dillogdall Skrevet 28. februar 2022 #1 Del Skrevet 28. februar 2022 Etter mange år som særs overvektig, og perioder med tunge tider mentalt, må jeg nå ta tak i livet mitt. Jeg har vært 142 kg som alltimehigh, og skal aldri tilbake dit igjen. Jeg begynte å legge på meg i midten av 20-årene, og ting ble ikke lettere med kjæreste, samboer, ekteskap og to unger. Nå sliter eldstemann med sine ting, både hjemme og på skolen, og det går utover psyken til hu' mor. Jeg tok kontakt med psykolog hos kommunen jeg bor i, og har hatt noen timer hos henne. Ting begynner å ramle litt på plass, og jeg går ikke rett til katastrofetankene når ting skjer. Jeg var veldig ivrig på trening til etter at jeg traff mannen, og trente gjerne 5-6 dager i uka. Jeg vet jo at jeg kan, og at jeg trives med det... Nå spiller jeg padel innimellom med bedriftsidrettslaget, og det er veldig gøy. Skal også melde meg inn i nytt treningssenter denne uka, har vært der på kurs, og vet at jeg har god kjemi med den ene PT'en. Planen er å kjøpe noen timer hos han, bare for å komme igang litt. Vekt på fredag var 134,5 kg, og første mål er 129,9 25/2: 134,5 kg 4/3: 11/3: 18/3: 25/3: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 1. mars 2022 #2 Del Skrevet 1. mars 2022 dillogdall skrev (På 28.2.2022 den 7.56): Etter mange år som særs overvektig, og perioder med tunge tider mentalt, må jeg nå ta tak i livet mitt. Jeg har vært 142 kg som alltimehigh, og skal aldri tilbake dit igjen. Jeg begynte å legge på meg i midten av 20-årene, og ting ble ikke lettere med kjæreste, samboer, ekteskap og to unger. Nå sliter eldstemann med sine ting, både hjemme og på skolen, og det går utover psyken til hu' mor. Jeg tok kontakt med psykolog hos kommunen jeg bor i, og har hatt noen timer hos henne. Ting begynner å ramle litt på plass, og jeg går ikke rett til katastrofetankene når ting skjer. Jeg var veldig ivrig på trening til etter at jeg traff mannen, og trente gjerne 5-6 dager i uka. Jeg vet jo at jeg kan, og at jeg trives med det... Nå spiller jeg padel innimellom med bedriftsidrettslaget, og det er veldig gøy. Skal også melde meg inn i nytt treningssenter denne uka, har vært der på kurs, og vet at jeg har god kjemi med den ene PT'en. Planen er å kjøpe noen timer hos han, bare for å komme igang litt. Vekt på fredag var 134,5 kg, og første mål er 129,9 25/2: 134,5 kg 4/3: 11/3: 18/3: 25/3: Velkommen i gjengen og lykke til 😊 Heier på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 Slenger meg meg @Wit og sier velkommen i gjengen! Så bra at du vil ta tak, heier på deg 👏💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillogdall Skrevet 4. mars 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mars 2022 Wit skrev (På 1.3.2022 den 13.32): Velkommen i gjengen og lykke til 😊 Heier på deg! Bokdamen skrev (På 1.3.2022 den 19.09): Slenger meg meg @Wit og sier velkommen i gjengen! Så bra at du vil ta tak, heier på deg 👏💪 Tusen takk for velkomst, nå gjelder det bare å huske å komme innom her innimellom... 😆 Mitt største problem vektmessig er at jeg spiser for mye snop, og det har jeg ikke vært flink til å ta tak i denne uka. Jeg vet at jeg kommer til å gå ned ganske mange kilo dersom jeg regulerer det, men det er jo så godt.... Nedgang denne uka; -0,2 kg Total nedgang; -0,2 kg 25/2: 134,5 kg 4/3: 134,3 kg 11/3: 18/3: 25/3: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 dillogdall skrev (1 time siden): Mitt største problem vektmessig er at jeg spiser for mye snop, og det har jeg ikke vært flink til å ta tak i denne uka. Jeg vet at jeg kommer til å gå ned ganske mange kilo dersom jeg regulerer det, men det er jo så godt.... Kjenner den følelsen veldig godt! Mitt tips er å ikke ha det i hus 😅 Jeg har siden jeg startet hatt lørdagsgodt og ellers ingen snop i hus. Kjøper en pose smågodt på lørdager og deler bitene i tre. Smaken er like god! Lenge var det 10 biter da jeg telte kalorier som strengest, nå er jeg mer avslappet og jeg slår av og til ut håret med opptil 15. Har perfeksjonert de 10 bitene og har en ultimat kombinasjon som dekker alle mine smågodtbehov 😂 Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå