Gå til innhold

Hoppe av i svingen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har blitt gravide av å hoppe av i svingen?   Tar gjerne i mot egne erfaringer.

Anonymkode: 6f894...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg,3 ganger😅Ikke en safe metode for å si det sånn. Viktig med prevensjon.

Anonymkode: ce2bb...377

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis for meg brukte mine foreldre det som prevensjon 🤪🤪 effektiv var det ikke for her er jeg. Sånn utover det har jeg ikke behov for å vite detaljer 🙈

Anonymkode: 52d30...e96

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annemor1444

Off🙈 er visst vinterferie hos meg også men nå klarte jeg ikke dy meg.. jeg liker best å hoppe av på rette sletter og hittil hakke jeg blitt gravid av det, jeg har blitt gravid på den go’e gammeldagse måten😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det har funket fin-fint som prevensjon i 10 år. Har blitt gravid på 1. til 2. forsøk fire ganger når det var ønsket. Men man vet jo ikke om det funker før det ikke funker😉

Anonymkode: 7c15c...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Vet om ei som er blitt det så ikke lurt å bruke det for å unngå graviditet. Vil du unngå å bli gravid/at dama blir gravid så bruk prevensjon. Aldri 100% sikker det heller men bedre enn å hoppe av i svingen i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan komme noe ut, (precum), men er selvfølgelig viktig å gå tidlig nok ut og :) anbefaler mest metoden dersom dere "venter på prøving" sånn at det ikke gjør noe om det blir baby. 

Vi hoppet av i svingen i ti mnd med tidlig ut og ble ikke gravid. hadde sex ofte på El dagen. Ble gravid 3mnd etter prøving, den mnd vi traff helt samme dag som El (ikke dagen før). 

Anonymkode: ba19a...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg er uten kondom har vi analsex. Noe for deg/dere?

Anonymkode: b55ea...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Hun er 7 nå 🤣 Hoppet av i svingen i 1 år og han kom aldri inni meg så sjokket var stort kan man si..

Kjenner flere som har blitt gravid av det... 

Anonymkode: 2f1db...273

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid med å hoppe av i svingen, men mistenker også ar gutten bare lot som om han kom i håndkle etterpå, men egentlig kom inni meg. 

Jævla rasshøl. 

Jeg tok abort og snakket aldri mer med han.

Anonymkode: 9e084...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare les litt tidligere innlegg på KG, så får du se hvor mange som hopper av i svingen og dermed blir sjokkert av at man har blitt gravid 😂 også at mannen ikke ønsker barn i tillegg da 😝

Anonymkode: 67ecf...97b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ble gravid av å hoppe av i svingen!  Beholdt barnet og i dag er hun 26 år og en fantastisk smart, ambisiøs, omsorgsfull og nydelig ung kvinne som jeg elsker over alt på jord ❤️

Anonymkode: 98d89...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp, hun er snart 17. Det gikk bra i to år, men han prøvde alltid å hoppe av i veldig god tid når jeg var i nærheten av eggløsning.

Anonymkode: 48ac4...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Har hoppet av i svingen i 1 år, ingen graviditet enda. Skal begynne prøvingen til høsten, så det går forsåvidt fint om noe skulle skje. Ville ikke brukt det som sikker prevensjon da, noen blir jo nesten gravide bare de tenker på det.

Anonymkode: b0ba3...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...