Gå til innhold

TV serien Pørni

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Betalte for viaplay en mnd da sesong 1 kom. Gjorde samme nå med sesong 2. 

Helt fantastisk serie, mange gjenkjennelige øyeblikk 🤩

Anonymkode: 5d5c6...2ee

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg elsker serien og syntes hun gjør beste figur sålangt, hun ER liksom Pørni.

Anonymkode: 94a54...fcc

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den serien. Til og med min samboer likte den godt! Vi så den sammen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Betalte for viaplay en mnd da sesong 1 kom. Gjorde samme nå med sesong 2. 

Helt fantastisk serie, mange gjenkjennelige øyeblikk 🤩

Anonymkode: 5d5c6...2ee

Kan man kjøpe kun en mnd med viaplay? jeg digget første sesong🥰men hadde innloggingen til en veninne(familie abb)

Anonymkode: f643a...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantastisk. Steensrups gjennombrudd. Har alltid synes hun har vært for mye, men dette er en bragd. Et mesterverk av en hverdagslig serie. Bedre enn å lese Knausgård.

Anonymkode: d6b88...04d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig fin serie!! Tar mye av tidsånden på kornet også. Alltid likt Henriette Steenstrup, men hun er jammen enda bedre enn jeg først trodde. 

Anonymkode: 3e265...ec1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg virker som den eneste som syntes den var.. meh… sett det før. Ingen spesielt spennende storyline, og heller ikke supermorsom. Nå har jeg ikke sett hele da, kun 5 episoder kanskje?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kan man kjøpe kun en mnd med viaplay? jeg digget første sesong🥰men hadde innloggingen til en veninne(familie abb)

Anonymkode: f643a...058

Du kjøper viaplay, og så sier du opp med samtidig. :) Da har du den for én mnd

Anonymkode: 537b3...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hele familien elsker serien! Helt fantastisk serie, så ekte, så morsom og innimellom trist. Gleder meg til sesong tre allerede 😄 

Anonymkode: f00bf...1f5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (På 2/28/2022 den 8.40):

Jeg har aldri hatt særlig sans for Henriette Steenstrup da jeg synes hun kan være litt masete, MEN Pørni altså - jeg synes hun er skikkelig god i denne og flott serie er det også. 

Så enig! Jeg gadd ikke se serien da den kom for jeg orket ikke en hel serie med Steenstrup. Men så ble jeg nysgjerrig når folk roste serien, så nå har jeg slukt sesong 1 og godt i gang med 2. Så bra! Ser Henriette i et helt nytt lys nå. Så god skuespiller 💕

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokoloko skrev (På 6.3.2022 den 21.13):

Jeg virker som den eneste som syntes den var.. meh… sett det før. Ingen spesielt spennende storyline, og heller ikke supermorsom. Nå har jeg ikke sett hele da, kun 5 episoder kanskje?

Enig med du! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker serien, men kan ikke fordra den eldste datteren. Den mest usympatisk og uselvstendig 20-åringen jeg har sett.

Anonymkode: 75cf0...bda

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Liker serien, men kan ikke fordra den eldste datteren. Den mest usympatisk og uselvstendig 20-åringen jeg har sett.

Jaaaaa!

Anonymkode: 3e265...ec1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, AnonymBruker said:

Enig. Ingen utvikling på hun fra første til andre sesong. Og syns ikke det lå i kortene at reisen hun har vært så opphengt i har vært morens drøm..? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet å få vite hvordan det gikk med den ene familien som flyttet til Nittedal. Fikk litt følelsen av at et av barna var elev til læreren mot slutten? (Fulgte kanskje ikke godt nok med?)

Men kan også være litt av hvordan det er å jobbe i barnevernet, familier flytter og man får ikke vite hvordan det går..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker

Likte pørni sine kjærester storylines, de er dårlige.

en kjæreste som blir gravid med en annen, som plutselig viser seg at det ikke er hans barn, men da er det for sent pørni har gått videre.

han andre kjæresten som plutselig blir pushy og vil flytte sammen og klager på at pørni prioriterer hva barna tenker(HANS BARN)

den plagsomme datteren som plutselig er svensk, hva er det med dere østlendinger og svensker? Dra de ned fra pidestallen, de kalles bare søta bror for de smugla oss sukker i krigen.

eldste datteren liker jeg ikke, æsj altså

Anonymkode: 7e282...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 10.3.2022 den 1.57):

Mange av oss nikker gjenkjennende, just sayin’.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...