Gå til innhold

Hvilket apparat bør jeg kjøpe

Gjest Gjest_Zaphirre_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Zaphirre_*

Typen skal kjøpe et treningsapparat til meg, jeg har superlyst å trene hjemme.

Liker ikke å sykle inne, så det må være noe annet enn sykkelmaskin/løpemaskin.

Da det er bedre ute.

Hva anbefaler dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet iallfall hva JEG har lyst på, ikke at jeg vet hva det heter, men tror de kaller det trappe/tråkkemaskin? Du står iallfall og tråkker i en evighet! Men vet ikke om det var det du ville la være å ha siden du kan like greit ha vanlige trapper da :P

Hmmm... romaskin! Da trener du jo både armer, bein, mage og alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kjøpt treningsapparat. Skikkelige greier er knalldyre. Det er ikke mange som gidder å trene hjemme i det lange løp. Står mange apparat å støver rundt i de tusen hjem. Hadde heller meldt meg på et studio og fått dem til å sette opp treningsprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg vet det, men jeg har vært støttemedlem i sats i 1 år nå, og melder meg ut. Liker best å trene sammen med noen. Og når typen ikke vil trene så kjenner jeg ingen andre der jeg bor nå. Har vært medlem her på østlandet i 1 år, og jeg har trent flere ganger i bergen og hjemme enn jeg har trent her. Så det sier litt.

Har kikket på ellipse maskin, sånn langrenn maskin. Koster 6000-8000 for en skikkelig en.

Også koster det 6000 å være støttemedlem hos sats. Så da melder jeg meg bare ut for et år! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle hatt et utholdenhetsapparat hjemme så hadde det blitt spinningsykkel, uten tvil. Men siden du ikke liker å sykle inne så passer jo det dårlig. Som en god nr.2 har jeg romaskin. En skikkelig god romaskin.

Om du liker ellipsemaskinen så er det ingen ting i veien for å kjøpe en sånn, da får du med overkroppen også. Men personlig ville jeg valgt sykkel eller romaskin.

Håper du finner noe du vil trives med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...