Gå til innhold

Delta ga long covid, hva nå med omikron?

Jadzia

Anbefalte innlegg

Jeg hadde delta før jul. Fikk long covid og har så smått begynt å komme meg igjen. Ikke helt på plass, men jeg har merket oppgangen gradvis. Endelig etter flere måneder med dårlig mage, kvalme, hodepine og en enorm slapphet. Nå i helga testet jeg positivt igjen. Denne gangen på omikron. Er det noen som har erfaring med long covid etter delta og så omikron? Redd jeg skal slås rett tilbake til der jeg var for 3 måneder siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir jo anekdotisk, men alle jeg kjenner (unge, friske mennesker) som har fått omikron har blitt helt utslått av utmattelse, og ingen av de er på beina igjen enda.

Anonymkode: 97084...780

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min niese er i begynnelsen av 20-årene. Hadde omikron nå for et par-tre uker siden. Var i elendig form et døgn, deretter lite syk - men siden hun ble "frisk" har hun knapt orket å gå i butikken. Hun er trippelvaksinert, slank, frisk og ung.

Anonymkode: 7d893...ecd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette blir jo anekdotisk, men alle jeg kjenner (unge, friske mennesker) som har fått omikron har blitt helt utslått av utmattelse, og ingen av de er på beina igjen enda.

Det blir det ja. For jeg på min side testet positivt på torsdag og er bare litt ekstra trøtt. Har både gått tur hver dag og i går trente jeg. 

Så det gjelder jo ikke alle at man blir helt slått ut av utmattelse. Jeg er bare litt småsliten og jeg har vel sikkert fortsatt viruset i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Av alle de jeg kjenner som har fått omikron har ingen fått utmattelse, unge som gamle.

Anonymkode: 3e289...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...