns dette hørtes veldig rart ut og mente at det var lite sannsynlig at jeg fikk EL så sent siden jeg brukte Ovitrelle. Så jeg er egentlig bare veldig forvirret😂 fikk mensen i dag, og fikk da en veldig lang syklus på 45 dager… 

håper det er tegn på graviditet for deg:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...